Σύμφωνα με ανακοινωθέν του Συνδέσμου Ελλήνων Βιομηχάνων η σημερινή λειτουργία των δημόσιων σχολείων τελικά αποβαίνει εις βάρος των παιδιών καθώς συντηρεί και ενισχύει τις κοινωνικές και οικονομικές ανισότητες.
Επιτέλους σκεφτήκαμε, να που οι πλούσιοι της χώρας μας σκέφτηκαν και μια φορά τα παιδιά, το δημόσιο σχολείο και τις οικονομικές και κοινωνικές ανισότητες!
Η συνέχεια της ανακοίνωσης του ΣΕΒ έβαλε τα πράγματα στη θέση τους. Να, λοιπόν, τι λέει παρακάτω ο Σύνδεσμος Ελλήνων Βιομηχάνων:
Α. Η πραγματική κρίση της χώρας δεν είναι οικονομική, είναι οι ανεκπλήρωτες δυνατότητες και η χαμένη ευτυχία των παιδιών και η αιτία αυτής της κρίσης οφείλεται εν πολλοίς στην απουσία αξιολόγησης και αυτονομίας στο σχολείο και την δημόσια παιδεία ευρύτερα.
Β. Αντί να προσπαθήσει το υπουργείο Παιδείας να εξάγει χρήσιμα συμπεράσματα για το δημόσιο σχολείο από τις επιδόσεις και τον τρόπο οργάνωσης των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων της χώρας, προωθεί νομοθετικές παρεμβάσεις που περιορίζουν σημαντικά την ελευθερία και την αξιολόγηση των ιδιωτικών σχολείων.
Γ. Στοχεύει, δηλαδή, ακριβώς στον περιορισμό του δίπτυχου ελευθερίας και αξιολόγησης, που αποτελεί τη βάση της ποιοτικής βελτίωσης του εκπαιδευτικού προϊόντος στο κάθε σχολείο.
Δ. Κοινώς αντί να προσπαθεί να φτάσει το δημόσιο σχολείο στο επίπεδο του καλού ιδιωτικού, επιχειρεί το αντίθετο, ενώ όλοι πλέον γνωρίζουν ότι αυτό αποβαίνει εις βάρος όχι μόνο των παιδιών αλλά τελικά και των εκπαιδευτικών που χάνουν την ευκαιρία να προσφέρουν όσα θα ήθελαν.
Δε μασάει τα λόγια του ο Σύνδεσμος. Καθαρά και ξάστερα. Τα “θέλουμε όλα και τα θέλουμε τώρα”. Αυτό που λείπει λένε είναι η αξιολόγηση και η αυτονομία του δημόσιου σχολείου. Γιατί χωρίς αυτά, λένε, το “εκπαιδευτικό προϊόν” δεν μπορεί να βελτιωθεί.
Το δικό τους όραμα για το “εκπαιδευτικό προϊόν” είναι, βέβαια, ο υπήκοος, ο χρήσιμος ηλίθιος, ο εργαζόμενος εκείνος που θα δουλεύει αδιαμαρτύρητα στις σύγχρονες γαλέρες τους.
Τα ίδια ακριβώς ως θεραπευτική αγωγή μας προτείνει και ο ΟΟΣΑ. Οι διεθνείς αυτοί οργανισμοί που φροντίζουν για το καλό των χωρών και των εργαζομένων τους.
Για να εκπαιδεύονται οι λαοί νωρίς, να είναι σκλάβοι, πιο υπάκουοι και πιο ελεγχόμενοι.
Με τον τρόπο σκέψης του σκλάβου, τη νοοτροπία του υποδεέστερου ανθρώπου και την ακλόνητη πίστη στην εξουσία.Για να διατηρούν οι σκλάβοι, το σύστημα που σκλαβώνει όλους τους άλλους μαζί τους.

Χρήστος Κάτσικας – αντιτετράδια της εκπαίδευσης

 

——————-Δείτε και αυτό

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το

Παρόμοια αρθρογραφία