Μια νέα αλλαγή περιμένει χιλιάδες μαθητές αρκετών περιοχών της χώρας από Δευτέρα, αφού οι τελευταίες ανακοινώσεις με τα αυστηρότερα μέτρα περιλαμβάνουν και αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας της εκπαίδευσης.

Στις περιφερειακές ενότητες της ΑττικήςΘεσσαλονίκης και της Χαλκιδικής τα μαθήματα θα εξακολουθήσουν να γίνονται δια ζώσης για όλες τις βαθμίδες πλην των λυκείων. Κανονικά θα λειτουργούν και οι βρεπονηπιακοί σταθμοί.

Στους δήμους Θήρας, Μυκόνου, Χαλκιδέων, Πατρέων και Αγίου Νικολάου Κρήτης, όπου το επιδημιολογικό φορτίο αξιολογήθηκε σήμερα ως ιδιαίτερα αυξημένο και επικίνδυνο, αποφασίστηκε η αναστολή της δια ζώσης λειτουργίας σε όλες τις βαθμίδες.

Εξαίρεση αποτελούν τα δημοτικά σχολεία, τα νηπιαγωγεία και οι βρεφονηπιακοί σταθμοί στους δήμους Μυκόνου και Θήρας, μόνο, λόγω της μη ανίχνευσης μεταλλάξεων, αλλά και των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών των αιτιών της διασποράς του ιού στα νησιά αυτά όπως ειπώθηκε από τον Ν. Χαρδαλιά.

Στις περιοχές αυτές τα σχολεία θα λειτουργούν με τη μέθοδο της τηλεκπαίδευσης, ενώ κλειστοί θα είναι και οι βρεφονηπιακοί σταθμοί.

Υπενθυμίζεται ότι στις περιοχές που έχουν χαρακτηριστεί «κόκκινες» τα λύκεια λειτουργούν με τηλεκπαίδευση από την 1η Φεβρουαρίου, ενώ οι άλλες βαθμίδες δια ζώσης. Συνεπώς αυτό θα ισχύει από Δευτέρα για τις περιοχές Ρεθύμνου, Πύδνας – Κολινδρού, Δυρφίων – Μεσσαπίων, Ανδραβίδας και Τεμπών που από αύριο γίνονται «κόκκινες». Το ίδιο θα συνεχίσει να ισχύει και για τις περιοχές: Εορδαία Κοζάνης, δήμους Θηβαίων και Τανάγρας, Σπάρτης, Ζακύνθου, και την Π.Ε. Λέσβου, που ήταν δηλαδή ήδη στο «κόκκινο».

Κανονικά λειτουργούν τα σχολεία στις άλλες περιοχές.

Από το υπουργείο Παιδείας διευκρινίστηκε ότι: 

  • Δια ζώσης θα συνεχίσουν να λειτουργούν όλες οι σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, όλων των βαθμίδων.
  • Όλες οι άλλες εκπαιδευτικές δομές (όπως Πανεπιστήμια, Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης, Φροντιστήρια, Κέντρα Ξένων Γλωσσών, Κέντρα Δια Βίου Μάθησης) παραμένουν σε εξ αποστάσεως λειτουργία.

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το