«Τα σχολεία άνοιξαν με ενισχυμένα πρωτόκολλα, με περισσότερα τεστ και πιο εκτεταμένους ελέγχους σε ανεμβολίαστους και εμβολιασμένους μαθητές και εκπαιδευτικούς» Ν. Κεραμέως (10/1/2022)
Όλη αυτή η κενολογία της Κεραμέως που αναπαράγεται αφειδώς από τους δημοσιογραφικούς παπαγάλους των καλοταϊσμένων ΜΜΕ, αφορά το ένα επιπλέον σελφ τεστ που δόθηκε σε μαθητές και (εμβολιασμένους) εκπαιδευτικούς για το πρώτο δεκαπενθήμερο! Και για το ένα παρά πάνω που θα κληθούν να πληρώσουν οι ανεμβολίαστοι. Τόσο ενισχυμένα πρωτόκολλα… Τόση υποκρισία! Ατελείωτες τηλεοπτικές ώρες σε στημένα πάνελ, χιλιάδες σελίδες έντυπων και διαδικτυακών ΜΜΕ για να ένα σελφ τεστ! Αυτό είναι το επιπλέον μέτρο πρόληψης για να ανοίξουν τα σχολεία με 50.000 κρούσματα! Και δεν σταματούν οι κάθε λογής Πορτοσάλτε, εξτρεμιστές ταλιμπάν της κυβερνητικής πολιτικής, να περιγράφουν το άνοιγμα των σχολείων σαν περίπατο σε ανθόσπαρτο λιβάδι. Σε αίθουσες με στοιβαγμένους μαθητές, που θα έχουν ανοιχτά παράθυρα στην καρδιά του χειμώνα. Αυτό εισηγήθηκαν και αυτό αποφάσισαν η κυβέρνηση και οι «ειδικοί» της.
Τα ανοιχτά σχολεία βοηθούν στον έλεγχο της πανδημίας…
Το είπαν οι «ειδικοί»! Όλοι αυτοί οι Βασιλακόπουλοι με τους οποίους αριστοτεχνικά έχει ταυτίσει το σύστημα την επιστήμη. Όλοι αυτοί οι τηλετραμπούκοι που με τις καθημερινές εμφανίσεις τους δεν κάνουν άλλο από το να απλώνουν αμφιβολίες και υποσκάπτουν το κύρος της.
Το είπε η Κεραμέως, το έγραψε και ο Μητσοτάκης στο twitter. Και μαζί όλος ο κυβερνητικός εσμός το επανέλαβε αυτούσιο.
Το φώναξε ο Πορτοσάλτε. Και όλοι οι δημοσιογραφικοί κρετίνοι της παρέας του. Όλα τα κυβερνητικά φερέφωνα. Με τη γνωστή επάρκεια…, την αποκρουστική πια έπαρση…, με τον ίδιο πάντα χλευασμό απέναντι στην παραμικρή φωνή αμφισβήτησης της αυθεντίας τους…, πολιτικής, επιστημονικής ή άλλης.
«Έγινε ο μεγαλύτερος έλεγχος για τον κορωνοϊό που έχει πραγματοποιηθεί στη χώρα μας από την αρχή της πανδημίας. 1,6 εκατ. άνθρωποι ελέγχθηκαν μέσω self και rapid test… Και εκεί μπορεί να δει κανείς τη σημασία της λειτουργίας των σχολείων και για υγειονομικούς λόγους, διότι αν δεν είχαν ανοίξει τα σχολεία, πιθανόν να μην είχαμε εντοπίσει αυτά τα 15.000 κρούσματα» Νίκη Κεραμέως (10/1/2022).
«…Χάρη στο σύστημα των μαζικών τεστ, εντοπίστηκαν πάνω από 15.000 κρούσματα κορωνοϊού τα οποία, διαφορετικά, θα κυκλοφορούσαν στην κοινότητα μεταδίδοντας πολύ πιο εύκολα τον ιό» Κυριάκος Μητσοτάκης (10/1/2022).
