ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ N. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

ΝΑ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΙ

ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗ ΔΙΔΕ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΠΕΜΠΤΗ 1η ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ και ώρα 13.30

·        ΝΑ ΣΥΓΚΛΗΘΕΙ ΑΜΕΣΑ ΤΟ ΠΥΣΔΕ ΣΤΗ ΔΙΔΕ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΔΩΣΕΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ.

·        Η ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΙΚΑΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΧΩΡΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑ ΤΟ ΝΙΚΗΦΟΡΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΗΣ ΠΑΛΗΣ ΜΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ-ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ.

·        ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΥΣ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΟΥΝ ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΤΗΝ ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΟΜΕΝΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΚΔΟΣΗΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗΣ.

·        ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΛΗ ΜΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ-ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΗΣ -ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ.

·        ΤΟ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΨΗΦΙΣΕ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ, ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΜΕ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΑΝ ΔΑΚΕ-ΣΥΝΕΚ/ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ.

·        ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΥΣ-ΕΝΩΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ ΘΑ ΑΠΟΚΡΟΥΣΟΥΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ.

Ο δίκαιος αγώνας για τη μονιμοποίηση των Νεοδιορίστων χωρίς Αξιολόγηση βρήκε πρόσφατα την αντανάκλαση του και στη δικαστική απόφαση του Διοικητικού Πρωτοδικείο Αθήνας που αναγνώρισε ως απολύτως νόμιμο το δικαίωμα των νεοδιορίστων εκπαιδευτικών του ’20 που είχαν προσφύγει συλλογικά (Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Δυτικής Αττικής), διεκδικώντας την ανάκληση της ακύρωσης των διαπιστωτικών πράξεων μονιμοποίησής τους και βεβαίως την εφαρμογή της νομοθετημένης κατάκτησής μας (ν 1566/85) για έκδοση διαπιστωτικών πράξεων μονιμοποίησης των νεοδιορίστων, μετά την παρέλευση διετίας . Είναι προφανές ότι, με βάση αυτή τη συλλογική μας κατάκτηση, όλοι οι νεοδιόριστοι (‘20, ‘21, ‘23), μετά τη διετία, πρέπει να μονιμοποιηθούν, χωρίς τα προαπαιτούμενα της Αξιολόγησης και του επιθεωρητισμού που επιτάσσουν οι αντιλαϊκοί νόμοι (4823, 4692 κλπ).

Η εν λόγω δικαστική απόφαση επιβεβαιώνει, με τον πιο χαρακτηριστικό τρόπο, τον αυτονόητα δίκαιο χαρακτήρα του αιτήματός μας για έκδοση διαπιστωτικών πράξεων μονιμοποίησης ΟΛΩΝ των νεοδιορίστων εκπαιδευτικών και παράλληλα αναδεικνύει την καθολική πίστη της βάσης στον αγώνα ενάντια στην εφαρμογή του αντιδραστικού μέτρου της Αξιολόγησης, είτε αυτή εφαρμόζεται ως ατομική αξιολόγηση, είτε ως Αξιολόγηση της σχολικής μονάδας. Μέγιστο τεκμήριο αποτελεί και η ΑΠΟΦΑΣΗ του πρόσφατου 21ου συνεδρίου της ΟΛΜΕ όπου κατατέθηκε και ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ η πρόταση για μονιμοποίηση ΟΛΩΝ των Νεοδιορίστων, χωρίς Αξιολόγηση, καθώς και για μονιμοποίηση όλων των Αναπληρωτών, χωρίς διαβάθμιση (χρόνος υπηρεσίας). Όμως η απόφαση αυτή ΔΕΝ καταγράφηκε στα πρακτικά του συνεδρίου, με ευθύνη των παρατάξεων της συναίνεσης (ΔΑΚΕ-ΣΥΝΕΚ-ΠΕΚ), ενώ συγχρόνως ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ η πρόταση για ΚΑΜΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (ατομική και σχολικής μονάδας), αλλά δεν αναγράφηκε στα πρακτικά του συνεδρίου, λόγω της ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΚΗΣ Αποχώρησης πρώτα της ΔΑΚΕ και στη συνέχεια των ΣΥΚΕΚ/ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ. Τονίζουμε επίσης ότι η ΠΕΚ κατέθεσε ξανά στο συνέδριο τη θέση της ΥΠΕΡ της καλής Αξιολόγησης(!), ενώ από κοινού οι τρεις -νυν και πρώην κυβερνητικές παρατάξεις- στο Δ.Σ της ΟΛΜΕ επικαλούνται διαρκώς τα …νομικά κωλύματα, επιδιώκοντας τον εγκλωβισμό των συναδέλφων και καλλιεργώντας την ηττοπάθεια.

