Η διακοπή ρεύματος στο KAT από τα μεσάνυχτα της Τρίτης 24/9 μέχρι το μεσημέρι της επόμενης, οδήγησε ουσιαστικά σε «υποχρεωτική αναστολή» της εφημερίας και σε παρατεταμένη υπολειτουργία το μεγαλύτερο ορθοπεδικό νοσοκομείο και κέντρο τραύματος της χώρας. Νοκ άουτ τέθηκαν ο μαγνητικός και ο αξονικός τομογράφος, καθώς και το ένα από τα δύο ακτινολογικά μηχανήματα, με αποτέλεσμα να σχηματιστούν οι γνωστές ουρές στα επείγοντα και τα εξωτερικά ιατρεία, για τις οποίες πολλές φορές έχει εκφράσει την (υποκριτική) αγανάκτησή του ο «ανθρωπιστής» υπουργός Υγείας Β. Κικίλιας.
Εκτός λειτουργίας τέθηκε και το τμήμα αποστείρωσης με τους κλιβάνους, με αποτέλεσμα οι χειρουργικές επεμβάσεις να πραγματοποιηθούν… με το σταγονόμετρο και χωρίς προηγούμενη αποστείρωση των εργαλείων, εγκυμονώντας σοβαρούς κινδύνους για τη συνολική κατάσταση, ακόμα και τη ζωή των ασθενών…
Την τριτοκοσμική εικόνα συμπληρώνουν τα πάγια προβλήματα με τους ανελκυστήρες και τα κλιματιστικά, ενώ «εδώ και περίπου τρεις εβδομάδες νερά της αποχέτευσης φεύγουν σε χώρους του νοσοκομείου, από διαδρόμους μέχρι γραφεία ιατρών», σύμφωνα με τον γενικό γραμματέα του σωματείου εργαζομένων.
Ωστόσο, το μπλακ άουτ δεν αποτελεί «μεμονωμένο και τυχαίο περιστατικό».
Η διαχρονική αντιλαϊκή πολιτική της απαξίωσης – υποχρηματοδότησης και εγκατάλειψης της δημόσιας υγείας, που κλιμακώνεται από τη κυβέρνηση της Δεξιάς στο όνομα «του εξορθολογισμού των δαπανών», καθιστά το βίο αβίωτο για τους εργαζόμενους και τους ασθενείς στα δημόσια νοσοκομεία (τα οποία έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές 1δις, όπως επισημαίνει η λαλίστατη κατά τα άλλα ηγεσία του υπουργείου).
Πιο συγκεκριμένα, η διακοπή ρεύματος στο ΚΑΤ ήταν αποτέλεσμα βλάβης ανταλλακτικού στον κεντρικό υποσταθμό του δικτύου ηλεκτροδότησης του νοσοκομείου, αξίας… 8.000 ευρώ.
Αν και η τεχνική υπηρεσία του ΚΑΤ είναι κατά 50% υποστελεχωμένη, ταυτόχρονα υπάρχει και …ιδιωτική τεχνική εταιρεία, η οποία βεβαίως ουδόλως ενδιαφέρεται για τον έλεγχο και τη συντήρηση του δικτύου ηλεκτροδότησης.
Στα πλαίσια αυτά και αφού από τις δύο γεννήτριες, που επιστρατεύτηκαν άρον άρον σε μια πρώτη φάση, τέθηκε σε λειτουργία η μία καθώς «η δεύτερη δε θεωρείται ασφαλής», η «αποκατάσταση της βλάβης» μετά από μισή μέρα έγινε εξίσου πρόχειρα, με την τοποθέτηση μεταχειρισμένου ανταλλακτικού, προμηνύοντας την επανάληψη ανάλογων θλιβερών φαινομένων και στο (εγγύς) μέλλον…

πηγή: Λαϊκός Δρόμος

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το