Η πολιτική της πυγμής από κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘ πλήττει τη δημόσια εκπαίδευση και τη νεολαία που βυθίζεται σε μορφωτικά, παιδαγωγικά και ψυχολογικά αδιέξοδα. Η τηλεκπαίδευση μετατρέπεται σε τηλε-«εξόντωση» και διάλυση μαθητών και εκπαιδευτικών που καλούνται για δεκάωρα μπροστά στον υπολογιστή – κινητό.
Η «τηλεκπαίδευση» δεν είναι εκπαίδευση, αφού δημιουργεί τεράστια μαθησιακά κενά στα παιδιά από τα λαϊκά στρώματα, εντείνει τις ανισότητες και τελικά μετατρέπεται σε ένα ακόμα πιο ισχυρό ταξικό φίλτρο. Επιπρόσθετα, όσο και αν η Κεραμέως υποκρίνεται ότι το αγνοεί, σε καμία περίπτωση η πρόσβαση στο διαδίκτυο, οι υλικές και τεχνικές προϋποθέσεις για μαθητές και εκπαιδευτικούς δεν είναι δεδομένες. Οι business με την Cisco μπορεί να είναι κερδοφόρες και προσοδοφόρες για επιχειρήσεις, χορηγούς και κάθε λογής κυβερνητικούς αξιωματούχους και μεσάζοντες, αλλά δεν εξασφαλίζουν τα στοιχειώδη αποκαλύπτοντας πώς ο βασιλιάς είναι γυμνός. Από την πρώτη κιόλας ώρα σήμερα Δευτέρα έπεσε το σύστημα τηλε- “εκπαίδευσης” webex.
Επιπλέον η ακραία εφαρμογή της με τηλεαπουσίες που δεν μπορούν να διαπιστωθούν αν και αυτό είναι άνευ σημασίας μετρέπουν τον εκπαιδευτικό σε παιδονόμο. Ακόμα πιο ακραία είναι η τηλεδιδαχθείσα ύλη. Η ύλη δεν μπορεί να προχωρά μέσω τηλε-«εκπαίδευσης» και καμία τέτοια διαδικασία δεν μπορεί να είναι υποχρεωτική για εκπαιδευτικούς και μαθητές. Άρα αποτελεί πρόκληση να καλούνται οι εκπαιδευτικοί να συμπληρώνουν απουσιολόγια και βιβλία ύλης.
Καμία καταχώρηση απουσιών – καμία δέσμευση για την ύλη με κλειστά σχολεία – Κατάργηση της τράπεζας θεμάτων και μείωση της ύλης, ειδικά στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα
Η λύση σε αυτή τη φάση ήταν να παραμείνουν τα σχολεία ανοιχτά με τα παιδιά να έρχονται μέρα παρά μέρα , με όριο δεκαπέντε μαθητές στην αίθουσα, με συχνούς ελέγχους για κορονοϊό, προσλήψεις εκπαιδευτικών και καθαριστριών και με αυστηρή τήρηση των μέτρων υγιεινής.
Γιώργος Κ. Καββαδίας
πηγή: dreapani.gr (argyrades.gr)
e-prologos.gr