ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Ν ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΜΕ (ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ και ώρα 1μμ) ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 4 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (12-2 μμ)

ΜΑΖΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΝΔ ΠΟΥ ΚΑΤΕΔΑΦΙΖΕΙ ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΙΣ ΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ-ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ:

ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΙΣΩ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΑ ΒΑΡΒΑΡΑ ΜΕΤΡΑ:

  • ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ-ΛΑΙΜΗΤΟΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ Γ/ΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΕΙΣΑΚΤΕΩΝ
  • ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ
  • ΤΑ ΘΕΣΜΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ-ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ-ΑΤΟΜΙΚΗ)
  • ΤΗ «ΝΕΑ»ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΟΜΗ ΤΩΝ ΕΠΑΛ
  • ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ-ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ ΤΟΥ ΛΑΪΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ
  • ΤΗΝ ΑΔΙΟΡΙΣΤΙΑ-ΥΠΟΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ-ΥΓΕΙΑΣ

Η κυβέρνηση της ΝΔ, απόλυτα στοχοπροσηλωμένη, εν μέσω πανδημίας, στην ολομέτωπη επίθεση στον «εχθρό»-λαό, όχι μόνο δε λαμβάνει τα στοιχειώδη μέτρα υγειονομικής προστασίας των λαϊκών στρωμάτων, αλλά αντιθέτως επιτείνει την αντιδραστική πολιτική της κατεδάφισης ακόμη και των υπολειμμάτων των κατακτήσεων του λαϊκού κινήματος στο χώρο της παιδείας, ανάγοντας σε κύρια επιδίωξή της την αποψίλωση της νεολαίας και των φτωχών λαϊκών στρωμάτων από κάθε δικαίωμα και δυνατότητα μόρφωσης . Έτσι, -ενώ τηρεί πολιτική εγκληματικής αδιαφορίας για τον υγειονομικό κίνδυνο του λαού, σε συνθήκες μάλιστα οξυμμένου ανταγωνισμού των πολυεθνικών του φαρμάκου και των ιμπεριαλιστικών δυνάμεων γενικότερα- καταθέτει στη Βουλή ένα νομοσχέδιο-έκτρωμα για την Γ/θμια, βάσει του οποίου υλοποιεί τις αξιώσεις της εγχώριας ολιγαρχίας για απομόρφωση των λαϊκών στρωμάτων, ιδιωτικοποίηση του Πανεπιστημίου και ποινικοποίηση του φοιτητικού και εν γένει λαϊκού κινήματος.

Συγκεκριμένα, με το νέο αντιδραστικό νομοσχέδιο:

  • Μειώνει δραστικά τους εισακτέους στα ΑΕΙ(30.000),διαβαθμίζοντας τη βάση εισαγωγής και αποπέμποντας από την Γ/θμια τα παιδιά των φτωχών λαϊκών στρωμάτων
  • Εξισώνει τα πτυχία των Πανεπιστημίων με τους τίτλους των κολεγίων, ακυρώνοντας μια από τις βασικότερες και αιματηρές κατακτήσεις του λαϊκού κινήματος που αφορά στον αποκλειστικά δημόσιο και δωρεάν χαρακτήρα του Πανεπιστημίου
  • Επιτείνει τους ταξικούς φραγμούς στη μόρφωση, καταδικάζοντας στην αμορφωσιά τα χαμηλά στρώματα, μετατρέποντας την Γ/θμια σε ένα πρόσφορο πεδίο άλωσής της από το επιχειρηματικό κεφάλαιο και εμπορευματοποίησης της
  • Επιβάλλει το χουντικό μέτρο της αστυνόμευσης των Πανεπιστημιακών σχολών, εγκαινιάζοντας μια νέα περίοδο δίωξης, ποινικοποίησης και καταστολής του φοιτητικού κινήματος
  • Εφαρμόζει το καθεστώς των μαζικών διαγραφών από τις Πανεπιστημιακές Σχολές, αποπέμποντας από την Γ/θμια τους εργαζόμενους φοιτητές, προβάλλοντας απροκάλυπτα την απαίτησή της για μετατροπή της Γ/θμιας σε προνομιακό χώρο φοίτησης των εχόντων και κατεχόντων
  • Θεσπίζει πρωτόγνωρης βαρβαρότητας Πειθαρχικά μέτρα, επιβάλλοντας το δόγμα «νόμος και τάξη», καταργώντας, ουσιαστικά, τις συλλογικές διαδικασίες του φοιτητικού κινήματος (πχ ΓΣ), ακυρώνοντας τις δημοκρατικές του κατακτήσεις (πχ ηλεκτρονικές ψηφοφορίες) και ..διώκοντας με την πειθαρχική ποινή της διαγραφής τους συνδικαλιστές φοιτητές.

