ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Ν. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΕΙΝΑΙ … Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ(!) ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΚΑΙΡΟ, ΤΟΝ ΚΟΡΟΝΟΪΟ, ΤΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ, ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΟΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

Με το γνωστό τρόπο του «αποφασίζομεν και διατάσσομεν», η κυβέρνηση της ΝΔ επέβαλε αιφνιδιαστικά (Δευτέρα 15/2) το οικείο της μέτρο του lockdown και στη λειτουργία των σχολείων στην πόλη του Ηρακλείου για δυο μέρες …ως απάντηση στο χειμωνιάτικο καιρό(!)- που σε καμία περίπτωση δεν ..άγγιξε τις πολικές συνθήκες- εφαρμόζοντας ξανά το αντιπαιδαγωγικό μέτρο της «Τηλε-εκπαίδευσης» ακόμα και για τα σχολεία της «ειδικής Αγωγής»(!). Επιβεβαιώνει στην πράξη ότι η περίφημη «τηλε-εκπαίδευση» εφαρμόστηκε στο τοπίο της πανδημίας, για να πάρει η ίδια διαστάσεις «πανδημίας» στην εκπαίδευση(!), κατεδαφίζοντας θεμελιώδεις μορφωτικές, εργασιακές, συλλογικές και δημοκρατικές κατακτήσεις.

Η κυβέρνηση της ΝΔ, που διακηρύσσει την «κανονικότητα» σε όλους τους τόνους, αποδεικνύει στην πράξη ότι νοηματοδοτεί αυτήν την «κανονικότητα» μόνο ως «κανονική» προσαρμογή και υποταγή του λαού στην αντιδραστική επέλασή της σε όλες τις συλλογικές κατακτήσεις, είτε αυτές αφορούν στην εκπαίδευση και τη μόρφωση της νεολαίας, είτε στις εργασιακές σχέσεις και τα δημοκρατικά δικαιώματα των εκπαιδευτικών, είτε στους μαθητικούς αγώνες, είτε στη δημόσια υγεία και τη στήριξη του ΕΣΥ, είτε στη διασφάλιση των εργασιακών σχέσεων και των δικαιωμάτων των λαϊκών στρωμάτων.

Στη βάση αυτή, η κυβέρνηση της ολιγαρχίας που κηρύσσει απροκάλυπτα πλέον ως «εχθρό» το λαό, βρήκε ως κατάλληλη ευκαιρία τον κορονοϊό, για να επιβάλει τα μέτρα της αμορφωσιάς, της επίτασης των κοινωνικών ανισοτήτων στην εκπαίδευση, της αδιοριστίας, της διάλυσης των εργασιακών σχέσεων και της υποχρηματοδότησης, αλλά και της φίμωσης του μαθητικού κινήματος, μετατρέποντας τους καθηγητές σε μηχανισμό υπονόμευσης και καταστολής των μαθητικών αγώνων, με το μέτρο της περιώνυμης «τηλε-εκπαίδευσης».

Ειδικότερα, η κυβέρνηση της ΝΔ, που δε βρίσκει το χρόνο και τα μέσα να θωρακίσει υγειονομικά τα σχολεία και να τα προστατεύσει έναντι των αναμενόμενων καιρικών συνθηκών, αλλά και να πάρει πίσω το αντιλαϊκό μέτρο της Τράπεζας των Θεμάτων και της μείωσης των εισακτέων στα ΑΕΙ, η κυβέρνηση που δε διαθέτει τα στοιχειώδη κονδύλια για την ασφαλή και ομαλή λειτουργία των σχολείων με 15 μαθητές στην τάξη, με μαζικούς διορισμούς εκπαιδευτικών και προσλήψεις υπαλλήλων της καθαριότητας- είναι, ωστόσο, πανέτοιμη στη θέσπιση «βροχής» αντιδραστικών μέτρων που διαλύουν βασικές μορφωτικές και εργασιακές κατακτήσεις σε όλες τος βαθμίδες της εκπαίδευσης.

Στο πλαίσιο αυτό, η κυβέρνηση, χωρίς να θεωρεί πρόβλημα «τον κορονοϊό», θεσπίζει και επείγεται μάλιστα να εφαρμόσει όλο το αντιλαϊκό θεσμικό πλαίσιο για την «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ»-ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΗ-ΑΠΟΛΥΣΗ, ψηφίζει το νόμο για τη διάλυση των Πανεπιστημίων, την αστυνόμευση και την ιδιωτικοποίησή τους, ενώ θέτει σε διωγμό τη συνδικαλιστική δράση και γενικά τη συλλογική πάλη, με το εντεινόμενο κλίμα της αστυνομοκρατίας, των προστίμων, των συλλήψεων και της λαϊκής τρομοκράτησης.

Η κυβέρνηση -που επικαλείται ως αφορμή τον κορονοϊό για τη μη λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων στήριξης της δημόσιας παιδείας και υγείας, αλλά και του λαϊκού εισοδήματος- ξέρει καλά να παίρνει όλα τα αντίθετα, τα αντιλαϊκά μέτρα που ακυρώνουν πολύχρονες και αιματηρές λαϊκές κατακτήσεις και αναφαίρετα δικαιώματα.

  • ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΗΡΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΟΜΑΛΗΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΗΣ ΘΩΡΑΚΙΣΗΣ ΤΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΑΠΕΙΛΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΙΡΙΚΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ
  • ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΜΕΤΡΟΥ ΤΗΣ «ΤΗΛΕ-ΕΚΑΠΔΕΥΣΗΣ»
  • ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΟΥ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ ΜΕΣΑΙΩΝΑ
  • ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΖΟΦΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΑΪΚΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΗΣ ΝΑ ΑΝΤΙΤΑΞΟΥΜΕ ΤΗ ΣΘΕΝΑΡΗ ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΑΖΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΜΑΣ

ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΚΡΟΥΣΟΥΜΕ ΤΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το