ΨΗΦΙΣΜΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΙΣ/ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ»

Αντιμετωπίζοντας την απαξίωση στην πράξη των νόμων του 4692/20 και 4823/21 (νόμων που προετοίμαζαν το έκτρωμα του 2024), καθώς και την κατακραυγή ενάντια στις καταστροφικές τους επιπτώσεις, το υπουργείο και οι εταιρείες που το κατευθύνουν διαπίστωσαν ότι δεν μπορούν εύκολα να ταπεινώσουν το εκπαιδευτικό κίνημα και να μετατρέψουν τις/τους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας σε άβουλους διεκπεραιωτές στην αλυσίδα εργασίας της καταστροφής καθετί δημόσιου και κοινωνικού.

Ο αυταρχισμός και η καταστολή είναι πλέον τα μοναδικά όπλα του κράτους για να περιφρουρήσει τα σχέδια κατηγοριοποίσης των σχολείων και των εκπαιδευτικών και σταδιακής και εκ των έσω ιδιωτικοποίησης της παιδείας καθώς και της υγείας, της στέγης, της πρόνοιας, του κάθετου αποκλεισμού των φτωχότερων γονιών, παιδιών, δασκάλων από κάθε κοινό αγαθό.

Στέκουμε αμέριστα αλληλέγγυες και αλληλέγγυοι με τους/τις εκπαιδευτικούς των δημοτικών, των γυμνασίων και των λυκείων, στον αγώνα τους ενάντια στον παραλογισμό της “αξιολόγησης”, την επιστροφή του επιθεωρητισμού στην εκπαίδευση και ενάντια στην προσπάθεια καταστολής όποιας φωνής μέσα στα σχολεία κατανοεί και δηλώνει ότι:

καμία αξιολόγηση δεν έχει νόημα
-χωρίς δημόσια παιδεία για όλα ανεξαιρέτως τα παιδιά,
-χωρίς δασκάλους και γονείς με αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας και ζωής
-χωρίς ουσιαστική πρόνοια για ενισχυτική διδασκαλία για τα παιδιά που τη χρειάζονται,
-χωρίς ασφαλείς υποδομές,

καμία αξιολόγηση δεν έχει νόημα
-με ρατσιστικούς ταξικούς διαχωρισμούς μεταξύ των παιδιών και των σχολείων,
-με ερειπωμένα σχολεία λόγω των αυθαίρετων ποσοτικών δεικτών,
-με δασκάλους εξαντλημένους από την ένταση της γραφειοκρατίας, τις επισφαλείς συμβάσεις, τους χαμηλούς μισθούς και την απειλή της τιμωρίας στον χώρο δουλειάς,
-με δασκάλες που διώκονται όταν διεκδικούν παιδαγωγική ελευθερία και αυτονόητες συνθήκες μάθησης και ζωής.

ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΔΕΝ ΤΑΠΕΙΝΩΝΕΤΑΙ
ΚΑΜΙΑ ΔΙΩΞΗ ΣΤΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟ ΤΗΣ «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ»

Πρωτοβουλία Πανεπιστημιακών ΑΠΘ-ΠΑΜΑΚ

16 Απριλίου 2024

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το