ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΙ

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Η πόρτα χτυπά όπως στο παραμύθι. Απέξω είναι ο -με γλυκιά φωνή- «εχθρός». Είναι αυτός που στέλνει το ΥΠΑΙΘ, επισπεύδοντας με δελτίο τύπου στις 19/1/23 τη διαδικασία της  αξιολόγησης. Το παραμύθι μας έχει τίτλο: Ο  επιθεωρητής ξανάρχεται! 

 Θέλει άραγε να αξιολογήσει το υποστελεχωμένο και με χιλιάδες αναπληρωτές σχολείο;

 Μήπως θέλει να αξιολογήσει τα ασυντήρητα κτήρια που πέφτουν οι σοβάδες τους, που πλημμυρίζουν, που είναι παγωμένα και αφιλόξενα και κλείνουν με  κάθε ασυνήθιστη κακοκαιρία;

 Μήπως θέλει να κάνει αυτοκριτική για τα αναχρονιστικά  σχολικά εγχειρίδια και για τα ανεδαφικά αναλυτικά προγράμματα;

 Μήπως στέλνει τον ‘’άνθρωπό του’’ για να δει τα πολυπληθή τμήματα και τα πολλά προβλήματα που κουβαλάνε τα παιδιά μας, ως αποτυπώματα μιας δύσκολης οικογενειακής πραγματικότητας και μιας χειμαζόμενης κοινωνίας;

 Μήπως θέλει, άραγε, να δει πώς καταφέρνουμε και επιβιώνουμε με τον πενιχρό μισθό μας;

Τίποτα από όλα αυτά, συνάδελφοι. Θέλουν μόνο να προχωρήσουν στην ατομική αξιολόγηση. Κομμάτι, κομμάτι…

 Στοχεύουν πρώτα στους πιο ευάλωτους από μας, τους νεοδιόριστους. Τους κρατούν  ομήρους. Θέλουν να τους αξιολογήσουν για να τους μονιμοποιήσουν ή για να τους αφήσουν δόκιμους…

 Μετά θα έρθει η σειρά όσων θα υποδεικνύουν οι ιεραρχικά ανώτεροι. Εκεί να δεις το ‘’εγώ συναλλάσσομαι, εσύ συναλλάσσεσαι, αυτός συναλλάσσεται… ‘’ του ποιητή, αν είσαι καλό παιδί.

 Τελευταίοι οι παλαιότεροι…

 Μη ικανοποιητική αξιολόγηση για 2η ή 3η φορά; Την απάντηση την έχει ο δημοσιοϋπαλληλικός κώδικας….

 Θα μας αξιολογήσουν -συν τοις άλλοις- μέσα από μια 45λεπτη παράσταση, σε ένα αλλοιωμένο από την παρουσία του τρίτου προσώπου, παιδαγωγικό κλίμα.

 Θα μας διαχωρίσουν και θα σπείρουν ανάμεσά μας τον ανταγωνισμό και την ανθρωποφαγία.

 Θέλουν να πετύχουν την καθυπόταξή μας, να μας στερήσουν το απρόοπτο, τον αυθορμητισμό, τη χαρά, τον αυτοσχεδιασμό, τη παιδαγωγική σχέση που έχουμε με τους/τις μαθητές/τριες μας.

 Θέλουν να ποδηγετήσουν την ψυχή μας…

Συνάδελφοι, με τη στάση μας:

• Δεν αρνούμαστε την αξιολόγηση. Αυτήν την εξέταση τη δίνουμε καθημερινά στη μάχη της αίθουσας.

• Λέμε ότι ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΚΑΝΟΙ/ΕΣ – ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ/ΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΑΣΚΑΛΟΙ/ΕΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΡΘΙΟΙ/ΕΣ.

• Λέμε ότι το έργο που κάνουμε δεν μπαίνει σε κουτάκια, δεν ταιριάζει με τους δείκτες τους.

• Λέμε ότι ο μόνος δείκτης που υπάρχει για μας είναι το πλάσιμο ανθρώπων που αμφισβητούν, που αντιστέκονται, που ονειρεύονται μια καλύτερη κοινωνία με ψωμί για όλους, μόρφωση, ελευθερία και πολιτισμό.

ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ:

• Την ύπουλη, μεθοδευμένη και καταστροφική παρέμβασή τους που θέλει να κάνει το έργο μας τεχνικό μέγεθος και «ντοκουμέντο».

• Αρνούμαστε την αξιολόγηση που πάει χέρι-χέρι με το σχολείο της αγοράς και των χορηγών.

• Αρνούμαστε την αξιολόγηση που με μαθηματική ακρίβεια θα φέρει, λίγο παρακάτω, απολύσεις, παραιτήσεις και διάλυση της δημόσιας εκπ/σης όπως δείχνει και η διεθνής πραγματικότητα.

• Αρνούμαστε να ανοίξουμε την πόρτα του παραμυθιού.

Συνάδελφοι

• ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 15/2/23 δίνουμε μάθημα και πρέπει να το δώσουμε όλοι/ες μαζί

 ΕΝΩΜΕΝΟΙ/ΕΣ. Μόνο έτσι δεν θα κοπούμε… Οι ατομικές λύσεις δεν ήταν ποτέ λύσεις στο πρόβλημα…

• ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 15/2/23 ξεχνάμε την πίκρα των ηγεσιών που μας έχουν προδώσει και γινόμαστε η κρίσιμη μάζα που θα φέρει τη νίκη στο εκπαιδευτικό κίνημα, όπως τόσες άλλες φορές στο παρελθόν.

• ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 15/2/23 ο αγώνας είναι για μας, είναι για τους καλλιτέχνες, για τους αρχαιολόγους και τους υγειονομικούς, είναι για κάθε χειμαζόμενο άνθρωπο από τη νεοφιλελεύθερη λαίλαπα, αλλά κυρίως είναι για τα παιδιά μας και για τα παιδιά των παιδιών μας και για τα παιδιά των παιδιών των παιδιών μας, όπως λέει και ο ποιητής.

ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 15/2/23 πρέπει να είμαστε όλοι/ες στην ΑΠΕΡΓΙΑ

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΔΑΣΚΑΛΩΝ-ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΧΑΛΚΙΔΑΣ

ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΥΜΗΣ-ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ 

ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΙ 

ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ  ΕΛΜΕ ΕΥΒΟΙΑΣ

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το