Στα τέλη Αυγούστου η εφημερίδα το ΒΗΜΑ δημοσίευσε τις δηλώσεις του διευθύνοντα σύμβουλου του ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ, οτι «οι επιλογές μας τα δύο προηγούμενα χρόνια αρχίζουν να αποδίδουν καρπούς, καθώς, παρά το γενικό lockdown λόγω COVID-19, η επίδοση του EBITDA (κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων) στους τρεις από τους πέντε κλάδους του Ομίλου, δηλαδή ΑΠΕ, Περιβάλλον και Ανάπτυξη Ακινήτων, στο 1ο 6μηνο 2020 είναι υψηλότερη έναντι της αντίστοιχης περιόδου πέρυσι. Η κυκλοφορία στην ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ανακάμπτει σταδιακά και με την επανέναρξη των διεθνών πτήσεων η κυκλοφορία τον Αύγουστο σημείωσε οριακή άνοδο έναντι του αντίστοιχου μήνα του 2019. Προχωράει, επίσης, με γοργούς ρυθμούς η αναδιάρθρωση του κλάδου της Κατασκευής, ο οποίος αναμένεται να επωφεληθεί από το πακέτο της Ευρωπαϊκής Ένωσης «Next Generation Program” από το οποίο η Ελλάδα θα λάβει 32 δισ.€, ήτοι το 17% του ΑΕΠ. Παρά την επιβάρυνση της οικονομικής δραστηριότητας από το lockdown, το προσαρμοσμένο EBITDA του Ομίλου ανέρχεται σε 82,3 εκατ.€ το 1ο 6μηνο του 2020, διαμορφώνοντας το αντίστοιχο περιθώριο στο 18,8% (έναντι 15,9% πέρυσι)».
Σύμφωνα λοιπόν με τη δήλωση Καλλιτσάντση η κερδοφορία της εταιρείας δείχνει αύξηση. Λίγους μήνες όμως πριν, περίοδος που αντιστοιχεί στο 1ο 6μηνο του 2020, η «κακή» οικονομική κατάσταση του ομίλου ήταν ο λόγος για μια σειρά αντεργατικών μέτρων (όπως μειώσεις μισθών, εθελούσιες αποχωρήσεις) που ανακοίνωσε η διοίκηση του ΕΛΛΑΚΤΩΡ στους 1.600 εργαζόμενους που εξακολουθούν να δουλεύουν στις θυγατρικές του. Ενώ οι επιλογές που “αποδίδουν καρπούς στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης” είναι οι 700 απολύσεις που έχουν προηγηθεί τα προηγούμενα δύο χρόνια.
\
Μπροστά στην οικονομική κρίση τα μεγάλα εργοδοτικά συγκροτήματα προχωρούν σε όλο και μεγαλύτερη κατεδάφιση των εργασιακών δικαιωμάτων, σε όλο και μεγαλύτερο ξεζούμισμα των εργαζομένων ώστε να μη μειώνονται τα κέρδη τους.
πηγή: Λαϊκός Δρόμος
e-prologos.gr