Οι φοιτητές εδώ και μήνες παρακολουθούν την επανέναρξη όλων των δραστηριοτήτων εκτός φυσικά από την επαναλειτουργία των πανεπιστημίων. Οι καθηγητικές αυθαιρεσίες ευνοούνται από την εξ αποστάσεως διαδικασία και αποτελούν καθημερινότητα για σύσσωμη την φοιτητική κοινότητα. Στο μάθημα “Εφαρμογές Στατιστικών Μεθόδων σε Επιχειρησιακά Προβλήματα”, όπου εξετάστηκαν οι φοιτητές του τμήματος Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, η κυρία Τσομπανάκη έκοψε -για ακόμη μια φορά- περίπου το 70% των 554 εξεταζόμενων. Αγνοώντας τις πρωτόγνωρες συνθήκες που ζούμε, τις μαθησιακές δυσκολίες που προκύπτουν λόγω της πανδημίας και κυρίως την ανάγκη των φοιτητών για μια ‘’κανονική’’ εξεταστική η καθηγήτρια αποφάσισε να εφαρμόσει αρνητική βαθμολόγηση. Τα σταθερά μεγάλα ποσοστά αποτυχίας στο μάθημα που διδάσκει υποδεικνύουν αδιαφορία για τον κόπο που καταβάλλουν οι φοιτητές .

Η ανάγκη επαναλειτουργίας των σχολών είναι επιτακτική τόσο για την δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία μα πολύ περισσότερο για την καταπολέμηση τέτοιων φαινομένων. Η μαζικοποίηση των συλλογικών διαδικασιών πρέπει να γίνει στόχος για κάθε έναν από εμάς για την προάσπιση των συμφερόντων των φοιτητών μέσα από τους φοιτητικούς τους συλλόγους!

πηγή: poreia.net

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το