Σήμερα, Τετάρτη 29/11, στη 1.30 μετά το μεσημέρι πραγματοποιήθηκε με αρκετούς εκπαιδευτικούς η συγκέντρωση διαμαρτυρίας, που οργάνωσε η ΕΛΜΕ Ηρακλείου στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Ηρακλείου, ενάντια στην αντιλαϊκή κυβερνητική πολιτική που αρνείται να αναγνωρίσει πολύχρονες κατακτήσεις του εκπαιδευτικού κινήματος, όπως είναι η μονιμοποίηση των νεοδιόριστων   με μια διαπιστωτική πράξη του διευθυντή της ΔΙΔΕ, μετά την παρέλευση της δίχρονης δόκιμης υπηρεσίας.

Πριν από τη συγκέντρωση η πρόεδρος της ΕΛΜΕ Αρετή Σπαχή μίλησε στον politica 89.8 για το θέμα αυτό, καθώς τίθενται σε επισφάλεια βασικά εργασιακά δικαιώματα εκπαιδευτικών στο Ηράκλειο αλλά και σε όλη τη χώρα.

Η πρόεδρος σχολίασε επίσης τις αλλαγές που ετοιμάζει ο υπουργός Παιδείας κ. Πιερρακάκης σε Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια και μεταξύ άλλων αφορούν το πολλαπλό βιβλίο, τα μαθηματικά, η λογοτεχνία, οι νέες τεχνολογίες και η επαγγελματική εκπαίδευση, ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί στις εκλογές της ΕΛΜΕ Ηρακλείου που θα γίνουν το πρώτο δεκαπενθήμερο του Δεκέμβρη.

Ακούστε την Αρετή Σπαχή:

Το μεσημέρι συγκεντρώθηκαν έξω από τα γραφεία της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης νομού Ηρακλείου δεκάδες καθηγητών ,νεοδιόριστοι του 2020 και 2021 , οι οποίοι παρά τις πολύχρονες καταθέσεις τους στη δημόσια εκπαίδευση και μολονότι έχουν διοριστεί ως μόνιμοι εκπαιδευτικοί δεν κατοχυρώνεται η μονιμοποίησή τους και βαλτώνουν σε ένα καθεστώς ιδιότυπης ομηρίας καθώς η οριστική μονιμοποίησή τους συνδέεται παράτυπα με αυτό το εξαμβλωματικό μοντέλο προσχηματικής αξιολόγησης που επιδιώκεται από το Υπουργείο να εφαρμοστεί, παρά τις δηλωμένες και επιχειρηματολογημένες αντιρρήσεις του κλάδου και τη γενικότερη πανευρωπαϊκή εμπειρία που αποδεικνύει περίτρανα την αποδόμηση των συστημάτων δημόσιας εκπαίδευσης που περνάει μέσα από τέτοιους δρόμους…

Με αγωνιστικό παλμό, με το πανό τους με την πρόεδρο αλλά και άλλα μέλη του σωματείου τους, οι νεοδιόριστοι καθηγητές ζήτησαν να προχωρήσει ο Διευθυντής της Δι.ΔΕ. Ηρακλείου σε διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης των νεοδιόριστων συναδέλφων, αφού μάλιστα, όπως δηλώνει, συμπάσχει με την περιπέτειά τους, εφαρμόζοντας νομοθεσία που είναι σε ισχύ.

Το αρνήθηκε, μολονότι αναγνώρισε το τοπίο των αντιφάσεων και παραδέχτηκε επίσης ότι η αξιολόγηση είναι τελικά κάτι διαφορετικό από τη μονιμοποίηση.

Η υποτονική του στάση, ωστόσο, αναδεικνύει την πίεση που έχει δεχθεί από το μαχόμενο σωματείο, τη δυσκολία να υποστηρίξει τη στάση του αλλά και το δρόμο του αγώνα που πρέπει να ακολουθήσουν οι εκπαιδευτικοί για να υλοποιηθεί το αίτημά τους.

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το