Έχομε και λέμε. 35.000 γυναίκες στη χώρα μας κάθε χρόνο κάνουν άμβλωση. Ένα στα πέντε περιστατικά κακοποίησης έχουν σεξουαλικό περιεχόμενο.
Ωστόσο θρησκευτικές, οπισθοδρομικές, μεσαιωνικές σέχτες και αιρέσεις αξιοποιώντας τη βουβαμάρα της υπουργού Παιδείας και τα “ήξεις – αφήξεις” της κυβέρνησης, εκστρατεύουν ενάντια στο δικαίωμα της γυναίκας να διαχειρίζεται το σώμα της, είναι ενάντια στους προγεννητικούς ελέγχους, ανακατεύουν τα προφυλακτικά και τη σεξουαλική αγωγή στα σχολεία με τον …θεό και ένα αστικοδημοκρατικό αίτημα όπως είναι η άμβλωση το αναζητούν στην Παλαιά Διαθήκη, τις δοξασίες και δεισιδαιμονίες.
Ας μας φυλάξει ο θεός από τη βλακεία και την ακροδεξιά σκοπιμότητα.

▲▼▲

Έχουμε ν’ ακούσουμε με αφορμή τα 200 χρόνια από την εθνικοαπελευθερωτική επανάσταση του 1821 πράγματα και θαύματα. Άλλωστε η Γ. Αγγελοπούλου και ο καλοπληρωμένος θίασός της ανέλαβαν από τώρα να μας γανώσουν το κεφάλι.
Η επανάσταση του 1821 ήταν εθνικοαπελευθερωτική ως προς το περιεχόμενό της, αστική ως προς την καθοδήγησή της και λαϊκή (αγρότες, ναυτικοί, κλεφταρματωλοί) ως προς την κοινωνική της σύνθεση. Αυτόν τον χαρακτήρα, το περιεχόμενο, την καθοδήγηση και το μαχόμενο σώμα της θα το αμφισβητήσουν από τα δεξιά και τ’ αριστερά πολλοί και με πολλούς τρόπους. Κυρίως θ’ αφυδατώσουν τον χαρακτήρα της σε μια εθνικιστική και “τουρκοφαγική” βάση. Οπότε πρέπει να προετοιμαστούμε κατάλληλα.

▲▼▲

Τι διδάσκει λοιπόν το Brexit πέρα από τις επιφανειακές αναλύσεις;
Πρώτον ότι οι ενδοϊμπεριαλιστικές αντιθέσεις είναι εδώ κυρίαρχες και ζωντανές. Στη Μεγάλη Βρετανία οι στόχοι ενός τμήματος των καπιταλιστών της άρχουσας τάξης ενώθηκαν πρόσκαιρα με τη λαϊκή αγανάκτηση.
Δεύτερον ότι μπορεί να υπάρξει αποχώρηση από την ΕΕ χωρίς απαραίτητα αυτό να συνδέεται με το σοσιαλισμό όπως διατυμπανίζει η ηγεσία του ΚΚΕ! Διότι οι αντιθέσεις των λύκων είναι ένα ζήτημα, η κατάληξή τους ένα δεύτερο. Άμα δεν υπάρχει ο γάτος αλωνίζουν τα ποντίκια.

Νικηφόρος Ζερβός

πηγή: Λαϊκός Δρόμος

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το