ΓΙΑΤΙ ΑΠΕΡΓOYME  ΣΤΙΣ 9 ΙΟΥΝΗ

ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΑ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ ΣΤΗ 1.00μ.μ

Το δημόσιο σχολείο δέχεται επίθεση! Πρόκειται για την πλέον αντιδραστική και βίαιη αναδιάρθρωση που επιχειρήθηκε τα τελευταία 30 χρόνια σε βάρος του δημόσιου χαρακτήρα του σχολείου, η οποία χτυπά απευθείας στην καρδιά των μορφωτικών και εργασιακών δικαιωμάτων, σε μια επιχείρηση προσαρμογής του σχολείου στις ανάγκες της  ελεύθερης αγοράς, με βασικό πολιορκητικό κριό το αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο της κυβέρνησης της ΝΔ, που κατατέθηκε και οδεύει για ψήφιση στη Βουλή στις 10/6. Ο κόσμος της εκπαίδευσης βρίσκεται για άλλη μια φορά στις επάλξεις για την υπεράσπιση της δημόσιας δωρεάν Παιδείας και σ΄αυτή τη μάχη δεν υπάρχουν περιθώρια για υποχωρήσεις. Χιλιάδες εκπαιδευτικοί συμμετείχαν δυναμικά σε μαχητικές διαδηλώσεις το τελευταίο διάστημα οδηγώντας το εκπαιδευτικό κίνημα στην κρίσιμη αναμέτρηση της ΑΠΕΡΓΙΑΣ στις 9 Ιουνίου. Σ΄αυτήν την ΑΠΕΡΓΙΑ δε χωράνε διλήμματα. Το δίλημμα είναι ένα και σαφές: ή δημόσιο σχολείο ή κρανίου τόπος.

