ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Ν ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΜΕ-ΜΕ ΤΗΝ ΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ- ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ (10 ΦΛΕΒΑΡΗ) ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ(1μμ) ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ(12-2μμ)
- ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΔΙΑΛΥΕΙ ΤΗΝ Γ/ΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΚΑΜΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ( ν.4692/20 και Υ.Α6603/21 ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ(ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ-ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ-ΑΤΟΜΙΚΗ)
- ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΙΣΩ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟ ΒΑΡΒΑΡΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΕΙΣΑΚΤΕΩΝ
- ΑΜΕΣΗ ΛΗΨΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΑΙΩΝ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΤΩΝ ΛΑΪΚΩΝ ΣΤΡΩΜΑΤΩΝ
- ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΟΛΟΠΛΕΥΡΗ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΙΥ ΕΣΥ
- ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΩΝ-ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΩΝ
- ΚΑΜΙΑ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΥ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΛΑΪΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ
Η κυβέρνηση της ΝΔ, ενώ εκθέτει σε ακόμη μεγαλύτερο υγειονομικό κίνδυνο το λαό, με την πολιτική των δραματικών περικοπών στον τομέα της Υγείας, συνεχίζει, με βροχή θεσμικών μέτρων, ακάθεκτη την επίθεσή της στα μορφωτικά δικαιώματα της νεολαίας , στα εργασιακά των εκπαιδευτικών και γενικώς στις δημοκρατικές και λαϊκές κατακτήσεις.
Κατέθεσε για ψήφιση στη Βουλή το νομοσχέδιο-έκτρωμα που διαλύει την Γ/θμια Εκπαίδευση, απαξιώνοντας τα πτυχία, αποβάλλοντας με διαγραφές μεγάλο αριθμό φοιτητών, εξισώνοντας τους τίτλους των Κολεγίων με τα πτυχία των πανεπιστημίων, ποινικοποιώντας τη δράση τους και επιβάλλοντας το χουντικό μέτρο της αστυνόμευσης των σχολών
Στο ίδιο πλαίσιο, ενώ το μόνο μέτρο έναντι του κορωνοϊού ήταν και παραμένει το λουκέτο στα σχολεία, η κυβέρνηση αποδεικνύεται πανέτοιμη στην ενεργοποίηση όλου του αντιλαϊκού θεσμικού πλαισίου για την «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ»-ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΗ-ΑΠΟΛΥΣΗ, ενεργοποιώντας τον αντιδραστικό νόμο 4692/20 και την Υ.Απόφαση 6603/21 και στέλνοντας εγκυκλίους στο σχολεία, με τις οποίες απαιτεί σύγκληση των συλλόγων για την «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ»(!) των μονάδων…
Καλούνται οι σύλλογοι , ουσιαστικά, με την περίφημη «Εσωτερική Αξιολόγηση», να κατηγοριοποιήσουν τα σχολεία τους σε μια κλίμακα τεσσάρων βαθμίδων(«επαρκής», ανεπαρκής», «κακή», καλή»!), να δυναμιτίσουν τα θεμέλια του σχολείου και να το μετατρέψουν σε «μονάδα» αγοραίου ανταγωνισμού/Ταυτόχρονα, καλούνται να ακυρώσουν τις εργασιακές τους κατακτήσεις, το ρόλο τους ως παιδαγωγοί και εργαζόμενοι με κάποιες βασικές κατακτήσεις. Η επίθεση συνεχίζεται με την «Εξωτερική Αξιολόγηση» από τα ΠΕΚΕΣ σε Περιφερειακό επίπεδο, την Ατομική Αξιολόγηση από τον Συντονιστή και την Αξιολόγηση από την ΑΔΙΠΠΔΕ σε πανεθνικό επίπεδο, αλλά και με τη δημοσιοποίηση των «αποτελεσμάτων»(!) των «αξιολογήσεων» στις πλατφόρμες του ΙΕΠ
Η κατάργηση του «σχολείου» και η αντικαταστασή του με «μονάδα» στο ρυθμό του ανταγωνισμού της αγοράς και στο πεδίο της απομόρφωσης των παιδιών των λαϊκών οικογενειών, αλλά και της κατάργησης των βασικών εργασιακών σχέσεων είναι απόλυτα εναρμονισμένη με τις αντιλαϊκές συνθήκες της ΕΕ, τις αξιώσεις του Ο.Ο.Σ.Α και του Σ.Ε.Β, την πρόσφατη «Εκθεση Πισσαρίδη» για το ξεθεμέλιωμα των κατακτήσεων των εργαζομένων και τη μορφωτική περιθωριοποίηση των λαϊκών στρωμάτων.
ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Ο ΜΟΝΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΑΛΗ
- ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΟΥΜΕ ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ
- ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ
- ΑΜΕΣΗ ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΤΗΣ Γ.Σ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΜΑΣ
- ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ
- ΚΑΜΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΘΕΜΑΤΩΝ
- ΚΑΜΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΕΙΣΑΚΤΕΩΝ
- ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ
- ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
- ΕΞΩ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ
- ΚΑΜΙΑ ΕΞΙΣΩΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΜΕ ΤΑ ΚΟΛΕΓΙΑ
- ΚΑΜΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΗ-ΠΕΙΘΑΡΧΗΣΗ-ΑΠΟΛΥΣΗ
- ΣΤΑΘΕΡΗ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
- ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
- ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ
- ΑΜΕΣΗ ΛΗΨΗ ΤΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ.
e-prologos.gr