• 120  Κενά Καθηγητών στις Κυκλάδες μετά τη β φάση αναπληρωτών
  • 13 κενά μόνο στη Μύκονο
  • Υπολειτουργούν σχολεία
  • Απαιτούμε την άμεση κάλυψη όλων των εκπαιδευτικών κενών σε γενική και ειδική αγωγή 

Τρεις εβδομάδες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, μετά τη δεύτερη φάση πρόσληψης αναπληρωτών, και παρά τις εξαγγελίες του Υπουργού για έγκαιρη κάλυψη του μεγαλύτερου μέρους των εκπαιδευτικών κενών σε όλη την Ελλάδα, τα σχολεία των Κυκλάδων παρουσιάζουν περίπου 150 κενά σε γενική και ειδική αγωγή, καθώς και σε ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό, σε όλες τις ειδικότητες. Πολλά από τα σχολεία της περιοχής μας δεν μπορούν να λειτουργήσουν κανονικά, όπως είναι φυσικό, κάτω από αυτές τις συνθήκες. Ενδεικτικά και μόνο, στη Μύκονο λείπουν 13  καθηγητές από Γυμνάσιο, ΓΕΛ και ΕΠΑΛ. Στο Γυμνάσιο του νησιού που απαριθμεί 380 μαθητές και είναι το μεγαλύτερο στις Κυκλάδες, χάνονται 150 ώρες την εβδομάδα λόγω έλλειψης καθηγητών!

Ταυτόχρονα στα χρόνια των μνημονίων η υποβάθμιση της διδασκαλίας των ξένων γλωσσών, των καλλιτεχνικών και της πληροφορικής για λόγους αυστηρά δημοσιονομικούς, έχει ως αποτέλεσμα σε διάφορα νησιά των Κυκλάδων , τα μαθήματα αυτά να διδάσκονται ελάχιστα ή και καθόλου. Δυστυχώς για άλλη μια χρονιά η εκπαίδευση και οι μαθητές μας στη νησιωτική Ελλάδα βιώνουν τον αποκλεισμό από τηn πρόσβαση στη γνώση και ιδιαίτερα από τα ειδικά μαθήματα, αυτά που προωθούν την ανάπτυξη ολοκληρωμένων προσωπικοτήτων.

Τα χιλιάδες εκπαιδευτικά κενά και οι σοβαρές ελλείψεις στην εκπαίδευση μπορούν να λυθούν μόνο με ένα τρόπο: ΜΕ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΜΕΣΑ. Ύστερα μάλιστα από τις συμπτύξεις και συγχωνεύσεις τμημάτων με 30 μαθητές ανά εκπαιδευτικό, τις αλλαγές στη διδασκαλία των ξένων γλωσσών, αναμένονται και οι επικείμενες αλλαγές για το Νέο Λύκειο – Γαβρόγλου, που θα επιφέρουν επιπρόσθετες μειώσεις και συγχωνεύσεις στις ειδικότητες των εκπαιδευτικών και νέα υποβάθμιση του μορφωτικού αγαθού και του δημόσιου σχολείου. Οι εκπαιδευτικές ανάγκες όμως δεν υπολογίζονται με βάση τις ανάγκες και τις συνθήκες της αγοράς ούτε με το διαθέσιμο εκπαιδευτικό προσωπικό, αλλά με βάση τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης, του δημόσιου σχολείου και των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας.

Απέναντι σε όλους τους σχεδιασμούς για ένα “φτηνό” και υποβαθμισμένο δημόσιο σχολείο, εμείς συνεχίζουμε στο δρόμο της αντίστασης.  Ο κόσμος της εκπαίδευσης, οι εργαζόμενοι και οι γονείς θα υπερασπιστούν το δημόσιο σχολείο. Θα ακυρώσουμε στην πράξη, όπως και τα προηγούμενα χρόνια, κάθε πολιτικό σχεδιασμό που υπονομεύει το μέλλον της νέας γενιάς. Για τα παιδιά μας δεν θα χαριστούμε σε κανένα διαχειριστή των μνημονίων και του ευρωενωσιακού  μονόδρομου.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ: Κάλυψη όλων των κενών και των εκπαιδευτικών αναγκών των παιδιών μας.
— Άμεσα μαζικούς διορισμούς εκπαιδευτικών. 
20 μαθητές στο τμήμα, 15 στις κατευθύνσεις και 10 μαθητές ανά καθηγητή στα εργαστήρια! Ανατροπή των Υ.Α. για τη συγκρότηση τμημάτων τομέων και ειδικοτήτων ΕΠΑΛ, Ομάδων Προσανατολισμού στα ΓΕΛ, για τη συγκρότηση των ξενόγλωσσων τμημάτων και των τμημάτων παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες/ΕΑΕ. Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη και Ενισχυτική Διδασκαλία σε όλα τα σχολεία

 

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το