ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ -ΗΡΑΚΛΕΙΟ

ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΔΙΩΞΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Πραγματοποιήθηκαν  σήμερα  (Τετάρτη19/3)στο Ηράκλειο  δυο Παραστάσεις Διαμαρτυρίας ενάντια στις Διώξεις στο χώρο της Β/θμιας  και της Α/θμιας Εκπαίδευσης, με κεντρικό αίτημα:

Ø την Ανάκληση  της Δυνητικής Αργίας της συναγωνίστριας    Χ. Χοτζόγλου, που τιμωρείται  με τον πιο σκληρό και εκδικητικό τρόπο, επειδή αντιστέκεται στο αντιδραστικό μέτρο της Αξιολόγησης και μετέχει στην Απεργία-Αποχή

Ø Την ανάκληση της Καθαίρεσης και της πειθαρχικής δίωξης  τριών συναδελφισσών, διευθυντριών της Α/θμιας που δήλωσαν Απεργία-Αποχή από την  Ατομική Αξιολόγηση, προασπιζόμενες τις συλλογικές αποφάσεις και σήμερα  παρέλαβαν και τις κλήσεις για… παραπομπή στο Πειθαρχικό(!)

Απέναντι σε αυτό το κύμα των Διώξεων, της Καταστολής και της Τρομοκράτησης,  η ΕΛΜΕ Ηρακλείου -με ευθύνη των κυρίαρχων  γραφειοκρατικών παρατάξεων (ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ/ΣΥΝΕΚ και ΠΕΚ /ΠΑΣΚ )-  ουσιαστικά,  τήρησε γραμμή σιωπής και συμμόρφωσης, παρά τις πολλαπλές πιέσεις μας για ανάληψη πρωτοβουλιών και οργάνωση κινητοποιήσεων. Έτσι, ο χρόνος ..ροκανίστηκε. Την  προηγούμενη εβδομάδα -που έγινε το συλλαλητήριο στην Αθήνα- η ΕΛΜΕ Ηρακλείου   δεν αποφάσισε στάση και συγκέντρωση διαμαρτυρίας, επικαλούμενη τάχα τον συντονισμό με τον ΣΕΠΕ.

Ωστόσο, σήμερα που οι συναδέλφισσες της Α/θμιας θα …λάμβαναν τις κλήσεις για το Πειθαρχικό, οι δυο προαναφερόμενες  παρατάξεις του προεδρείου της ΕΛΜΕ …ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ και αυτό  ακόμη τον συντονισμό που επικαλέστηκαν.  Έβγαλαν απόφαση για συμμετοχή σε μια  μόνο   Παράσταση Διαμαρτυρίας   στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης (ΠΔΕ) στις 13 μμ, χωρίς να καλούν στη Συγκέντρωση του ΣΕΠΕ στα γραφεία της Διεύθυνσης της Α/θμιας ( ΔΙΠΕ) στις 2μμ.

Για να πετύχουμε τον αναγκαίο  συντονισμό,  εμείς καταθέσαμε πρόταση στο Δ.Σ της ΕΛ.ΜΕ  να γίνει η Παράσταση στη Περιφερειακή Διεύθυνση  Εκπαίδευσης (ΠΔΕ) στις 12.30μμ, για να μπορέσουμε να συμμετάσχουμε και στην Κινητοποίηση του ΣΕΠΕ.

Όμως και αυτή την πρόταση την απέρριψαν οι παρατάξεις της συναίνεσης και προσαρμογής στην αντιλαϊκή πολιτική και μάλιστα  επιδεικτικά απείχαν από τη συγκέντρωση στα γραφεία της Διεύθυνσης της Α/θμιας(ΔΙΠΕ)

Απέναντι σε αυτή την εσκεμμένη κωλυσιεργία και την παραλυτική τακτική,  από το χώρο της ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, αλλά και της «Πρωτοβουλίας ενάντια στις Διώξεις»- στην οποία μετέχουν  συλλογικότητες του κινήματος- ΑΝΤΙΣΤΑΘΗΚΑΜΕ:

  • Καλέσαμε, με δική μας ανακοίνωση, σε Συγκέντρωση στη ΠΔΕ στις 12:30
  • Συμμετείχαμε στη Συγκέντρωση  με πανό της παράταξής μας, ενώ στηρίξαμε και το πανό της Πρωτοβουλίας ενάντια στις Διώξεις
  • Διανείμαμε  προκηρύξεις και διεκδικήσαμε την Ανάκληση των Διώξεων
  • Καλέσαμε  τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης να ζητήσει από τη νέα ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ την απαλλαγή της  συν Τζόγου,  αλλά και των συναδελφισσών της Α/θμιας  από κάθε κατηγορία
  • Στην αντιπαράθεση με το Διευθυντή της Α/θμιας  καταδικάσαμε, με στέρεη επιχειρηματολογία, τον αυταρχισμό και τον εκφασισμό της κρατικής πολιτικής, διεκδικώντας  την άρση των άδικων μέτρων σε βάρος των συναδέλφων μας
  • Κάναμε δηλώσεις στα τοπικά ΜΜΕ, καταδικάζοντας την πολιτική της καταστολής,  των διώξεων  και  της Ιδιωτικοποίησης της Εκπαίδευσης.

Οι σημερινές συγκεντρώσεις έδειξαν  ξανά τη διάθεση της βάσης για Αντίσταση, όμως τα εμπόδια που βάζει η συνδικαλιστική γραφειοκρατία είναι αρκετά και απαιτείται αγώνας για αλλαγή των αντιλαϊκών συσχετισμών στα σωματεία.

Με δεδομένη ξανά την  άρνηση των παρατάξεων (ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ/ΣΥΝΕΚ και ΠΕΚ /ΠΑΣΚ)  για κινητοποίηση την Παρασκευή, καταθέσαμε την Πρόταση  να οργανώσει η ΕΛΜΕ, στο πλαίσιο της 3ωρης στάσης της  ΟΛΜΕ,  την Παρασκευή (19/3) Συγκέντρωση στα Λιοντάρια.

 Σε κάθε περίπτωση, εάν οι παρατάξεις της συναίνεσης σιωπήσουν ξανά, εμείς από το χώρο της ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ, σε συνεννόηση με την  «Πρωτοβουλία ενάντια στις Διώξεις», θα καλέσουμε σε Συγκέντρωση στα Λιοντάρια στις 12:30μμ. Γιατί οι στάσεις εργασίας και οι απεργίες πρέπει να  έχουν διεκδικητικό χαρακτήρα, αλλιώς  αποτελούν άλλοθι για την  συνδικαλιστική απραξία. 

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το