ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ

(Ο.Ι.Ε.Λ.Ε.)

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΟΝΕΩΝ ΓΙΑ ΑΚΡΑΙΑ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: ΕΚΔΙΩΚΟΥΝ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΒΑΘΜΟΥΣ ΓΥΡΩ ΣΤΟ 16 ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΣΧΟΛΕΙΟ «ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ»!

 

Μεγάλο ιδιωτικό σχολείο της Δυτικής Αττικής εφαρμόζει μια ακραία ρατσιστική, απάνθρωπη και αντιπαιδαγωγική πρακτική, εκδιώκοντας μαθητές με βαθμούς ακόμη και γύρω στο 16 προκειμένου να δημιουργήσει έναν βαθμολογικά «ομοιογενή» μαθητικό πληθυσμό και να διαφημίζεται ως εκπαιδευτήριο που βγάζει μόνο αριστούχους. Σύμφωνα με απίστευτες καταγγελίες που έχουν φθάσει στα γραφεία μας, μία εκ των οποίων κοινοποιούμε με διαγραφή ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων, το θράσος και η σκληρότητα της ιδιοκτησίας του συγκεκριμένου σχολείου φτάνει σε τέτοιο σημείο που αρνείται να εγγράψει μαθητές ακόμη και με 16 και, την ώρα που υποχρεώνει τους γονείς να τους μεταγράψουν σε άλλο σχολείο, ζητά να μείνουν τα αδέρφια τους που έχουν υψηλότερους βαθμούς! Οι καταγγελίες που διαθέτουμε αναφέρουν πως φέτος μόνο το σχολείο επιδιώκει να διώξει περίπου 20 μαθητές!

Το συγκεκριμένο ιδιωτικό σχολείο που λειτουργεί στη Δυτική Αττική έχει εξαιρετικά ισχυρές προσβάσεις σε ΜΜΕ αλλά και στην κρατική μηχανή, κατορθώνοντας να φιλοξενεί συνέδρια και ημερίδες, συχνά υπό την αιγίδα ακόμη και Διευθύνσεων Εκπαίδευσης και συντονιστών εκπαιδευτικού έργου! Τα τελευταία χρόνια, καταστρατηγώντας συστηματικά την εκπαιδευτική νομοθεσία και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών, έχει μετατραπεί επί της ουσίας σε φροντιστήριο.

Την ώρα που η νομοθεσία επιβάλλει την ισότιμη παροχή του δημόσιου αγαθού της εκπαίδευσης σε όλα τα παιδιά, ανεξάρτητα αν φοιτούν σε δημόσια και σε ιδιωτικά σχολεία, την ώρα που μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρίες μπορούν να εγγράφονται με τους ίδιους όρους σε όλα τα εκπαιδευτήρια του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα, ορισμένοι ονειρεύονται να δημιουργήσουν μια Παιδεία «ευγονικής», μια Παιδεία ρατσιστικής καθαρότητας. Μια Παιδεία δήθεν αριστείας μέσω της κατακρήμνισης στον Καιάδα παιδιών με χαμηλότερους βαθμούς, τσακίζοντας την αυτοπεποίθησή τους και καταφέροντας ισχυρό πλήγμα στον ψυχικό τους κόσμο σε μια ιδιαίτερα ευαίσθητη ηλικία.

Η ΟΙΕΛΕ απέστειλε σήμερα στον Υπουργό Παιδείας επιστολή με την οποία ζητά την άμεση παρέμβασή του για να ανακοπεί η άθλια και παράνομη πρακτική εμπορευματοποίησης του αγαθού της Παιδείας μέσω της ρατσιστικής μεθόδου εκκαθάρισης του μαθητικού πληθυσμού βάσει της επίδοσης. Τα σχολεία, δημόσια και ιδιωτικά, θα πρέπει να είναι χώροι παροχής Παιδείας, ανθρωπισμού και πολιτισμού. Δυστυχώς, όμως, ορισμένοι φαντασιώνονται ένα δυστοπικό, ναζιστικό μέλλον δήθεν αριστείας πάνω στα συντρίμμια των ονείρων και των ελπίδων αθώων μαθητών.

  

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ Ο.Ι.Ε.Λ.Ε.

 

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ  Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΟΥΡΟΥΤΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

 

———————-Δείτε και αυτό:

Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΟΥ ΠΑΡΑΘΕΤΕΙ Η ΟΙΕΛΕ

Καλησπέρα σας,

 

Ονομάζομαι ________ και πήρα το θάρρος να σας κάνω μια καταγγελία γιατί πιστεύω ότι δεν αντιπροσωπεύετε τους συγκεκριμένους καθηγητές που διευθύνουν το ιδιωτικό σχολείο «______». Γιατί εκεί εκτός από ιδιοκτήτες τους σχολείου δηλώνουν και καθηγητές παιδιών.