Μοναδικό επιχείρημα!
Κάτι ξέχασε όμως ο Μητσοτάκης, η Κεραμέως και οι συνδαιτημόνες τους. Κάτι που όλο και πιο συχνά ξεχνούν οι κυβερνώντες τελευταία, θαμπωμένοι και αυτοί από τη δύναμη της γκεμπελικής προπαγάνδας που εκτοξεύουν τα καλοπληρωμένα ΜΜΕ τους.
Ότι δεν απευθύνονται σε ηλίθιους. Και ότι δεν είναι πολύ μακριά οι μέρες που έκλειναν τα σχολεία για μήνες, με ελάχιστα κρούσματα σε σχέση με τα σημερινά.
Γιατί, αυτό το νέο φοβερό προπαγανδιστικό «επιχείρημα» γεννά ερωτήματα… όπως και απαντήσεις.
- Αν τελικά αντιλαμβάνεται η κυβέρνηση και οι «ειδικοί» της την αξία των μαζικών διαγνωστικών ελέγχων, με ποια ακριβώς λογική εξαρτώνται αυτοί από το άνοιγμα των σχολείων; Γιατί δηλαδή η διενέργεια 1,6 εκατομμυρίων test προϋποθέτει να είναι ανοιχτά τα σχολεία;
Να πραγματοποιήσουν τόσα και άλλα τόσα για τον έλεγχο και την επιδημιολογική επιτήρηση και όταν τα σχολεία είναι κλειστά και όταν είναι ανοιχτά και για όσο χρόνο χρειάζεται. Την αξία άλλωστε αυτού του μέτρου, που κυβερνώντες και ειδικοί το προβάλλουν σαν να ανακαλύφθηκε χτες, την έχει αντιληφθεί το εκπαιδευτικό και συνδικαλιστικό κίνημα από τον πρώτο καιρό της πανδημίας. Και από τότε το προβάλλει ως βασικό αίτημα σε κάθε διεκδίκησή του. Από τότε που οι «ειδικοί» μάς εξηγούσαν και μας απαντούσαν ότι δεν χρειάζονται τα test και ότι το μόνο που πρέπει να γίνει είναι να «μείνουμε μέσα» με κλειστά σχολεία.
Δύο χρόνια μετά την εμφάνιση του ιού στη χώρα, η κυβέρνηση όχι απλά δεν χρησιμοποίησε ποτέ τα test για πραγματικό επιδημιολογικό έλεγχο και επιτήρηση, αλλά τα μετέτρεψε και αυτά σε μέσο πλουτισμού των ιδιωτών του χώρου. Δύο χρόνια μετά, όχι απλά δεν παρέχει σχεδιασμένα δωρεάν test σε όλους τους πολίτες, αλλά η αγωνία του κόσμου για διαγνωστικό έλεγχο τον έχει οδηγήσει στις ατελείωτες ουρές των ιδιωτικών κέντρων. Που στο τέλος τους καλείται ο καθένας να καταβάλει ξανά και ξανά ένα από τα υψηλότερα αντίτιμα στην Ευρώπη. Και αυτό μετά από κυβερνητικά πλαφόν! Δύο χρόνια μετά, η κυβέρνηση έχει μετατρέψει τα test, από βασικό όπλο αντιμετώπισης της πανδημίας, σε εργαλείο εκβιασμού και οικονομικής εξόντωσης των ανεμβολίαστων. Στα πλαίσια πάντα της πολιτικής της μετάθεσης ευθυνών, του διχασμού και του κοινωνικού κανιβαλισμού. Αδιαφορώντας παντελώς για την πανδημία και τις συνέπειές της. Έχοντας μοναδικό στόχο την επιβολή μιας αντιδραστικής πολιτικής και την εξυπηρέτηση των ιδιωτικών συμφερόντων.
