Κατατέθηκε αργά την Παρασκευή στην Διαρκή Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλή με τον βαρύγδουπο τίτλο: «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις» το νομοσχέδιο Κεραμέως που προσιδιάζει στο μοντέλο λειτουργίας των ιδιωτικών σχολείων και αναμένεται να ψηφιστεί, εν μέσω θέρους, έως τις 27 Ιουλίου.
Συνοπτικά, θα εφαρμοσθεί “διπλή” αξιολόγηση εκπαιδευτικών (διαμορφωτική και συνολική αξιολόγηση), οι σύλλογοι διδασκόντων χάνουν σχεδόν κάθε δυνατότητα επιρροής στα σχολεία, ενώ οι διευθυντές αποκτούν υπερεξουσίες και οι θητείες μετατρέπονται σε 4ετείς και αίρεται ο περιορισμός των δύο θητειών.
Επίσης όσον αφορά στους διευθυντές των σχολείων υπάρχει ένα νέο άρθρο (97) με τίτλο «Υπαλλακτικός τρόπος άσκησης των αρμοδιοτήτων των άρθρων 47 και 47 Α του ν. 4547/2018 από τον Διευθυντή ή τον Προϊστάμενο της σχολικής μονάδας».
Στο συγκεκριμένο άρθρο δίνεται η δυνατότητα στον Διευθυντή της σχολικής μονάδας, σε συνεργασία με τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης, να προβεί σε όσες από τις ενέργειες της αρμοδιότητας του συλλόγου διδασκόντων εξακολουθούν να παραλείπονται και οι οποίες έχουν σχέση με την αυτοαξιολόγηση, προγραμματισμό και ομάδες δράσεων επαγγελματικής ανάπτυξης.
Άρθρο 97 Υπαλλακτικός τρόπος άσκησης των αρμοδιοτήτων των άρθρων 47 και 47 Α του ν. 4547/2018 από τον Διευθυντή ή τον Προϊστάμενο της σχολικής μονάδας 1. Εφόσον κατά τη διάρκεια συγκεκριμένου σχολικού έτους ο σύλλογος διδασκόντων δεν συγκληθεί ή δεν συνεδριάσει ή για οποιονδήποτε λόγο δεν προβεί εν γένει στις ενέργειες της αρμοδιότητάς του, όπως αυτές καθορίζονται στα άρθρα 47 και 47Α του ν. 4547/2018 (Α’ 102), αμέσως μετά την παρέλευση δεκαημέρου από τη λήξη των προθεσμιών που ορίζονται στα άρθρα αυτά και χωρίς υπαίτια βραδύτητα, στην περίπτωση που δεν προβλέπονται προθεσμίες, ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας προβαίνει, όσον αφορά στο σχολικό αυτό έτος, σε όσες από τις ενέργειες της αρμοδιότητας του συλλόγου διδασκόντων εξακολουθούν να παραλείπονται από τον σύλλογο, με τη συνεργασία του Συμβούλου Εκπαίδευσης που έχει την παιδαγωγική ευθύνη της σχολικής μονάδας, εφαρμόζοντας κατά τα λοιπά αναλόγως τα ως άνω άρθρα.
2. Εφόσον οι ομάδες δράσεων επαγγελματικής ανάπτυξης δεν καθορίσουν τις παραμέτρους της παρ. 4 του άρθρου 47 του ν. 4547/2018 ή δεν θέσουν συγκεκριμένους στόχους ή δεν προγραμματίσουν αντίστοιχες δράσεις και εν γένει δεν λάβουν όλες τις αποφάσεις της παρ. 5 του άρθρου 47, στις ενέργειες αυτές προβαίνει αμελλητί ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας, με τη συνεργασία του Συμβούλου Εκπαίδευσης που έχει την παιδαγωγική ευθύνη της σχολικής μονάδας, εφαρμόζοντας κατά τα λοιπά τις σχετικές διατάξεις.
Οι αποφάσεις του είναι υποχρεωτικές για τους εκπαιδευτικούς που ορίζει να συμμετέχουν στις εν λόγω ομάδες.
Επίσης προβλέπονται διαφορετικοί τρόποι εξέτασης των μαθητών, «πολλαπλό βιβλίο» στη διδασκαλία των μαθημάτων, νέες ευθύνες και νέους ρόλους για τους εκπαιδευτικούς εντός της σχολικής μονάδας, και διενέργεια διαγνωστικών τεστ αποτελεσματικότητας (ελληνική Pisa).
