Διαφημιστικό υλικό για την οικολογική ευαισθητοποίηση του κοινού φαίνεται πως κατάφερε να γίνει ο δημοσιογράφος  Άρης Πορτοσάλτε. Ο έτσι κι αλλιώς αξιαγάπητος δημοσιογράφος-είδωλο του αξιαγάπητου ραδιοσταθμού ΣΚΑΪ έγινε αντικείμενο ενδιαφέροντος στα social media όταν εξήγησε τις εγγενείς αδυναμίες του ανθρωπισμού που οδηγεί σε αθρόα διάσωση παιδιών μεταναστών σε θαλασσοδαρμένες βάρκες (;;).

Αυτή ήταν η δήλωση Πορτοσάλτε:

«Όταν σε πιάνει ο ανθρωπισμός να μην πνιγεί κανείς, τελείωσε το θέμα. Να μην υποκρινόμαστε. Αν δεν θέλουμε να πνιγεί κανείς θα έρχονται όλοι στην Ελλάδα. Τελειώσαμε.»

Την αποτροπή δεν την καταλαβαίνω. Τι θα βάλεις ανεμιστήρες να φυσάς να φεύγει η βάρκα πίσω; Δεν τα καταλαβαίνω αυτά περί αποτροπής. Δεν είπα να βουλιάζεις βάρκες αλλά από την ώρα, που δεν βουλιάζεις βάρκα…»

Οι δηλώσεις αυτές φαίνεται πως ήταν κυριολεκτικά inspirational για κάποιους συμπολίτες μας, καθώς τους ώθησαν να αυτοσχεδιάσουν κάτι με αιχμή τον κ. Πορτοσάλτε. Το μέσο ήταν η καμπάνια περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης της εταιρείας που μεταξύ άλλων διαχειρίζεται τις αφίσες στις στάσεις λεωφορείων Αθήνας και Θεσσαλονίκης, οι οποίες έχουν σαν σύνθημά τους το «ΚΑΝΕΝΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟ».

Αυτές είναι οι αφίσες:

Μία από τις αφίσες λοιπόν (στην οδό Πανεπιστημίου στην Αθήνα, αν δεν κάνουμε λάθος) απέκτησε (με μία μικρή προσθήκη) μία αρκετά πρωτοποριακή προσέγγιση:

Δεν ήταν όμως μόνο αυτή, αλλά και άλλες:

Όπως τονίζουν οι δημιουργοί:

«Υποσχόμαστε να εργαστούμε με πάθος προς αυτή την κατεύθυνση.»

Δεν γνωρίζουμε αν ο ίδιος ο Άρης Πορτοσάλτε υιοθετεί το μήνυμα της καμπάνιας, σε κάθε περίπτωση είναι σημαντικό τα δημόσια πρόσωπα να επηρεάζουν την κοινή γνώμη προς την ευαισθητοποίηση. Αυτό ναι, είναι influencing.

Πηγή: luben.tv

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το