Οι εξελίξεις στον ΟΑΣΘ τους τελευταίους μήνες είναι πυκνές. Πρώτα η κατά ΣΥΡΙΖΑ κρατικοποίηση, «αντίδοτο» στα χάλια που όλα τα προηγούμενα χρόνια οι διαδοχικές διοικήσεις του Οργανισμού με τη βοήθεια των κυβερνήσεων δημιούργησαν και η τοποθέτηση του πατρός Παππά στη θέση του προέδρου της νέας «κρατικής» δομής του. Όμως για άλλη μια φορά εργάτες και λαός, αυτοί που κύρια μετακινούνται με τα μέσα μεταφοράς, συγκοινωνίες δεν είδε!

Λιγότερα λεωφορεία, κακοσυντηρημένα και σε κακή κατάσταση, λιγότερα δρομολόγια και μεγαλύτερες καθυστερήσεις, διαμαρτυρίες όσων χρυσοπληρώνουν σε μέρες μνημονιακής φτώχειας ουκ ολίγα.

Και τώρα πια νέα λύση….αναμενόμενη εξέλιξη. Με νέα τροπολογία υπάρχει πια η δυνατότητα να παραχωρείται η συγκοινωνία της πόλης στην ΚΤΕΛ ΑΕ, στους δήμους και σε όποιον άλλο ειδικό μεταφορέα. Αντί «κρατικοποίησης» και συγκοινωνιών όπως οι κυβερνητικοί του ΣΥΡΙΖΑ διατείνονταν, ιδιωτικοποίηση και δόσιμο του «φιλέτου». Δε λείπουν βέβαια γι’ άλλη μια φορά οι κυβερνητικές διαβεβαιώσεις προς εργαζόμενους και άλλους πως δεν πρόκειται να χαθούν θέσεις εργασίας και πως τα πράγματα θα γίνουν πιο καλά για τους κατοίκους. Εμείς τι να πούμε….Ξέρουμε, ξέρουμε.

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το