Διαμαρτυρία να ’ναι κι ό,τι να ’ναι; Πολλές φορές μας δόθηκε η ευκαιρία να πούμε και να γράψουμε ότι δε χειροκροτάμε άκριτα και αδιάκριτα ό,τι κινείται και φωνάζει. Χρειάζεται να βλέπουμε το πρόσημο, τη «σημαία», το στόχο, τα συνθήματα. Αλλιώς θα βρεθούμε να υπερασπίζουμε τους «μένουμε Ευρώπη» και τώρα τους αντιδραστικούς σε Χίο, Λέσβο, Σάμο, που, με αφορμή τους πρόσφυγες, ανακάλυψαν τον δαίμονα στον κατατρεγμένο πρόσφυγα και μετανάστη. Δεν είναι η κίνηση το παν, όπως άσκεφτα διαδίδουν ορισμένοι ούτε μια σύναξη το άπαν. Το πράγμα είναι πιο σύνθετο και πιο βαθύ και από αυτήν την άποψη, χωρίς να «ψειρίζουμε τη μαϊμού», ας σκύβουμε πάνω στα προβλήματα. Όπως λέει και ένας παλιός «μπορεί τα προβλήματα να μην έχουν χρώμα, έχει όμως η λύση τους».
▲▼▲
Πίσω ολοταχώς! Ο λόγος για τις αφίσες που προτρέπουν τις γυναίκες να μην κάνουν άμβλωση γιατί είναι θανάσιμη αμαρτία και οι οποίες, αφού αναρτήθηκαν στους σταθμούς του μετρό, κατέβηκαν κακήν κακώς, ύστερα από τη γενικευμένη κατακραυγή. Ο μετριοπαθής – κεντρώος Κ. Μητσοτάκης και οι διαφημιστικοί αφορισμοί που θυμίζουν βαθύ μεσαίωνα! Υποτίθεται ότι οι αμβλώσεις έχουν νομιμοποιηθεί και ότι η γυναίκα έχει άμεσα δικαιώματα στο σώμα της. Αμ δε! Διότι οι Ιερώνυμοι, οι παπάδες και οι κάθε λογής σκοταδιστές θέλουν να επιβάλουν τις απόψεις τους -και εν πολλοίς το κατορθώνουν- σε όρκους, γάμους, σχολεία, κατήχηση, στρατό και τώρα στην ιατρική επιστήμη, την κοινωνιολογία και την πολιτική. Ποιος είπε ότι το χρήμα και η αγορά δε συμβαδίζουν με τον σκοταδισμό και το ιστορικό πισωγύρισμα;
Νικηφόρος Ζερβός
πηγή: Λαϊκός Δρόμος
e-prologos.gr