ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Ν. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (ΤΡΙΤΗ 29/06 και ώρα 1μμ)

  • ΚΑΤΩ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΙΑΣ-ΤΗΣ ΕΛΑΣΤΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ
  • ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
  • ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ
  • ΚΑΛΥΨΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΚΕΝΩΝ ΜΕ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΜΟΝΙΜΩΝ
  • ΣΤΑΘΕΡΗ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
  • ΜΑΖΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΩΝ ΜΑΣ, ΜΕΣΩ:
  • ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ-ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΗΣ-ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ-ΑΠΟΛΥΣΗΣ
  • ΤΗΣ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗΣ-ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
  • ΤΗΣ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ- ΑΥΤΟΝΟΜΗΣΗΣ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΣΗΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
  • ΤΗΣ ΚΑΘΙΕΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΟΚΤΟΝΟΥ ΤΗΛΕ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΤΟΥ …ΠΟΛΛΑΠΛΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ, ΤΗΣ ΔΙΛΑΥΣΗΣ ΤΩΝ ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΩΝ
  • ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ

Με βροχή αντιλαϊκών θεσμικών μέτρων, που αφορούν στην «Αξιολόγηση», κατηγοριοποίηση εκπαιδευτικών και σχολείων, στην εδραίωση του πνευματοκτόνου τηλε-μαθήματος , στην κατάργηση βασικών δικαιωμάτων των συλλόγων και δημοκρατικών ελευθεριών, αλλά και στην ποινικοποίηση της συνδ. δράσης, βάζει τον…επίλογο στη φετινή σχολική χρονιά η κυβέρνηση της ΝΔ, χωρίς ταυτόχρονα να κάνει καμία δήλωση για διορισμούς, ενώ το σύνολο των κενών φτάνει μέχρι τις 60.000(!)

Η κυβέρνηση της ΝΔ- η κυβέρνηση που κράτησε τα σχολεία κλειστά για το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα παγκοσμίως, αξιοποιώντας την πανδημία, για να επιβάλει την ..εικονική τηλε-διδασκαλία-ενώ ακονίζει…τα μαχαίρια με το θεσμικό πλαίσιο της Αξιολόγησης και καταθέτει το αντιδραστικό Πολυνομοσχέδιο, ΑΚΥΡΩΝΕΙ και αυτές τις ΕΞΑΓΓΕΛΙΕΣ της για ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ 10.500 που αποτελούν εμπαιγμό, αφού οι αναπληρωτές καλύπτουν 55.000 κενές θέσεις, οι οποίες προσαυξάνονται και με τις νέες συνταξιοδοτήσεις.

Συγκεκριμένα, η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ -που είναι καθ’ όλα έτοιμη στην εφαρμογή των επιταγών του ΣΕΒ, του ΟΟΣΑ και των αντιλαϊκών συνθηκών της ΕΕ για την ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ των βασικότερων εργασιακών, μορφωτικών, δημοκρατικών και συνδικαλιστικών κατακτήσεων-δηλώνει ανέτοιμη για την ανακοίνωση του βασικότερου μέτρου που αφορά στους διορισμούς μονίμων και την κάλυψη των κενών. Η στρατιά των ελαστικοποιημένων συναδέλφων, των αναπληρωτών που έχουν καταθέσει από 10-20 χρόνια διδασκαλίας, οργώνοντας τις εσχατιές, μένουν στα…αζήτητα. Η αρχική εξαγγελία για 10.500 διορισμούς αναιρείται, για να πάρει τη θέση της η νέα…εξαγγελία (5.500)της συρρίκνωσης και αυτού ακόμη του ευτελιστικά χαμηλού ποσοστού των διορισμών και ακολούθως η πλήρης άρνηση δήλωσης και δέσμευσης πάνω στο συγκεκριμένο και οξυμμένο πρόβλημα.

Είναι προφανές ότι αντιλαϊκός νόμος Κεραμέως – εδραιωμένος πάνω στον προηγούμενο του Γαβρόγλου, αλλά και σε όλο το θεσμικό πλαίσιο των προηγούμενων κυβερνήσεων (ΣΥΡΙΖΑ-ΠΑΣΟΚ/ΚΙΝΑΛ) –επιβεβαιώνει την πολιτική βούληση της ΝΔ για εισαγωγή των ιδιωτικο-οικονομικών κριτηρίων στην εκπαίδευση, για τη μετατροπή του σχολείου σε…μονάδα που παρακολουθεί και υιοθετεί τους ανταγωνιστικούς νόμους της αγοράς, διοικείται από το διευθυντή-manager, εποπτεύεται από τον επιθεωρητή-αξιολογητή, το συντονιστή και διαβαθμίζεται ανάλογα με την επίδοση των μαθητών και τη ..ζήτησή του(!). Το σχολείο αυτό θα λειτουργεί με την εισφορά των γονέων και την παρέμβαση των ποικιλώνυμων ιδιωτικών φορέων, αλλά και με διαφοροποιημένο πρόγραμμα σπουδών (πολλαπλά βιβλία). Επιπλέον, θα είναι ..αφυδατωμένο μορφωτικά, αφού τα νέα και αντιδραστικά αναλυτικά προγράμματα σπουδών ΕΞΟΒΕΛΙΖΟΥΝ τις ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ και τα μαθήματα της ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ. Το σχολείο αυτό αίρει τη μονιμότητα και καθιερώνει τις ελαστικές σχέσεις απασχολησιμότητας, που θα κρίνονται από τις «καλές ατομικές και σχολικές αξιολογικές κρίσεις».(!)

Σε αυτό το σχολείο της αγοράς, της ιδιωτικοποίησης, της διαβάθμισης είναι προφανές ότι δε…χωρεί η μονιμότητα , δεν έχουν θέση οι μαζικοί διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών. Η κυβέρνηση της ΝΔ θεσπίζει το μορφωτικό μεσαίωνα, τη μαζική μορφωτική απόρριψη των φτωχών λαϊκών στρωμάτων, ενώ την ίδια στιγμή κατεδαφίζει το θεμελιώδες δικαίωμα στη σταθερή και μόνιμη δουλειά, επιδιώκοντας τη γενίκευση και εδραίωση των ελαστικών μορφών εκπαιδευτικής απασχόλησης, κατά το πρότυπο του νομοθετικού εκτρώματος Χατζηδάκη. Αυτός ο αντιδραστικός νόμος είναι πρόδηλο ότι δεν αφορά μόνο στον ιδιωτικό τομέα και τους οργανισμούς κοινωφελούς εργασίας. Αντανακλάται και στην πολιτική της αδιοριστίας, στα τόσες χιλιάδες κενά που μένουν ακάλυπτα, γιατί η εργασιακή ζούγκλα συμπορεύεται με το μορφωτικό μεσαίωνα και την ποινικοποίηση της συνδικαλιστικής και συλλογικής πάλης.

ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΗ-ΣΚΟΤΑΔΙΣΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΙΑΣ-ΤΗΛΕ-ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΤΑΞΟΥΜΕ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ.

  • ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΝΑ ΜΕ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΜΟΝΙΜΩΝ
  • ΝΑ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ
  • ΝΑ ΕΞΙΣΩΘΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ
  • ΚΑΜΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΗ -ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
  • ΚΑΜΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
  • ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ-ΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ-ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΛΑΪΚΕ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ.

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το