Εκεί που μέχρι σήμερα κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘ απαξίωναν τους εκπαιδευτικούς και τους εκπροσώπους τους αρνούμενοι κάθε συζήτηση, επειδή βρέθηκαν στον πάτο από το φουσκωμένο ποτάμι της εντυπωσιακά μαζικής συμμετοχής στην απεργία – αποχή από την αξιολόγηση, αρχίζουν τις αναδιπλώσεις και τους ελιγμούς. Καλούν τις Ομοσπονδίες των εκπαιδευτικών σε «γόνιμη συζήτηση» για τα θέματα της εκπαίδευσης.
Το υπουργείο μετά την συντριπτική ήττα του έστειλε το παρακάτω στην ΟΛΜΕ
«ΠΡΟΣ το Δ.Σ. ΟΛΜΕ
Σας προσκαλούμε σε συνάντηση με την Υπουργό, την Υφυπουργό και τη Γενική Γραμματέα για θέματα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που περιλαμβάνουν τη λειτουργία των σχολείων εν μέσω πανδημίας, την αξιολόγηση σχολικής μονάδας και εκπαιδευτικού έργου, τα εργαστήρια δεξιοτήτων, την ενισχυτική διδασκαλία για τα ειδικά μαθήματα, την πρόσληψη επιπλέον ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών και άλλα θέματα επικαιρότητας, τη Δευτέρα 1 Μαρτίου 2021 και ώρα 1 μ.μ. στο Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων.
Προσβλέπουμε σε μία γόνιμη συζήτηση μαζί σας.»
Βεβαίως οι εκπαιδευτικοί δεν … πανηγυρίζουν, γιατί γνωρίζουν πολύ καλά ότι αντιμετωπίζουν μια αυταρχική κυβέρνηση και ένα ΥΠΑΙΘ που φέρνει νομοσχέδια στη Βουλή σε συνεργασία με το υπουργείο Καταστολής μπάζοντας την αστυνομία στα πανεπιστήμια και ορθώνοντας εμπόδια στη μόρφωση των παιδιών από τις λαϊκές τάξεις και στρώματα και τις απομακρυσμένες περιοχές της χώρας.
Είναι αντιμέτωποι με μια πολιτική που επιδιώκει τις «μεταρρυθμίσεις» ενάντια στη δημόσια εκπαίδευση με βάση τις κατευθύνσεις ΕΕ – ΟΟΣΑ και ΔΝΤ που ακολούθησαν όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις και υπουργοί παιδείας μέχρι τώρα, χωρίς να μπορέσουν να τις εφαρμόσουν.
Οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν παρά να ακολουθήσουν τον δρόμο του ενιαίου παρατεταμένου αγώνα για την υπεράσπιση του δημόσιου και δωρεάν χαρακτήρα της εκπαίδευσης, για ένα σχολείο που να χωρά όλα τα παιδιά χωρίς φραγμούς και διακρίσεις και όλη τη γνώση. Για ένα σχολείο με παιδαγωγική ελευθερία, ώστε να μπορούν να ασκούν τον παιδαγωγικό τους ρόλο και όχι να είναι σκυφτοί δάσκαλοι και υποταγμένοι υπάλληλοι, όπως θέλει το θεσμικό πλαίσιο της «αξιολόγησης».
Γιώργος Κ. Καββαδίας – drepani.gr (argyrades.gr)
e-prologos.gr