Ο ντόρος που προκάλεσαν τα προσχεδιασμένα χριστιανικά κατορθώματα του φασιστόφρονα βουλευτή της ΝΙΚΗΣ συνεχίζεται. Ο τύπος αυτός έγινε περιζήτητος στα κανάλια. Το σκοπό του, όπως δείχνουν τα γεγονότα, τον πέτυχε. Τα ΜΜΕ εξακολουθούν να ασχολούνται μαζί του, να αναμεταδίδουν τα παραληρήματά του και να σχολιάζουν -με τον ένα ή τον άλλο τρόπο- τις απειλές που εκτοξεύει προς την Εθνική Πινακοθήκη. Στην οποία βανδάλισε και κατεδάφισε προ ημερών μια -πολύ φτωχή κατά τα άλλα- έκθεση ζωγραφικής που προσέβαλε, λέει, την «πίστη» του. Το χουλιγκανικό αυτό περιστατικό και τα κηρύγματα του θιγμένου «πιστού» βουλευτή, πιθανότατα ανέβασαν τις μετοχές του στις εκλογικές λίστες του κόμματός του. Αλλά το θέμα δεν έμεινε εκεί, γρήγορα αναβαθμίστηκε.

Όπως φαίνεται, τα κατορθώματα αυτού του ιππότη της πίστης ενέπνευσαν κάμποσους που θα ήθελαν να προφυλάξουν τις ελληνορθόδοξες αξίες του «ποιμνίου» στο οποίο απευθύνονται. Η δύναμη του αμαρτωλού καθεστώτος διαπλοκής του κράτους με την εκκλησιαστική εξουσία, όπως είναι γνωστό στους πάντες, ασκεί διαχρονικά καθοριστική επίδραση σε πολλά από τα κωμικοτραγικά πολιτικά και πολιτιστικά μας τεκταινόμενα. Η δική τους παρέμβαση είναι σίγουρα πολύ πιο επικίνδυνη από το σόου πίστης ενός τραμπούκου. Η Εθνική Πινακοθήκη, διοργανώτρια της έκθεσης, με το ξήλωμά της αναγνώρισε έμπρακτα τα δικαιώματα των Φαρισαίων πνευματικών ταγών του έθνους, να κρίνουν και να λογοκρίνουν σύμφωνα με «τα καλά και συμφέροντα» του πελατειακού τους κράτους, που μέριμνά του είναι να διασφαλίζει τη μακαριότητα του χριστεπώνυμου πληρώματος.

Η έκθεση κατέβηκε, ύστερα από παλινδρομήσεις της Εθνικής Πινακοθήκης, με τη συναίνεση -αλίμονο- του χρισμένου από την Πινακοθήκη και από την ίδια επιλεγμένου να εκπροσωπήσει με τα έργα του το εγχώριο δυναμικό της καθόλου Αγίας, Καλλιτεχνικής Οικογένειας. Τα έργα αυτά θα «συνομιλούσαν» υποτίθεται (και επομένως θα συγκρίνονταν) με παρακείμενα έργα του Φ. Γκόγια.

Αυτά ισχύουν προς το παρόν τουλάχιστον! Γιατί εκδηλώνονται και κάποιες ψιλο-φιλελεύθερες, αναιμικές αποψούλες ανά­μεσα στους ιθύνοντες της Πινακοθήκης, από δυνάμεις που αντιπαρατάσσουν μουρμουρητά και «ναι μεν αλλά». Τελικά όμως, όπως θα δούμε στη συνέχεια, ο «Αντίχριστος» εξακολουθεί να έχει πολλά ποδάρια, προς διαρκή ταραχή των άγρυπνων θεματοφυλάκων των ιερών και των οσίων μας.

Πράγματι, παραδίπλα, παρουσιάζεται από την Εθνική Πινακοθήκη μια άλλη μεγάλη έκθεση, με σπουδαία χαρακτικά έργα του Γκόγια. Έργα, τα οποία προς ειρωνεία της ιστορίας, στηλιτεύουν με τη δύναμη της πραγματικής τέχνης τα όργια της παπαδοκρατίας και των Ιερο-Εξεταστών.
Λοιπόν, κάτι έχουν να μας διδάξουν τα χαρακτικά του Γκόγια, για τη φωτοστεφανωμένη υποκρισία.

Όπως είναι και ο τίτλος ενός διάσημου χαρακτικού έργου του, «Ο ύπνος της λογικής γεννά τέρατα».

πηγή: Λαϊκός Δρόμος

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το