Επίσης, στο Δ.Σ της ΕΛΜΕ οι δυο κυρίαρχες παρατάξεις (ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ/ΣΥΝΕΚ και ΠΕΚ) έβγαλαν πλειοψηφική απόφαση διεκδίκησης της μονιμοποίησης των νεοδιορίστων ΜΟΝΟ του 20(!), επικαλούμενες τα νομικά εμπόδια…Είναι προφανές ότι και οι τρεις παρατάξεις της συν. γραφειοκρατίας (που αποδέχτηκαν μαζί με την ΑΣΕ-ΠΑΜΕ την Αυτο-αξιολόγηση) στήριξαν και στηρίζουν πολιτικά το αντιλαϊκό μέτρο της Αξιολόγησης, βάζοντας πλάτη στην αντιλαϊκή επίθεση με ..κριτικές παρατηρήσεις που δεν έχουν καμία σχέση με την στήριξη των εργασιακών, μορφωτικών και δημοκρατικών κατακτήσεών μας. Στη βάση αυτή, και αυτή η πρόσφατη απόφαση της ΟΛΜΕ για μονιμοποίηση όλων των νεοδιορίστων, με τις όποιες επιφυλάξεις του σκεπτικού της για νομική διερεύνηση του ζητήματος, αντανακλά, με τη σειρά της, την άσκηση πίεσης από τις συνεπείς αριστερές δυνάμεις που επιμένουμε στην συνολικοποίηση του αιτήματος, ώστε να συμπεριληφθούν στη μονιμοποίηση ΟΛΟΙ ανεξαιρέτως οι νεοδιόριστοι.

Τονίζουμε ότι η έκδοση διαπιστωτικών πράξεων μονιμοποίησης είναι έκφραση του ανυποχώρητου συνδικαλιστικού, συλλογικού και ενωτικού αγώνα μας, που αποτυπώνεται και στις δικαστικές αποφάσεις και με αυτούς τους όρους απαιτείται ακόμη μεγαλύτερη οργάνωση της συλλογικής πάλης.

Καλούμε όλες και όλους τους Νεοδιόριστους συναδέλφους να ΥΠΟΒΑΛΟΥΝ την ΑΙΤΗΣΗ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗΣ στο ΠΥΣΔΕ Ηρακλείου και να συμμετάσχουν στη Συγκέντρωση στη ΔΙΔΕ Ηρακλείου την Πέμπτη 1η Αυγούστου και ώρα 13.30μμ. Συγχρόνως, καλούμε ΟΛΟΥΣ τους συναδέλφους να συνεχίσουν την αντίστασή τους στο αντιδραστικό μέτρο της Αξιολόγησης, που επιτάσσουν οι αντιλαϊκές συνθήκες της λυκοσυμμαχίας της ΕΕ και οι αντιλαϊκοί νόμοι της κυβέρνησης της ΝΔ, αλλά και των προηγούμενων κυβερνήσεων των ΣΥΡΙΖΑ-ΠΑΣΟΚ, διεκδικώντας την κατάργηση όλου του αντιλαϊκού θεσμικού πλαισίου για την Αξιολόγηση-Διαβάθμιση-Πειθάρχηση-ιδιωτικοποίηση.

Η κατοχύρωση της μονιμοποίησης των νεοδιορίστων, χωρίς αξιολόγηση, σηματοδοτεί μια σημαντική νίκη που δεν περιορίζεται μόνο στο χώρο των εργασιακών δικαιωμάτων των Νεοδιορίστων. Αντιθέτως, επεκτείνεται και αφορά στην κατοχύρωση των εργασιακών δικαιωμάτων ΟΛΩΝ των εκπαιδευτικών, αφού οι νεοδιόριστοι αποτελούν το πρώτο εργασιακό τοπίο εφαρμογής του αντιδραστικού μέτρου της Αξιολόγηση που στη συνέχεια επεκτείνεται και αφορά σε όλους τους εκπαιδευτικούς, ανεξάρτητα από τα χρόνια υπηρεσίας τους, όπως έχει επιβεβαιώσει… η πρόσκληση για αξιολόγηση και σε μόνιμους συναδέλφους σε άλλες ΔΙΔΕ. Συνεπώς, ο αγώνας για τη μονιμοποίηση των νεοδιορίστων χωρίς αξιολόγηση θέτει τη βάση του κλάδου απέναντι συνολικά στο αντιλαϊκό θεσμικό πλαίσιο της Αξιολόγησης-Κατηγοριοποίησης-Ιδιωτικοποίησης, το οποίο ακυρώνει τις βασικότερες κατακτήσεις μας, γιατί:

