«Δεν καταλαβαίνω…» ομολόγησε δις η «άριστη» Υπουργός Παιδείας την Παρασκευή 11/12 στη Βουλή. Απαντώντας στη δευτερολογία της στην επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, για την πρόσθετη ρύθμιση που έφερε στο νομοσχέδιο για την Επαγγελματική Εκπαίδευση, σύμφωνα με την οποία εφόσον δεν είναι δυνατή η συγκρότηση Υπηρεσιακών Συμβουλίων  λόγω μη ανάδειξής αιρετών ή μη αποδοχής του διορισμού τους ή παραίτησής τους ή για οποιοδήποτε άλλο λόγο, τα εν λόγω συμβούλια συγκροτούνται με μέλη διορισμένα από το ΥΠΑΙΘ, επέλεξε την τακτική του …δεν καταλαβαίνω!

“Οι εκλογές έγιναν, εκφράστηκε το σώμα, δεν καταλαβαίνω την κριτική που μου κάνετε”, είπε.

Φυσικά η αδυναμία κατανόησης δεν οφείλεται σε νοητική υστέρηση, αλλά στην αυταρχική και αντιδημοκρατική νοοτροπία της Υπουργού με αποτέλεσμα να αδυνατεί να κατανοήσει τα στοιχειώδη όσον αφορά τις δημοκρατικές διαδικασίες και το δημόσιο σχολείο.

Φυσικά κ. Ν. Κεραμέως δεν μπορείτε να κατανοήσετε ότι με ένα κρεσέντο αυταρχισμού προχωρήσατε πρόσφατα σε εκλογές – φιάσκο με την υποχρεωτική ανάρτηση υποψηφίων από όλες τις συνδικαλιστικές δυνάμεις σε ΔΟΕ και ΟΛΜΕ παρά τη δήλωση για απόσυρση και μη συμμετοχή.  Το αποτέλεσμα ήταν η συντριπτική πολιτική ήττα σας.  Απείχαν οι εκπαιδευτικοί στη συντριπτική τους πλειοψηφία σε ποσοστά που μέχρι και το 93%!

Δεν μπορείτε να κατανοήσετε ότι καταργήσατε  το άσυλο, κατάκτηση και δικαίωμα δεκαετιών με αγώνες και αίμα!

Δεν μπορείτε να κατανοήσετε ότι εκδώσατε την κατάπτυστη Υ.Α. υπ’ Αριθμ. 131451/ΓΔ4 του Υπουργείου Παιδείας για τη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση για την καταστολή των μαθητικών καταλήψεων. Θεσπίσατε τον «παιδαγωγικό» θεσμό των τηλεαπουσιών και τηλεαποβολών επιδιώκοντας να μετατρέψει τους εκαπιδευτικούς σε on line χωροφύλακες, χωρίς κουκούλα, αλλά με μάσκα!

– Ως στέλεχος της ΝΔ και μαζί με την κυβέρνηση Κ . Μητσοτάκη επιχειρείτε να βάλετε οριστική ταφόπλακα στα συνδικαλιστικά αλλά και τα ευρύτερα δημοκρατικά δικαιώματα. Ότι οικοδομείτε ένα καθεστώς «έκτακτης ανάγκης», απαγορεύσεων, σιδηρόφρακτης αστυνομοκρατίας σε όλη τη χώρα. Με την πιο στυγνή βία και τρομοκρατία.

Επίσης η κ.Κεραμέως “δεν καταλαβαίνει” ούτε τις αντιρρήσεις για τη χρηματοδότηση του ιδρύματος Φουλμπράιτ από το κράτος.  ” Δεν κατανοώ την κριτική, εμείς δίνουμε υποτροφίες στα  Ελληνόπουλα για να σπουδάσουν έξω, δεν το θέλετε αυτό;¨” είπε.

Πέρα από την Επαγγελματική Εκπαίδευση, το σχεδόν 200 σελίδων νομοσχέδιο περιλαμβάνει και μια σειρά από άλλες διατάξεις, ανάμεσά τους η προκλητικότατη ρύθμιση που δίνει δυνατότητα επιχορήγησης, από τον τακτικό προϋπολογισμό του υπουργείου Παιδείας, προς το ίδρυμα Fulbright!

Συγκεκριμένα, στο άρθρο 116 του νομοσχεδίου προβλέπεται ότι το Αμερικανικό Εκπαιδευτικό Ιδρυμα Ελλάδος (Ιδρυμα Fulbright) δύναται να επιχορηγείται από τον τακτικό προϋπολογισμό του υπουργείου Παιδείας «βάσει της “Συμφωνίας οικονομικής, επιστημονικής και τεχνολογικής, εκπαιδευτικής και μορφωτικής συνεργασίας μεταξύ της Κυβερνήσεως της Ελληνικής Δημοκρατίας και της Κυβερνήσεως των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής”, η οποία κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του ν. 1982/1991 (Α’ 188) και ιδίως της παρ. 3 του άρθρου 1 αυτής, ως προς τον τομέα της εκπαιδευτικής και μορφωτικής συνεργασίας. Το ύψος της επιχορήγησης καθορίζεται με κοινή απόφαση των υπουργών Οικονομικών και Παιδείας».

Το ίδρυμα Fulbright δραστηριοποιείται στις «εκπαιδευτικές» ανταλλαγές με τις ΗΠΑ, μέσω υποτροφιών σε φοιτητές, επιστήμονες – ερευνητές, εκπαιδευτικούς και καλλιτέχνες, προκειμένου να σπουδάσουν ή να διεξαγάγουν έρευνα στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ελλάδα αντιστοίχως.

Με άλλα λόγια μέσω των παρεμβάσεών του στους χώρους της επιστήμης, της εκπαίδευσης, του πολιτισμού, κ.λπ. στρατολογούνται ελληνικά «μυαλά» στην υπηρεσία προώθησης των αμερικανικών ιμπεριαλιστικών συμφερόντων.

Με λίγα λόγια η κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ χρηματοδοτούν ένα φορέα προώθησης των πολιτικών επιδιώξεων των ΗΠΑ, που το «μαύρο» παρελθόν του και οι απαρχές της παρουσίας του στην Ελλάδα, την ώρα που πρωτοδοκίμαζαν τις βόμβες ναπάλμ στους μαχητές του ΔΣΕ σηματοδοτούν το ρόλο του: Την απόλυτη ευθυγράμμιση με τις απαιτήσεις των επιχειρήσεων!

Γιώργος Κ. Καββαδίας

πηγή: drepani.gr (argyrades.gr)

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το