ΕΝΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
Απάντηση στην κα Κεραμέως
22-7-2020
Για πρώτη φορά έξωση της διδασκαλίας στα Λύκεια των Ειδικών Μαθημάτων που εξετάζονται στις Πανελλαδικές και η πλήρης εξαπάτηση της κοινωνίας από την κα Κεραμέως
Όταν οι λέξεις χάνουν το νόημά τους,
Όταν εξαπατούν μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς,
τότε προβάλλεται το παραμύθι της «ενισχυτικής διδασκαλίας».
Ενημερώνουμε την «άριστη» αλλά αστοιχείωτη κα Υπουργό ότι η ενισχυτική διδασκαλία παρέχεται για ενίσχυση και ενδυνάμωση στους μαθητές και για τα μαθήματα που ήδη υπάρχουν μέσα στο ημερήσιο ωρολόγιο πρόγραμμα. Εδώ διορθώνοντας συντακτικά και νοηματικά την υπουργό, τα διδακτικά αντικείμενα καταργούνται και υπό κάποιες ανεφάρμοστες προϋποθέσεις μπορούν να διδαχτούν εκτός κύριων ωρών διδασκαλίας και σε κάποια σχολεία.
Ο θεσμός της ενισχυτικής διδασκαλίας που παρουσιάζεται από την υπουργό ως καινοτομία έχει εφαρμοστεί πολλές φορές στο παρελθόν και έχει αποδειχθεί ανεφάρμοστος.
Η πρόταση για ενισχυτική διδασκαλία έχει εξασφαλισμένη την αποτυχία.
Αν πραγματικά θέλει η κα Υπουργός να ενισχύσει τα μαθήματα του σχεδίου, ας αφήσει τα τεχνάσματα, και να τα εντάξει μέσα στο κανονικό πρόγραμμα του σχολείου και στις τρεις τάξεις του Λυκείου σύμφωνα με τις προτάσεις της Ένωσής μας:
α) Να επανέλθει η διδασκαλία των Καλλιτεχνικών μαθημάτων σαν μάθημα Γενικής Παιδείας, σ’ όλες τις τάξεις του Λυκείου.
β) Άμεση ένταξη των μαθημάτων Σχεδίου (Ελεύθερο – Γραμμικό) ως μαθημάτων επιλογής και στις τρεις τάξεις του Λυκείου από τρεις (3) ώρες την εβδομάδα το κάθε ένα, αφού η πανελλαδική εξέτασή τους έχει διάρκεια έξι (6) ώρες.
Να επιλέγονται και τα δύο Σχέδια αφού και τα δύο είναι εξεταζόμενα μαθήματα.
γ) Ιστορία της Τέχνης δύο (2) ώρες
Η επίσημη κατάργηση των Ειδικών Μαθημάτων είναι αντισυνταγματική και η παραπλάνηση των ελπίδων των μαθητών, των γονέων και των εκπαιδευτικών μέσω της υποτιθέμενης «ενισχυτικής» επιβάλει εκτός των άλλων και νομική παρέμβαση.
———————————–
Για το Δ.Σ. της Ένωσης Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων
Η Γραμματέας Η Πρόεδρος
Ν. Παληοκώστα Ζ. Χατζή
e-prologos.gr