Η κυβέρνηση της ΝΔ πάνω στο τοπίο της υγειονομικής κρίσης και με όπλο τη λαϊκή χειραγώγηση, την τρομολαγνεία και την καταστολή, θεσπίζει την επίθεσή της στο λαό και υλοποιεί τις κατευθύνσεις του ΟΟΣΑ, του ΣΕΒ και των αντιλαϊκών συνθηκών της λυκοσυμμαχίας της ΕΕ, με στόχο την απογύμνωση των λαϊκών στρωμάτων από κάθε μορφωτική, δημοκρατική, πολιτική και συνδικαλιστική κατάκτηση.

Στη βάση αυτή, υποχρηματοδοτεί την παιδεία (1,1%), συνεχίζει και επιτείνει το μνημονιακό καθεστώς της αδιοριστίας (3μηνες συμβάσεις), αρνείται να λάβει μέτρα υγειονομικής θωράκισης των σχολείων και καταδικάζει στην αμορφωσιά τρεις γενιές, με την ακυρωτική της μάθησης και της διδασκαλίας «Τηλε-εκπαίδευση».

Μάλιστα, μετά από μια τρίμηνη καραντίνα, και ενώ στέρησε το αυτονόητο δικαίωμα της διδασκαλίας και της μάθησης από τα παιδιά, ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΊΣΩ ΤΟ ΒΑΡΒΑΡΟ ΜΕΤΡΟ της ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΘΕΜΑΤΩΝ για την Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ, ενώ πλήττει ακόμη περισσότερο τα πολλαπλώς βαλλόμενα παιδιά της Γ΄ Λυκείου, με τη ΜΕΙΩΣΗ των ΕΙΣΑΚΤΕΩΝ, την κατάθεση ΔΙΠΛΟΥ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ και την ακόμη πιο ταξική διαβάθμισή τους, σε φοιτητές Α΄ και Β΄ διαλογής…

Η αντιλαϊκή επέλαση, όπως απαιτεί και η περιώνυμη «Έκθεση Πισσαρίδη» συμπληρώνεται με την εφαρμογή του αντιδραστικού μέτρου της «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ» (Εσωτερική, Εξωτερική και Ατομική), ώστε η κατάργηση των μορφωτικών δικαιωμάτων της νεολαίας να συμβαδίζει με την ΑΡΣΗ της ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ, την ελαστική απασχόληση, την πειθάρχηση και τη διάλυση των δημοκρατικών και συλλογικών κατακτήσεων στο «Αποκεντρωμένο Σχολείο» της ιδιωτικο-οικονομικής λειτουργίας, όπως δείχνει και η «Νέα Δομή του ΕΠΑΛ».

  • ΚΑΜΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΗ-ΑΠΟΛΥΣΗ
  • ΚΑΤΩ ΟΛΟ ΤΟ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΑΠΟΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΛΑΪΚΩΝ ΣΤΡΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΡΣΗΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΜΑΣ
  • ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ-ΚΑΤΩ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ – ΑΣΤΥΝΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
  • ΟΙ ΕΝΩΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΝ.

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το