Ένα βήμα πριν την πολυδιαφημισμένη και πολυαναμενόμενη «εκρηκτική ανάπτυξη» της ελληνικής οικονομίας το 2021 (μετά τη βουτιά στο 2020), τα στελέχη της κυβέρνησης ήδη δίνουν στην πράξη τον τόνο ενός κλίματος στις αγορές που μεταστρέφεται: οι μικροί και μεγαλύτεροι επενδυτές είναι έτοιμοι να βγουν από τη μιζέρια της πανδημίας και της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης που δεν λέει να καταλαγιάσει, και να δώσουν ώθηση στην ελληνική αγορά, συμπαρασύροντας όλον τον ελληνικό λαό, προς τα πάνω.
Οι Έλληνες υπουργοί, αφενός αισθανόμενοι το χρεός τους προς την οικονομία της χώρας, αφετέρου λειτουργώντας παιδαγωγικά, δίνοντας το παράδειγμα και καθοδηγώντας τις νέες γενιές, δένουν την επένδυση μέσω της διαφήμισης με την εκπαίδευση.
1] Ξεκινάμε από τις μικρές τάξεις:
Σημειωτέον, στην Ελληνική Αγωγή διδάσκει τόσο ο Άδωνις Γεωργιάδης, όσο και ο αδελφός του, Λεωνίδας, με την σύζυγο μάλιστα του πρώτου, Ευγενία Μανωλίδου, να πραγματοποιεί ειδικές εμφανίσεις. Αλλιώς: «όταν η Αγωγή της νέας γενιάς, και η Προαγωγή της κοινωνίας, γίνεται οικογενειακή υπόθεση».
2] Επιμένουμε με επιθετική διαφήμιση
Εμπεδώνουμε την αναγκαιότητα των χορηγών. Εν προκειμένω, σε θέση μοντέλου διαφήμισης, η ίδια η υπουργός Παιδείας. Να σημειώσουμε ότι 600.000 παγούρια είναι προσφορά του εφοπλιστή Θ. Λασκαρίδη, ο οποίος προχωράει στη δωρεά αυτή προς το υπουργείο Παιδείας, την ίδια ώρα που ο αδελφός του Π. Λασκαρίδης αντικαθιστά το υπουργείο Πολιτισμού ανελκύοντας αρχαία ευρήματα από τον βυθό των Αντικυθήρων. Ακόμη μια οικογενειακή υπόθεση! Ας μην αναφερθούμε στις φερόμενες σχέσεις της οικογένειας Λασκαρίδη με επιχειρήσεις της οικογένειας Μητσοτάκη.
3] Δένουμε το γλυκό
Στον τίμιο και δύσκολο δρόμο των επενδύσεων και της επιχειρηματικότητας (και της διαφήμισης αυτών), τον μόνο σωτήριο, αυτόν που έχει χαράξει η ΝΔ του Κυρ. Μητσοτάκη ήδη προεκλογικώς και ενώ χρωστάει εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ στον έλληνα φορολογούμενο, αποφασισμένα, σαν μια γροθιά ή μια οικογένεια, συνεχίζουν όλα τα πρωτοκλασάτα στελέχη της γαλάζιας παράταξης,με σημαιοφόρο τον υπουργό ανάπτυξης.
Μεταδευτεροβάθμια εκπαίδευση. Τύφλα να ’χουν οι επαγγελματίες διαφημιστές!
Με αποκλειστικό γνώμονα το καλό της χώρας, διαμορφώνεται πλέον ηχηρό, πάνδημο αίτημα, δημιουργίας ενιαίου υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Διαφήμισης (ΥΠΑΙΠΘΔ).
Ωραίος Αρουραίος
e-prologos.gr