ΕΛΜΕ Ηρακλείου

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ
ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΕ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 6 ΝΟΕΜΒΡΗ 7.00 Μ.Μ ΣΤΟ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΕΙΟ

 • ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
• ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΡΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΜΕ ΔΙΑΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΔΕ
 • ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΟΥ ΚΛΙΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
 • ΜΑΖΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ –ΑΠΟΧΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΗΡΥΞΕΙ ΟΛΜΕ-ΕΛΜΕ • ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΗ ΠΑΛΗ ΜΑΣ ΘΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ
 • ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ-ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ
• ΜΕ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΜΑΣ ΑΓΩΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΚΡΟΥΣΟΥΜΕ ΤΑ ΒΑΡΒΑΡΑ ΜΕΤΡ
Α

Το Δ.Σ της ΕΛΜΕ απευθύνει αγωνιστικό χαιρετισμό σε όλες και όλους τους νεοδιόριστους συναδέλφους που βιώνουν το καθεστώς της εργασιακής ομηρίας και της ανασφάλειας, λόγω της εφαρμογής μιας αντιλαϊκή κυβερνητικής πολιτικής που αρνείται να αναγνωρίσει πολύχρονες κατακτήσεις του εκπαιδευτικού κινήματος, όπως είναι η μονιμοποίηση των νεοδιόριστων με μια διαπιστωτική πράξη του διευθυντής της ΔΙΔΕ, μετά την παρέλευση της δίχρονης δόκιμης υπηρεσίας. Τ
ο δικαίωμα αυτό το κατοχύρωσε ο κλάδος μας(ν.1566/85) μέσα από μαζικές και πολύχρονες διεκδικήσεις και αποτελεί αδιαμφισβήτητη κατάκτηση.
 Ωστόσο, η κυβέρνηση επιμένει στην άρνηση της αναγνώρισης αυτού του δικαιώματος, στοχεύοντας στην καλλιέργεια κλίματος εκφοβισμού και τρομοκράτησης των συναδέλφων νεοδιόριστων, οι οποίοι-αφού περιπλανήθηκαν για 15-20 χρόνια στις εσχατιές της χώρας ως αναπληρωτές και ωρομίσθιοι, δέχονται τώρα το δεύτερο χτύπημα στα εργασιακά τους δικαιώματα, με την επίμονη άρνηση της υπογραφής των διαπιστωτικών πράξεων της απαλλαγής τους από την εργασιακή κατάσταση του δόκιμου.
Τονίζουμε ότι, με την άρνηση της υπογραφής των διαπιστωτικών πράξεων, ΔΕΝ αίρεται η μονιμότητα, απλώς συντηρείται το καθεστώς του δόκιμου υπαλλήλου.
Η κυβέρνηση– με αυτή τη μεθόδευση- έχει στόχο να εκφοβίσει τους νεοδιόριστους και να δημιουργήσει ένα συνολικότερο κλίμα ανασφάλειας και ασάφειας, ώστε να επιβάλει το αντιδραστικό μέτρο της ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ.
Έχει στόχο να ξεκινήσει την επιβολή αυτού του αντιλαϊκού, αντιεκπαιδευτικού μέτρου της πειθάρχησης, της διαβάθμισης και της άρσης των βασικών κατακτήσεών μας, από τους νεοδιόριστους, θεωρώντας ότι αυτοί …αποτελούν το πιο ευάλωτο τμήμα των εκπαιδευτικών , λόγω της πολύχρονης εργασιακής ανασφάλειας που έχουν βιώσει ως ελαστικώς απασχολούμενοι μέχρι τώρα.
Πρόκειται επομένως για μια αντιδραστική πολιτική που απαξιώνει και καταργεί θεμελιώδεις εργασιακές και δημοκρατικές κατακτήσεις και επιπλέον αξιοποιεί τους νεοδιόριστους ως …ομήρους για την επιβολή της ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ, η οποία όχι μόνο ΔΕΝ θα κατοχυρώσει τη μονιμότητα, αλλά θα φέρει τα αντίθετα αποτελέσματα.

