Την κήρυξη 24ωρης απεργίας, για την την Παρασκευή 12 Απριλίου 2019, αποφάσισε η έκτακτη Γενική Συνέλευση των προέδρων των ΕΛΜΕ. (Αν υπάρξει κατάθεση του νσχ προς συζήτηση στη Βουλή  νωρίτερα από τις 12,θα υπάρξει αντίστοιχη αναπροσαρμογή της ημερομηνίας)

Οι εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας αντιδρούν στο Σχέδιο του υπουργείου Παιδείας για το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια και τις αλλαγές στο Λύκειο.

Μάλιστα, η απόφαση ελήφθη με ποσοστό που ξεπέρασε το 90%.

Αποφασίστηκαν ακόμη:

  • Συνάντηση με την ΑΣΓΜΕ για συντονισμό δράσης την Παρασκευή 5/4 το απόγευμα

  • Συνέντευξη τύπου τη Δευτέρα, 8/4 στις 12.00 (και αμέσως μετά ΔΣ της ΟΛΜΕ)

  • Επιστολή για γονείς

  • Την ημέρα της απεργίας θα υπάρχει συλλαλητήριο στα Προπύλαια

Έκδοση ηλεκτρονικής αφίσας (πιθανά και εκτύπωση για τις ΕΛΜΕ της Αττικής)

Όπως σημειώνει η Ομοσπονδία σχετικά με το σχέδιο του Υπουργείου Παιδείας:

Υποβαθμίζεται η γενική παιδεία στο Λύκειο, που ήδη έχει πληγεί τραγικά.
Μειώνεται η διδασκαλία βασικών γνωστικών αντικειμένων σε όλα τα πεδία των επιστημών, με αποτέλεσμα να είναι ελλειμματική η μάθηση και η απόκτηση των απαραίτητων γνώσεων των μαθητών.
Ακρωτηριάζεται η τριετής δομή του Λυκείου με την μετατροπή της Γ΄ τάξης σε προπαρασκευαστικό έτος για την πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Φροντιστηριοποιείται πλήρως η όλη λειτουργία της Γ΄ τάξης και υπονομεύεται ο παιδαγωγικός χαρακτήρας του Λυκείου. Είναι αποπροσανατολιστική η επιχειρηματολογία του Υπουργείου Παιδείας περί «κατάργησης» των φροντιστηρίων, αφού η ιδιωτική παραπαιδεία θα αυξηθεί με τις νέες εξεταστικές διαδικασίες για το απολυτήριο και τον αυξανόμενο ανταγωνισμό για την εισαγωγή σε μια σχολή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Μεταφέρεται το βάρος της επιλογής του μαθητή και μάλιστα για συγκεκριμένο Τμήμα κάποιας σχολής, σε μικρότερη ηλικία ενώ ταυτόχρονα περιορίζονται δραστικά οι δυνατότητες επιλογής.
Διευρύνονται οι μορφωτικές και κοινωνικές ανισότητες.
Αυξάνεται το άγχος των εξετάσεων με την οργάνωσή τους σε επίπεδο δήμων και νομών για την απόκτηση απολυτηρίου και σε πανελλήνιο επίπεδο για την πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Κατά συνέπεια η ΟΛΜΕ “απορρίπτει το σχέδιο για τη νέα Γ΄ Γενικού Λυκείου και το νέο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπα

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το