·         Αίρει τη μονιμότητα και γενικεύει τις ελαστικές σχέσεις απασχολησιμότητας.

·         Συνδέει το μισθό με την επίδοση, δηλ. με την Αξιολόγηση – Καταργεί τις οργανικές θέσεις και διαβαθμίζει τους εκπαιδευτικούς. – Κατηγοριοποιεί ταξικά τα σχολεία

·         Ισοπεδώνει θεμελιώδεις δημοκρατικές και παιδαγωγικές κατακτήσεις και μετατρέπει το δάσκαλο σε ένα σκυφτό και χειραγωγημένο υπάλληλο

Το σύνολο αυτών των αντιδραστικών αναδιαρθρώσεων συμπορεύεται με την εισαγωγή ιδιωτικο-οικονομικών κριτηρίων στην Εκπαίδευση και με την επίταση των Ταξικών Φραγμών στη Γνώση, με τον μορφωτικό αποκλεισμό των παιδιών των λαϊκών οικογενειών, όπως επιβεβαιώνει η Ε.Β.Ε (που φέτος απέκλεισε 48.000 μαθητές από τα ΑΕΙ), η Τράπεζα θεμάτων, θέσπιση του μέτρου ταυ “εθνικού Απολυτηρίου” (που θα επιβάλει πανελλαδικές εξετάσεις και στις τρεις τάξεις του ΓΕΛ,αποκλείοντας μορφωτικά τα φτωχά στρώματα), η κατάργηση του αποκλειστικά δημόσιου χαρακτήρα των ΕΠΑΛ και η παράδοση της Επαγγελαμτικής Τεχνικής Εκπαίδευσης στα ..Τεχνικά Επιμελητήρια και τις ιδιωτικές επιχειρήσεις κλπ.

Κάτω από αυτές τις συνθήκες, επιβάλλεται η ακόμη μεγαλύτερη οργάνωση και μαζικότητα του αγώνα μας. Η κυβέρνηση της ΝΔ-παρά τη μαζική απόρριψη των αντιλαϊκών μέτρων της –θεσμοθετεί κατακαλόκαιρο τα πιο αντιεκπαιδευτικά και συνολικά αντιδραστικά μέτρα, όπως είναι και το νομοσχέδιο για την κατάργηση των δημοσίων δομών της Ψυχικής Υγείας και των κέντρων απεξάρτησης,την ίδια στιγμή που συνεχίζει ακάθεκτη την αντιλαϊκή πολιτική της ακρίβειας, πείνας, ανεργίας. Απέναντι σε αυτή την αντιλαϊκή πολιτική να Αντιτάξουμε τη σθεναρή και μαζική αντίστασή μας.

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:

·         Να εκδοθούν ΤΩΡΑ όλες οι Διαπιστωτικές Πράξεις Μονιμοποίησης ΟΛΩΝ των Νεοδιορίστων του ‘20, ‘21, ’22. – Να συνεδριάσει άμεσα το ΠΥΣΔΕ Ηρακλείου και να εκδώσει τις πράξεις Μονιμοποίησης των συναδέλφων μας.

·         Να αναλάβει τις ευθύνες του ο διευθυντής της ΔΙΔΕ Ηρακλείου, αλλά και οι αιρετοί και συνολικά τα μέλη του ΠΥΣΔΕ και να υλοποιήσουν τη δίκαιο αίτημα μας.

·         Να Καταργηθεί όλο το αντιλαϊκό θεσμικό πλαίσιο για την Αξιολόγηση-Κατηγοριοποίηση.