 Ειδικότερα, μέσω της ατομικής αξιολόγησης:
➢ Ο νεοδιόριστος χάνει το δικαίωμα που κατακτήσαμε ως εκπαιδευτικό κίνημα και αναγράφεται στο νόμο 1566/85 για απαλλαγή του από την εργασιακή κατάσταση του δόκιμου, μέσω μιας απλής διαπιστωτικής πράξης του διευθυντή της ΔΙΔΕ
Ενώ είναι μόνιμος τώρα, βάσει των αναγνωρισμένων από το νόμο κατακτήσεών μας, με την ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ, εισάγεται στο καθεστώς της ΑΡΣΗΣ της ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ(!), γιατί απλώς η αξιολόγηση ΔΕΝ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΕΙ, αντιθέτως καταργεί τη μoνιμότητα. Θέτει τον εκπαιδευτικό σε ένα καθεστώς διαρκούς ..αξιολόγησης για απόσπαση μονάδων(!), που θα του επιτρέπουν να ενταχθεί σε μια ΚΛΙΜΑΚΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ως εργαζόμενος
➢ Με την ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΥΝΥΠΟΓΡΑΦΕΙ, ουσιαστικά, ο νεοδιόριστος ότι ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ (!) ΤΗΝ ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ του
-την οποία τώρα έχει- και επιθυμεί να ενταχθεί σε ένα καθεστώς εργασιακής ανασφάλειας. Στο καθεστώς αυτό η εκάστοτε εργασιακή του κατάσταση και θέση θα καθορίζεται από την ΑΞΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (Σύμβουλος, Διευθυντής, Μέντορας, συντονιστής, παιδαγωγικός υπεύθυνος κλπ).
ΔΕΝ ΚΑΤΟΧΥΡΩΝΕΙ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ κανείς νεοδιόριστος. Αντιθέτως, θα ΑΝΑΖΗΤΕΙ κάθε φορά σχολείο απασχόλησης, ανάλογα με τις αξιολογικές κρίσεις όλης της πυραμίδας της αξιολόγησης που προβλέπει ο αντιλαϊκός νόμος 4823.
 
ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Ο ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΣ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΞΑΝΑ ΣΕ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΑΛΛΟΥ ΤΥΠΟΥ, αφού θα ψάχνει σχολεία απασχόλησης, ανάλογα με την αξιολογική βαθμίδα της ατομικής αξιολόγησής του, η οποία πρέπει να είναι ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ της αξιολογικής βαθμίδας του σχολείου που θα απασχοληθεί.
ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ, ο σύλλογος διδασκόντων διαιρείται και διαβαθμίζεται. ΠΑΥΕΙ να υφίσταται ως συλλογικό σώμα ισότιμων εργαζομένων με σταθερή και μόνιμη δουλειά ΓΕΝΙΚΑ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΟΛΥΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΠΙΘΕΣΗΣ ΠΟΥ ΣΤΟΧΕΥΕΙ:
 • Στην ταξική κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών.

•Στην τρομοκράτηση, πειθάρχηση και υποταγή των εκπαιδευτικών για να αποτελούν τον τελικό ιμάντα μεταβίβασης της αντιδραστικής πολιτικής στους μαθητές.

 • Στην ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων, στην μισθολογική καθήλωση ή μείωση, στις «επιμορφώσεις» τρομοκρατίας και απειλές και στο μέλλον απολύσεις.

 • Στην ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών.

Toνίζουμε τέλος την αναγκαιότητα μιας κεντρικής μάχης που πρέπει να δοθεί με γενικές συνελεύσεις, κινητοποιήσεις, απεργία, απεργιακό ταμείο, απεργιακές επιτροπές με κοινή δράση και συντονισμό. ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΟΝΟΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ!

Για το Δ.Σ. της Ε.Λ.Μ.Ε. Ηρακλείου 
Η πρόεδρος Σπαχή Αρετή
Η Γενική Γραμματέας Οικονομάκη Μαρία

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το