Δήλωση των εκπροσώπων των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ-ΚΙΝΗΣΕΩΝ-ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΩΝ

Τάσου Γκαραγκάνη και Βιολέττας Πατέλη

20/09/2024

Το επιτελικό κράτος της ΝΔ και το «ψηφιακό», υπουργείο συγχωνεύσεων, των γκλομπ και των χημικών ανακάλυψαν εκτός από τον εκπαιδευτικό -εχθρό και την μαθήτρια εχθρό δια μέσω του Δ/ντη Α/θμιας εκπαίδευσης Χαλκιδικής, και τον κατατρόπωσαν. Ένα δεκάχρονο κορίτσι που δικαιούται το αυτονόητο, να εγγραφεί στο σχολείο της γειτονίας της, στο ΔΣ Σημάντρων Χαλκιδικής, του χωριού δηλαδή που διαμένει, στοχοποιήθηκε και υπέστη «κυβερνητικό bulling».

Χαλούσε όπως φαίνεται τον «συγχωνευτικό οργασμό»… εξορθολογισμό, του Υπουργείου η δημιουργία δευτέρου τμήματος, σε σχολείο που διαθέτει δυο άδειες αίθουσες. Αυτό είχε κόστος κι έτσι αποφάσισαν να τη στείλουν (με έξοδα της οικογένειας ή με το ΚΤΕΛ) 8 χιλιόμετρα μακρύτερα στο ΔΣ Πορταριάς. Για αυτούς που μετακινούνται (με κρατικά χρήματα βέβαια) από το σπίτι τους έως το υπουργείο στο Μαρούσι αυτή η απόσταση δεν είναι δα και τίποτε σπουδαίο. Για ένα ανήλικο παιδί σημαίνει μόνο απώλειες: του ελεύθερου χρόνου, της ασφάλειας της εγγύτητας με το σπίτι, των φίλων, της γειτονιάς.

Όταν οι εκπαιδευτικοί και η Διευθύντρια του σχολείου αρνήθηκαν να «διώξουν» τη μαθήτρια τότε ο Διευθυντής Εκπαίδευσης Π.Ε. Χαλκιδικής βρήκε τον γνωστό κυβερνητικό τρόπο επίλυσης. Αστυνομία! Σημειώνουμε ότι η είσοδο αστυνομίας δεν επιτρέπεται στο σχολικό χώρο. Οι ίδιοι οι αστυνομικοί βεβαίως αρνήθηκαν να βγάλουν έξω τη μαθήτρια, πράγμα που τελικά έκανε ο πατέρας της μικρής για να διαφυλάξει την ψυχική ηρεμία του παιδιού του. Να σημειώσουμε ακόμη πως η αστυνομία κλήθηκε για να πάρει το παιδί ενώ οι γονείς του δεν ήταν παρόντες μέσα στο χώρο του σχολείου.

Πόσο αξίζει η ψυχική και συναισθηματική κακοποίηση μιας μαθήτριας, κόρης μια λαϊκής οικογένειας ;

Πόσο αποτιμάται στο χρηματιστήριο των αστικών αξιών το δικαίωμα στη μόρφωση;

Πόσο κοστίζει στη δημοσιονομική «μας» σταθερότητα ένας εκπαιδευτικός ή ένα παραπάνω τμήμα σε ένα σχολείο;

Μα….ούτε όσο ένα περσικό χαλί!

ΥΓ. Υποσχέθηκε ο Δ/ντης εκπαίδευσης, μετά από κινητοποίηση των εκπαιδευτικών και των γονιών να λειτουργήσουν δυο τμήματα τελικά. Περιμένουμε και … παρακολουθούμε … γιατί δεν είναι ακόμη ένα ακραίο περιστατικό. Είναι η έξις των στελεχών όλων των διοικητικών βαθμίδων στον κυνισμό και τον αυταρχισμό. Είναι πολιτική επιλογή που ισοπεδώνει την μόρφωση, τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς.

Δε θα επιτρέψουμε καμία «έκπτωση» στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών/τριών μας!!

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το