Πρωτοφανές περιστατικό καταγράφτηκε το απόγευμα της περασμένης Δευτέρας σε συρμό της γραμμής 1 που είχε ξεκινήσει από την Κηφισιά προς Πειραιά. Συγκεκριμένα, o μηχανοδηγός αντιλήφθηκε ότι μία πόρτα ήταν ανοιχτή και καλούσε από τα μεγάφωνα τους επιβάτες να μην πλησιάζουν στο… κενό. Τελικά στο. σταθμό Μαρούσι σταμάτησε και αφού δεν πέτυχε η προσπάθεια να κλείσει η μπλοκαρισμένη πόρτα, ζήτησε από τους επιβάτες να κατέβουν και να περιμένουν άλλο συρμό για να συνεχίσουν τη διαδρομή.

Το περιστατικό καταγγέλλει το Σωματείο Εργαζομένων ΣΤΑΣΥ σε χθεσινή του ανακοίνωση, με τίτλο «Οι αλήθειες όσο και αν προσπαθούν… δεν κρύβονται!», επικαλούμενο και ακόμη μία βλάβη η οποία σημειώθηκε προχθές Τρίτη με άλλον συρμό που δεν κατάφερε να σταματήσει κανονικά μπροστά στην αποβάθρα του σταθμού Περισσός.

Το πρόβλημα έχει παρατηρηθεί και άλλες φορές, ειδικά με συρμούς των γραμμών 2 και 3 που έχουν μετακινηθεί στη γραμμή 1 προκειμένου να καλύψουν κενά. Η αμαξοστοιχία δεν μπόρεσε να ακινητοποιηθεί κανονικά μπροστά στην αποβάθρα και το αποτέλεσμα ήταν να συνεχίσει την πορεία της και οι επιβάτες να κατέβουν στον επόμενο σταθμό Άνω Πατήσια.

«Τίποτα από αυτά δεν είναι τυχαίο. Ούτε άτυχη στιγμή είναι, ούτε δολιοφθορά, ούτε το κακό το μάτι φταίει, ούτε ο κακός μας ο καιρός. Η τεράστια έλλειψη προσωπικού, η έλλειψη ανταλλακτικών που έχει σαν αποτέλεσμα η συντήρηση των συρμών να γίνεται με ανταλλακτικά παροπλισμένων, η παλαιότητα του τροχαίου υλικού και η ανεπάρκεια των υπηρεσιακών παραγόντων είναι οι αιτίες για όλα αυτά. Η βαριά συντήρηση των συρμών έχει σχεδόν σταματήσει υπό το βάρος των συνεχών βλαβών, θέτοντας το ήδη απαρχαιωμένο τροχαίο υλικό σε δεινή κατάσταση. Ευτυχώς που μετά τις εξώδικες έγγραφες διαμαρτυρίες του Σωματείου μας άρχισε δειλά δειλά να επισκευάζεται το τμήμα της γραμμής Φάληρο-Πειραιά» σχολιάζει το Σωματείο Εργαζομένων ΣΤΑΣΥ.

Τέλος, το Σωματείο χαρακτηρίζει λανθασμένη την επιλογή της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών «να μην προμηθευτεί νέο τροχαίο υλικό, αλλά να ανακατασκευάσει το παλιό».

«Οι συρμοί που θα έπρεπε να είχαν ξεκινήσει να ανακατασκευάζονται από το τέλος του 2020 περιμένουν ακόμα να μεταφερθούν στον χώρο ανακατασκευής. Το χειρότερο όλων είναι ότι τα υπεύθυνα στελέχη, για να αποδείξουν ότι λειτουργούν όλα καλά, αποκρύπτουν την πραγματική κατάσταση. Κατά τα άλλα, είμαστε τυχεροί που δεν έχουμε ατύχημα» σημειώνουν οι εργαζόμενοι.

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το