Ας μην μιλούν λοιπόν για την αξία των test οι μεγαλύτεροι αρνητές τους. Ας μην κουνούν το δάχτυλο στο λαό αυτοί που του τα στερούν ή που του τα πουλούν ακριβά εκμεταλλευόμενοι την αγωνία του.
2. Αν τελικά, σύμφωνα πάντα με την κυβέρνηση και τους «ειδικούς» της, τα ανοιχτά σχολεία με διενέργεια διαγνωστικών ελέγχων βοηθούν στον έλεγχο της πανδημίας, γιατί τα κράτησαν όλη την περσινή χρονιά κλειστά;
Και αυτό το ερώτημα, δεδομένων των εγκληματικών αποτελεσμάτων της πολιτικής τους, βαραίνει πολύ. Και δεν μπορούν να πουν ότι δεν το σκέφτηκαν. Βασικό αίτημα του εκπαιδευτικού κινήματος ήταν τα ανοιχτά ασφαλή σχολεία με διενέργεια τακτικών test. Ειδικά σε περιοχές όπως η Ικαρία, αλλά και σε πολλά ακόμη μέρη της Ελλάδας, που κρατούσαν κλειστά τα σχολεία με μηδενικά κρούσματα. Και που στα σωστά αιτήματα των αγώνων του εκπαιδευτικού κινήματος για να ανοίξουν τα σχολεία, απαντούσαν ότι «δεν μπορούν να πάρουν την ευθύνη να τα ανοίξουν και να συμβεί κάτι». Τελικά κάτι συνέβη χωρίς να τα ανοίξουν. Η Ελλάδα γέμισε θανάτους και βρέθηκε στις τελευταίες θέσεις της παγκόσμιας κατάταξης στην αντιμετώπιση της πανδημίας. Γιατί προφανώς η λύση δεν ήταν στα κλειστά σχολεία, την αστυνομοκρατία, τα πρόστιμα και την καταστολή.
Τώρα οι ίδιοι λένε ότι «η λειτουργία των σχολείων έχει σημασία και για υγειονομικούς λόγους»! Ωραία. Συμφωνούμε. Και ποιος ευθύνεται για το κυβερνητικό έγκλημα των κλειστών σχολείων της περσινής χρονιάς και για υγειονομικούς και για εκπαιδευτικούς και για παιδαγωγικούς λόγους; Και για λόγους ψυχικής υγείας!
Ποιος;
Είναι οι ίδιοι. Η κυβέρνηση και οι «ειδικοί» τους. Αυτοί που έχουν μετατρέψει την «επιστήμη» σε κολαουζέρη της κυβερνητικής πολιτικής. Αυτοί οι ίδιοι που τον Μάρτη του 2020 έκλεισαν μέσα τη νεολαία γιατί ήταν «υπερμεταδότες» του ιού. Οι ίδιοι που τον Σεπτέμβρη του 2020 όταν άνοιγαν τα σχολεία χωρίς κανένα μέτρο και κανένα test, αποφάσισαν ότι οι μαθητές δεν μεταδίδουν τον ιό. Και μας εξηγούσαν με ξεχωριστή «σοφία» ότι δεν έχει σημασία αν η τάξη θα έχει 15 ή 30. Οι ίδιοι που σήμερα τρομοκρατούν λέγοντας ότι οι μαθητές κινδυνεύουν τελικά από τον ιό. Οι ίδιοι που δύο χρόνια τώρα σκορπούν το θάνατο με την ασφάλεια της άθλιας καταιγιστικής προπαγάνδας τους.
Είναι οι ίδιοι, οι κυβερνητικοί και οι «ειδικοί» τους, που υποτιμούν επιδεικτικά τη νοημοσύνη μας.
Που αναπόφευκτα θα μας βρουν μπροστά τους …στους αγώνες για ανοιχτά και ασφαλή σχολεία.
Πετράκης Βασίλης, μέλος της ΕΡΓΑΣ και του Εκπαιδευτικού Ομίλου
e-prologos.gr