Στις 9 ΙΟΥΝΙΟΥ ΑΠΕΡΓΩ 

  • Απεργώ για τα εργασιακά μου δικαιώματα που τσαλαπατήθηκαν βάναυσα, όσο με κρατούσαν φυλακισμένο στην καραντίνα. Γιατί σε μια νύχτα με μετέτρεψαν από εκπαιδευτικό σε ανεκπαίδευτο σκληρά τηλεργαζόμενο που άκουγα από τα ΜΜΕ πόσο τεμπέλης είμαι.
  • Απεργώ γιατί αντιστέκομαι στο αυταρχικό, αναχρονιστικό και αντιδραστικό  πολυνομοσχέδιο που καρατομεί όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Αυτό που η κυβέρνηση μας έφερε με το έτσι θέλω μέσα στην καραντίνα σε προσχηματική διαβούλευση και τώρα βρίσκεται πρό ψήφισης, σε σικέ συζήτηση στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής.
  • Απεργώ γιατί διεκδικώ ένα 14χρονο σχολείο υποχρεωτικής εκπαίδευσης, δημόσιο και δωρεάν για όλα τα παιδιά. Αυτό το σχολείο τορπιλίζεται και καταστρατηγείται με πλήθος διατάξεις του πολυνομοσχεδίου.
  • Απεργώ γιατί το ΥΠΑΙΘ προβλέπει αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τάξη στην πρωτοβάθμια, για να μειώσει το εκπαιδευτικό προσωπικό, τη στιγμή που ήδη έχει αποδεκατίσει τα σχολεία της δευτεροβάθμιας, ειδικά τα λύκεια, καθιστώντας τη φοίτηση προαιρετική με μια απλή δήλωση.
  • Απεργώ γιατί το ΥΠΑΙΘ με τις επιλογές του δεν υπηρετεί το δημόσιο σχολείο, αλλά τα ιδιωτικά σχολεία και τα φροντιστήρια. Εμπαίζει το δημόσιο σχολείο και  σχεδιάζει την “αυτονομία” του, με απώτερο στόχο να το υποχρηματοδοτήσει και να το συρρικνώσει.
  • Απεργώ γιατί πρέπει να μπει τέλος στον χρόνιο εμπαιγμό των αναπληρωτών. Οι συνάδελφοί μου αναπληρωτές να μονιμοποιηθούν τώρα, αφού εξυπηρετούν πάγιες και διαρκείς ανάγκες, καλύπτοντας  όλα τα κενά στην εκπαίδευση κι όχι μόνο τα «κατά προτεραιότητα» των πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων και των Ειδικών σχολείων, όπως προβλέπει το πολυνομοσχέδιο.
  • Απεργώ για να μπορώ να κοιτάζω κατάματα τους μαθητές μου απέναντι σε ένα νομοσχέδιο που πλήττει το δικαίωμά τους στην αληθινή μόρφωση και οι οποίοι μετατρέπονται σε άθυρμα της τηλεκπαίδευσης απ΄τη μια, που «ήρθε για να μείνει», κι ενός σχολείου απ΄την άλλη, που θα  καλλιεργεί ήπιες δεξιότητες, όπως επαγγέλλεται το πολυνομοσχέδιο, οι οποίες θα υποκαταστήσουν την ολόπλευρη μόρφωση και την κριτική σκέψη.
  • Απεργώ ενάντια στην τροπολογία Κεραμέως για την παροχή σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης μέσω webex της πολυεθνικής CISCO κι ενάντια στη σχετική Υ.Α. για τη χρήση κάμερας στην τάξη που καταπατούν τα μορφωτικά δικαιώματα των ανήλικων μαθητών μου και τα εργασιακά δικαιώματα των συναδέλφων μου.
  • Απεργώ ενάντια στη λογική της επιχειρηματικότητας που εισβάλλει στα σχολεία και εισάγεται ως αντικείμενο διδασκαλίας ακόμη και στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
  • Απεργώ ενάντια στη διάκριση μαθημάτων σε πρωτεύοντα και δευτερεύοντα, περισσότερο και λιγότερο χρήσιμα, ενάντια σε κάθε είδους κατηγοριοποίηση και διαίρεση της ολιστικής θεώρησης της γνώσης.
  • Απεργώ ενάντια στην επαναφορά της Τράπεζας Θεμάτων – πικρή εμπειρία που την έχουμε ζήσει στο παρελθόν-, ενάντια στο νέο εξεταστικό κάτεργο του Λυκείου (ΓΕΛ κι ΕΠΑΛ) που ετοιμάζουν και ενάντια στην περαιτέρω εντατικοποίηση και φροντιστηριοποίησή  του για την οποία οι γονείς θα πρέπει να βάλουν ακόμη πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη τους.
  • Απεργώ ενάντια στην περαιτέρω ενίσχυση της σχολικής αποτυχίας με επαναλαμβανόμενες πανελλαδικές ή περιφερειακές εξετάσεις – κόφτες, που θα οδηγήσουν σε επιπλέον συρρίκνωση, συγχωνεύσεις, κλείσιμο σχολείων και θα ανοίξουν το δρόμο στην ιδιωτική μεταγυμνασιακή κατάρτιση.
  • Απεργώ ενάντια στην χειραγώγησή μου ως εκπαιδευτικού, ενάντια στη γραφειοκρατική και με επιχειρηματικούς όρους εσωτερική κι εξωτερική αξιολόγηση των σχολείων και των εκπαιδευτικών, στην κατηγοριοποίησή τους, στην κρατική  υποχρηματοδότηση της δημόσιας εκπαίδευσης, στην υπαγωγή της στους δήμους και την ιδιωτικοποίησή της.
  •  Απεργώ ενάντια σε ένα σχολείο αναχρονιστικό, αυταρχικό και τιμωρητικό απέναντι στους μαθητές μου και που θα λειτουργεί σε βάρος του παιδαγωγικού του χαρακτήρα, στερώντας απ΄τα νιάτα τη χαρά της ζωής και της δημιουργίας.
  • Απεργώ ενάντια στην επιδίωξη της “αριστείας” των λίγων και στη μεθόδευση της αχρηστίας των πολλών.
  • Γι’ αυτά και για πολλά άλλα ακόμη ΑΠΕΡΓΩ. ΑΠΕΡΓΩ όμως και για να ενώσω ξανά τη φωνή μου με αυτή χιλιάδων συναδέλφων μου στο δρόμο, εκεί που σπάει ο φόβος και θεριεύει η αλληλεγγύη, για να φωνάξω μαζί τους ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ. ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ.
  • ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΠΛΗΡΗ ΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ.
  • ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΠΛΗΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΚΟΦΤΕΣ, ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΚΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΕΣ, ΥΠΟΠΤΕΣ ΚΑΙ ΘΟΛΕΣ ΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ.

ΕΛΜΕ Ν. ΣΜΥΡΝΗΣ-ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ-ΜΟΣΧΑΤΟΥ

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το