«ενωθείτε με τη RYANAIR»
ψηφιακή απεργοσπασία

«Αγαπητέ πελάτη,
Μέχρι στιγμής το 2023, υπήρξαν 60 ημέρες απεργιών της γαλλικής ATC, 12 φορές περισσότερο από όλο το 2022, εμποδίζοντας την Ελευθερία Μετακίνησης εκατομμυρίων πολιτών της ΕΕ.
Μολονότι σεβόμαστε το δικαίωμα στην απεργία, είναι απαράδεκτο το γεγονός ότι οι υπερπτήσεις από τη Γερμανία, την Ισπανία, την Ιταλία, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία ακυρώνονται δυσανάλογα κατά τη διάρκεια απεργιών της ATC (ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας) και η Γαλλία, συγκεκριμένα, προστατεύει τις πτήσεις εσωτερικού χρησιμοποιώντας τον νόμο περί ελάχιστων υπηρεσιών.

Για να βοηθήσετε να σταματήσει αυτή η αθέμιτη πρακτική, υπογράψτε στην καμπάνια συγκέντρωσης υπογραφών “Προστατέψτε τους επιβάτες: Κρατήστε τους ουρανούς της ΕΕ ανοιχτούς” και ενωθείτε με τη Ryanair και πάνω από 1,7 εκατομμύρια απηυδισμένους επιβάτες στην έκκλησή μας προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Aπαιτήστε από όλα τα κράτη μέλη της ΕΕ να προστατεύσουν τις υπερπτήσεις κατά τη διάρκεια απεργιών ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας, όπως γίνεται ήδη στην Ελλάδα, την Ιταλία και την Ισπανία.

Κάνοντας κλικ στο παρακάτω κουμπί, η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και το όνομά σας θα υποβληθούν στην ψηφιακή καμπάνια μας και θα στείλουν επείγον μήνυμα στην Ούρσουλα Φον ντερ Λάινεν για την προστασία των επιβατών και των υπερπτήσεων κατά τη διάρκεια απεργιών ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας.

Υπογράψτε το ψήφισμά μας τώρα».


Σε νέες πρωτοποριακές μεθόδους απεργοσπασίας έχει περάσει εδώ και μήνες η αεροπορική εταιρεία RYANAIR, η οποία στέλνει τέτοιου είδους μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε όλους όσοι έχουν ταξιδέψει έστω και μια φορά στις αερογραμμές της. Στρεφόμενη βασικά ενάντια στη Γαλλία (βασικά επειδή βρίσκεται …στη μέση της ΕΕ, και τα αεροπλάνα της RYANAIR θα πρέπει είτε να ματαιώνουν τις πτήσεις τους, είτε να κάνουν …τον κύκλο, σε περίπτωση απεργιών των Γάλλων ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας) καλεί με ατομικά mail, αλλά και δημόσια, σε πανευρωπαϊκή συγκέντρωση ψηφιακών υπογραφών για να καθηλωθούν όχι οι πτήσεις, αλλά οι διεκδικήσεις των απεργών. Στο μοντέρνο αυτό κάλεσμα απεργοσπασίας, ανάμεσα σε άλλα, η RYANAIR ζητά: «Να δοθεί εντολή στα γαλλικά συνδικάτα ATC να συμμετάσχουν σε δεσμευτική διαιτησία πριν προκηρύξουν απεργίες», «Να υπάρχει ειδοποίηση 72 ωρών για τη συμμετοχή των εργαζομένων στις απεργίες ATC, προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί η αναστάτωση των επιβατών», «Να απαιτείται προειδοποίηση 21 ημερών για απεργία» (!).

Δημόσιες μεταφορές μέχρι την 01:00 πρωινή
γίνεται, αν πρόκειται για ιδιωτική συναυλία

«Το βράδυ της συναυλίας, για την καλύτερη εξυπηρέτηση όσων θα την παρακολουθήσουν, θα παραταθεί το ωράριο λειτουργίας έως την 01:00 πρωινή, στα παρακάτω μέσα:
• των Τρόλεϊ 2, 4, 10, 11
• του λεωφορείου 550,
• του Ηλεκτρικού,
• των γραμμών του Μετρό 2, 3
• και της γραμμής Τ6 του τραμ»

Είναι σαφές, ότι «όλοι μαζί, μπορούμε». Αν πρόκειται για συναυλία και πρωτοβουλία του ΣΚΑΪ και του Αλαφούζου, και το Καλλιμάρμαρο Παναθηναϊκό Στάδιο θα παραχωρηθεί, και τα μέσα μαζικής μεταφοράς -όχι απλώς θα ανταποκριθούν, αλλά- θα παρατείνουν το ωράριο λειτουργίας τους για να εξυπηρετήσουν το κοινό, και μάλιστα Δευτεριάτικα.

Αν πρόκειται να γίνει κάποια διαφαινόμενη μαζική αγωνιστική κινητοποίηση του λαού της Αθήνας, τότε η Αστυνομία θα κλείσει σειρά από σταθμούς του Μετρό και του Ηλεκτρικού κοντά στα σημεία συγκεντρώσεων των διαδηλωτών, για να δυσχεράνει την πρόσβαση τους. Θα τροποποιήσει τα δρομολόγια των υπόλοιπων ΜΜΜ, ώστε να πρέπει κανείς να κάνει μια μικρή πορεία μέχρι να φτάσει στο σημείο απ’ όπου θα ξεκινήσει η επίσημη πορεία. Θα κλείσει τους δρόμους πολύ πριν και πολύ μετά τη διαδήλωση, και θα σφραγίσει εισόδους και εξόδους αρκετά μακριά από αυτή, για να δημιουργήσει πλατιές αποστειρωμένες ζώνες, και να ερεθίσει τους κοινωνικούς αυτοματισμούς και τις αντιδράσεις σε βάρος των διαδηλωτών.

Τιμή εισιτηρίου; 13 ευρώ στις κερκίδες, 15 ευρώ όρθιοι στην Αρένα.
Είναι όμως για καλό σκοπό. Τα έσοδα της συναυλίας θα διατεθούν για να «αγοραστούν ανεπτυγμένα, βραδύκαυστα και πλατύφυλλα δέντρα για τις επόμενες αναδασώσεις και τις επόμενες γενιές». Εν προκειμένω, ο ΣΚΑΪ κοντράρεται ανοιχτά με την επιτελική μας κυβέρνηση, διότι η τελευταία έχει πρακτικώς καταργήσει τη δασονομία και, μαζί με αυτήν, κάθε πρόνοια για διαθεσιμότητα δενδρυλλίων και δυνατότητα για δενδροφυτεύσεις – αναδασώσεις. Ο Αλαφούζος έχει αρκετή δουλειά μπροστά του αλλά, ευτυχώς, όλοι μαζί, μπορούμε.

οι Πύλες του Πολιτικού Παραδόξου

πηγή: Λαϊκός Δρόμος

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το