·         Να αναγνωριστεί η απόφαση του 21ου Συνεδρίου της ΟΛΜΕ για ΚΑΜΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ, όπως ψηφίστηκε από την πλειονότητα των συνέδρων, ανεξάρτητα από την πραξικοπηματική τακτική των παρατάξεων της συνδ. Γραφειοκρατίας.

Συνεχίζουμε και οργανώνουμε τον αγώνα μας μέχρι την πλήρη δικαίωση.

Καλούμε το Δ.Σ της ΟΛΜΕ να οργανώσει τον συλλογικό αγώνα για τη μονιμοποίηση όλων των νεοδιόριστων και γενικά για την κατάργηση όλου του αντιδραστικού θεσμικού πλαισίου της αξιολόγησης κάθε μορφής.

Η ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΠΑΛΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΔΡΟΜΟΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΩΝ ΜΑΣ

Παρακάτω η αίτηση προς το ΠΥΣΔΕ

ΑΙΤΗΣΗ

ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΥΣΔΕ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

Του/της ………., εκπαιδευτικού ……..

Ο/Η αιτών/ούσα διορίστηκα την …./…/….. και υπηρετούσα ως δόκιμος υπάλληλος κατά τις νομοθετικές διατάξεις. Κατά την …/…/…. Ολοκληρώθηκε η διετής δοκιμαστική περίοδος, οπότε και έπρεπε να μονιμοποιηθώ αυτοδικαίως κατά τις διατάξεις του αρ. 40 του ν. 3528/2007 «Κύρωση του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.» (Α 26) και συγκεκριμένα της παρ. 3 αυτού που ορίζει ότι «Με τη συμπλήρωση της διετούς δοκιμαστικής υπηρεσίας οι υπάλληλοι μονιμοποιούνται αυτοδίκαια, με εξαίρεση τους υπαλλήλους στους οποίους έχει επιβληθεί πειθαρχική ποινή ή για τους οποίους υφίσταται πειθαρχική εκκρεμότητα ή υπάρχει δυσμενής έκθεση Αξιολόγησης των ουσιαστικών προσόντων. Στις τελευταίες αυτές περιπτώσεις για τη μονιμοποίηση ή μη αποφαίνεται το υπηρεσιακό συμβούλιο εντός δύο (2) μηνών από τη συμπλήρωση της δοκιμαστικής υπηρεσίας. Για την αυτοδίκαιη μονιμοποίηση εκδίδεται διαπιστωτική πράξη του οργάνου που είναι αρμόδιο για το διορισμό.».

Σύμφωνα με την υπ’ αρ. 1510/2024 απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών «σχετικώς με τη διαδικασία αξιολόγησης, ως προϋπόθεσης για την μονιμοποίηση των δοκίμων εκπαιδευτικών που έχουν συμπληρώσει διετή δοκιμαστική περίοδο, μη νομίμως ανακλήθηκε, με έρεισμα τις διατάξεις του άρθρου78 παρ. 3 του ν. 4823/2021, η Φ .10.1./1752/5-4-2023 απόφαση της Διευθύντριας Δ.ΠΕ. Δυτικής Αττικής περί μονιμοποίησης των αιτούντων, λόγω συμπλήρωσης διετούς πραγματικής ευδόκιμης υπηρεσίας, κατά (συμπληρωματική) εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 40 παρ. 3 του ν. 3528/2007, δεδομένου ότι, κατά το χρόνο λήξης της διετούς δοκιμαστικής περιόδου από τον διορισμό των εν λόγω εκπαιδευτικών, […] δεν ήταν εφικτή η διενέργεια της αξιολόγησης αυτών, ελλείψει του απαιτούμενου ρυθμιστικού πλαισίου, […]».

Επομένως, από τα ανωτέρω συνάγεται σαφώς ότι η μονιμοποίηση μου όφειλε να πραγματοποιηθεί κατά την παρέλευση της διετούς δοκιμαστικής περιόδου, ήτοι την………, πράγμα που δεν έγινε.

Επειδή η μη μονιμοποίησή μου κατά τα ανωτέρω, θίγει τα δικαιώματά μου και μου προκαλεί

ανυπολόγιστη βλάβη.

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΩΤΕΡΩ ΛΟΓΟΥΣ

Και με ρητή επιφύλαξη των νομίμων δικαιωμάτων μου

ΖΗΤΩ δια της παρούσας την άμεση υλοποίηση των ενεργειών για την μονιμοποίησή μου.

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το