ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Ν ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 15 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ συμμετείχε σήμερα στο εκπαιδευτικό συλλαλητήριο που διοργανώθηκε στην πλατεία Ελευθερίας το Ηρακλείου, με απόφαση του Δ.Σ της ΕΛΜΕ και του ΣΕΠΕ, στη βάση των αποφάσεων των ΟΛΜΕ και ΔΟΕ ενάντια στην αντιδραστική πολιτική της κυβέρνησης της ΝΔ που δυναμιτίζει τα θεμέλια των μορφωτικών, εργασιακών και δημοκρατικών κατακτήσεων στο χώρο της Εκπαίδευσης. Στο συλλαλητήριο συμμετείχαν και φοιτητικοί σύλλογοι, που έδωσαν παλμό στη συγκέντρωση, με τα συνθήματα και την παρουσία τους.
Η επίθεση της κυβέρνησης της ΝΔ σε όλο το φάσμα των λαϊκών κατακτήσεων στην εκπαίδευση, όπως αποτυπώνεται ειδικά στον τελευταίο αντιδραστικό νόμο-λαιμητόμο(ν4823/2021), επιβεβαιώνει την πολιτική βούληση της κυβέρνησης να επιτείνει την αντιλαϊκή πολιτική των προκατόχων της (ΣΥΡΙΖΑ-ΚΙΝΑΛ/ΠΑΣΟΚ) και να ξεθεμελιώσει ακόμη και τα υπολείμματα των ελάχιστων πια λαϊκών δικαιωμάτων σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης.
Στις συνθήκες αυτές, με δεδομένους τους αντιλαϊκού συσχετισμούς, η παράταξή μας, κατέθεσε έγκαιρα προτάσεις ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ στο Δ.Σ. της ΕΛΜΕ, με πρόγραμμα δράσης για διοργάνωση συλλαλητηρίου την Τετάρτη(15/09), για ενημερώσεις στα σχολεία με κλιμάκια της ΕΛΜΕ, για Γ.Σ της ΕΛΜΕ την Τρίτη (21/09), αλλά και για καταγγελία και παρέμβαση στα …σεμινάρια των διευθυντών και των στελεχών, με στόχο την επιβολή όλης αυτής της αντιδραστικής θεσμικής λαίλαπας.
Είναι σίγουρο ότι μπροστά στην επίταση της αντιδραστικής κυβερνητικής πολιτικής, τόσο το Δ.Σ της ΕΛΜΕ, όσο και το αντίστοιχο της ΟΛΜΕ δεν έχουν την πολιτική βούληση για τη διαμόρφωση των όρων της ενημέρωσης και οργάνωσης της πάλης των συναδέλφων.
Οι αντιλαϊκοί συσχετισμοί στα Δ.Σ των ΕΛΜΕ-ΟΛΜΕ, η κυριαρχία των παρατάξεων της υποταγής (ΔΑΚΕ-ΠΕΚ/ΠΑΣΚ) και της « αριστερής διαχείρισης» της καπιταλιστικής κρίσης (ΣΥΝΕΚ/ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ), αποτελεί το βασικότερο ανάχωμα στην ανάπτυξη των αγώνων και στην οργάνωση της συλλογικής πάλης, που πρέπει να αναπτυχθεί και να πάρει μαζικές διαστάσεις, ώστε να αποκρουστεί η πιο βάρβαρη επίθεση στα δικαιώματά μας τα μεταπολιτευτικά χρόνια.
Αντανάκλαση αυτών των αρνητικών συνδ. συσχετισμών αποτελούσε και η μικρή συμμετοχή των συναδέλφων στο σημερινό συλλαλητήριο, που είχε ως βασικό του στόχο την καταδίκη των αντιδραστικών μέτρων και τη διεκδίκηση της ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ όλων των αντιλαϊκών νόμων, που επιτάσσουν τη μετατροπή του σχολείου σε ..ιδιωτικό εκπαιδευτήριο, με επικεφαλής τον manager-διευθυντή, που θα ..αξιολογεί και θα απαιτεί την προσαρμογή των εκπαιδευτικών στα μέτρα της τρομοκράτησης, της παιδαγωγικής, πνευματικής και συνδικαλιστικής ανελευθερίας, ενώ ταυτόχρονα θα ..διαπραγματεύεται την εμπορική αξιοποίηση του χολικού χώρου με ιδιωτικούς παράγοντες και θα αναζητεί χορηγίες για την κάλυψη των αναγκών της «αυτόνομης», ιδιωτικο-οικονομικής σχολικής μονάδας.
Σε αυτό το σχολείο των πολλαπλών βιβλίων, του σκυφτού και φοβισμένου εκπαιδευτικού, της ελαστικής απασχόλησης , της υπερωριακής εκμετάλλευσης, της πειθάρχησης, είναι προφανές ότι τα παιδιά των λαϊκών στρωμάτων δεν έχουν ούτε θέση, ούτε μέλλον.
Από το χώρο της ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ καταδικάσαμε, με το πανό, τις προκηρύξεις και τις δηλώσεις μας στα ΜΜΕ τη βάρβαρη αυτή πολιτική. Δηλώσαμε την απόλυτη πίστη μας στη δυναμική των συλλογικών αγώνων και καλέσαμε τους συναδέλφους σε ΕΝΩΤΙΚΟ-ΜΑΖΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟ ΑΓΩΝΑ μαζί με τους μαθητές, τους φοιτητές, τους γονείς, αλλά και όλους τους φορείς του λαϊκού κινήματος.
Ο αγώνας αυτός είναι το μόνο και αδιαμφισβήτητο μέσο για την υπεράσπιση και διεύρυνση των κατακτήσεων και δικαιωμάτων μας.
e-prologos.gr