 

Πριν χρόνια δυστυχώς αποφασίσαμε με τη σύζυγό μου να γράψουμε τον γιο μας στο ιδιωτικό σχολείο «_______» και δεν θα σας κρύψω το λάθος μας ότι ένα από τα κριτήριά μας ήταν η διαφημιστική καμπάνια που έκανε και κάνει ακόμη για τα τεράστια ποσοστά επιτυχίας που έχει σαν σχολείο στην Τρίτη λυκείου στις πανελλαδικές.

 

Αφού το καλοκαίρι πριν δεχτούν το παιδί μας υποβλήθηκε σε κάποιες εξετάσεις το δέχθηκαν στην Α΄ γυμνασίου. Στις αρχές του σχολικού έτους ο γιος μας μας είπε ότι ο κύριος ______ που είναι και ιδιοκτήτης αλλά και διευθυντής σχολείου, σταμάτησε 3-4 μαθητές. Αυτό μου έκανε κάποια εντύπωση και μου είπε ο γιος μου ότι ήταν αδύναμοι μαθητές,. Το ίδιο συνεχίστηκε και στα μέσα της ίδιας χρονιάς, αλλά και στην Β΄γυμνασίου. Όταν ξεκίνησε η Γ’ γυμνασίου μας είπε ο γιος μου ότι σταμάτησε 10 μαθητές. Τον ρώτησα αν το κριτήριο ήταν αν είναι καλοί μαθητές ή άτακτα παιδιά, και μου έλεγε ότι είναι από τα καλά παιδιά, αλλά ήταν αδύναμοι μαθητές. Φυσικά αυτοί οι μαθητές δεν έγιναν καλοί μαθητές, γιατί μπορεί να μην τους βοήθησαν ούτε τα βιβλία που χρησιμοποιούσαν, που μετά κατάλαβα ότι δεν ήταν τα βιβλία του υπουργείου, ούτε οι επιπλέον ώρες που καθόντουσαν τα παιδιά τις καθημερινές και κάθε Σάββατο αλλά και κάθε καλοκαίρι μέχρι τον Ιούλιο στα καλοκαιρινά τμήματα.

 

Για να συντομεύω όταν ολοκλήρωσε την Γ’ γυμνασίου ο γιος μας, ο κύριος _____ φώναξε τη σύζυγο μου και της είπε ότι και ο δικός μας γιος αν και του 16, δεν του κάνει και δεν θέλει με τίποτα να τον γράψει στο λύκειο του όπως και άλλα 7-8 παιδιά από την ίδια τάξη. Και ο λόγος είναι καθαρά ότι συνεχίζοντας τα παιδιά αυτά το λύκειο ο κύριος ______ πίστευε ότι στις πανελλαδικές εξετάσεις αυτά τα παιδιά δεν θα γράψουν πάνω από 17.500 μόρια που είναι το στάνταρ του.

Σε μια ερώτηση της συζύγου μου, πως γίνεται να μην κάνουν αυτά τα παιδιά, αφού υπάρχουν παιδιά που φοίτησαν σε αυτό το σχολείο στο παρελθόν και στις πανελλαδικές έγραψαν 12-13 δήλωσε κυνικά ότι κάνει και λάθη. Εξηγώντας ότι ήταν λάθος επιλογές του αυτοί οι μαθητές που τους επέτρεψε να συνεχίσουν στο λύκειο του.

 

Το παιδί μας στενοχωρήθηκε πάρα πολύ και ένιωσε μια απόρριψη, ωστόσο είμαι σίγουρος ότι θα βρει το δρόμο του και θα τα καταφέρει στη ζωή του. Αυτός ο άνθρωπος όμως θεωρώ ότι είναι επικίνδυνος για τα παιδιά. Το ίδιο «ξεδιάλεγμα» μαθητών συνεχίζεται και στην Α’ και στην Β’ Λυκείου. Βλέπει τα παιδιά σαν διαφήμιση για το σχολείο του και επιλέγει τους μαθητές του με μοναδικό κριτήριο στο μέλλον τα αποτελέσματά τους στις πανελλαδικές εξετάσεις να του φέρουν και άλλη διαφήμιση. Μια διαφήμιση όμως που δεν αξίζει γιατί αυτοί οι μαθητές έχουν επιλεγεί από τον κύριο _______, δεν έχουν εκπαιδευτεί και θα έγραφαν ούτως ή άλλως πολύ καλά.

 

Έχω απευθυνθεί και στο υπουργείο Παιδείας, αλλά και στη διεύθυνση δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ______, ωστόσο οι δεύτεροι μου ζήτησαν να επικοινωνήσω μαζί τους από Σεπτέμβρη, γιατί τώρα βρίσκονται σε μετακόμιση.

 

Ελπίζω να δείτε και εσείς από την πλευρά σας το θέμα και στο βαθμό που μπορείτε να κάνετε τις απαραίτητες ενέργειες για το καλό των παιδιών μας.

 

Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας.

 

 

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το