Δείτε εδώ αναλυτικά το νομοσχέδιο
Το νομοσχέδιο αναμένεται να ψηφιστεί έως τις 27 Ιουλίου.
Ακολουθεί αναλυτικά ολόκληρο το νομοσχέδιο για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και την αυτονομία των σχολείων:
ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ | |
ΜΕΡΟΣ Α΄ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ | |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ΔΟΜΕΣ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ | |
Άρθρο 1 | Πεδίο εφαρμογής |
Άρθρο 2 | Ορισμοί |
Άρθρο 3 | Αποκεντρωμένες υπηρεσίες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων |
Άρθρο 4 | Περιφερειακός Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης |
Άρθρο 5 | Περιφερειακό Συμβούλιο Εποπτών |
Άρθρο 6 | Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης |
Άρθρο 7 | Κοινή Συνεδρίαση Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης και Συμβούλων Εκπαίδευσης |
Άρθρο 8 | Σύμβουλοι Εκπαίδευσης |
Άρθρο 9 | Σκοπός και αρμοδιότητες των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης |
Άρθρο 10 | Παρακολούθηση της λειτουργίας των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης |
Άρθρο 11 | Περιοχές αρμοδιότητας των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης |
Άρθρο 12 | Διοίκηση των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης |
Άρθρο 13 | Στελέχωση των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης |
Άρθρο 14 | Επιτροπές Διεπιστημονικής Υποστήριξης των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης |
Άρθρο 15 | Σχολικά Δίκτυα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης και Επιτροπές Διεπιστημονικής Υποστήριξης σχολικών μονάδων της γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης |
Άρθρο 16 | Αποστολή και αρμοδιότητες των Κέντρων Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία |
Άρθρο 17 | Οργάνωση και στελέχωση των Κέντρων Εκπαίδευσης για το περιβάλλον και την Αειφορία |
Άρθρο 18 | Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών |
Άρθρο 19 | Υπεύθυνοι Φυσικής Αγωγής και Σχολικού Αθλητισμού |
Άρθρο 20 | Υπεύθυνοι Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών |
Άρθρο 21 | Υπεύθυνοι Σχολικών Δραστηριοτήτων |
Άρθρο 22 | Υπεύθυνοι Αγωγής Υγείας |
Άρθρο 23 | Υπεύθυνοι Πολιτιστικών Θεμάτων |
Άρθρο 24 | Υπεύθυνοι Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης |
Άρθρο 25 | Υπεύθυνοι Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού |
Άρθρο 26 | Εξουσιοδοτικές διατάξεις |
Άρθρο 27 | Μισθολογικές διατάξεις |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ | |
Άρθρο 28 | Πίνακες και προτάσεις επιλογής στελεχών εκπαίδευσης |
Άρθρο 29 | Προϋποθέσεις συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής |
Άρθρο 30 | Κριτήρια επιλογής |
Άρθρο 31 | Αποτίμηση των κριτηρίων επιλογής Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης, Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Προϊσταμένων Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης |
Άρθρο 32 | Αποτίμηση κριτηρίων επιλογής Συμβούλων Εκπαίδευσης |
Άρθρο 33 | Αποτίμηση κριτηρίων επιλογής Διευθυντών Σχολικών Μονάδων και Εργαστηριακών Κέντρων και Προϊσταμένων των Τμημάτων Εκπαιδευτικών Θεμάτων |
Άρθρο 34 | Επιτροπές αποτίμησης του συγγραφικού και ερευνητικού έργου |
Άρθρο 35 | Συμβούλια επιλογής |
Άρθρο 36 | Επιλογή Περιφερειακών Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης, Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης, Προϊσταμένων Κέντρων Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία και του Προϊσταμένου του Γραφείου Μειονοτικής Εκπαίδευσης της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης |
Άρθρο 37 | Προκήρυξη και υποβολή αιτήσεων |
Άρθρο 38 | Κατάρτιση αξιολογικών πινάκων επιλογής |
Άρθρο 39 | Τοποθέτηση στελεχών εκπαίδευσης |
Άρθρο 40 | Θητεία στελεχών και ανάληψη υπηρεσίας |
Άρθρο 41 | Σειρά επιλογής στελεχών της εκπαίδευσης |
Άρθρο 42 | Απαλλαγή στελεχών της εκπαίδευσης από την άσκηση των καθηκόντων τους |
Άρθρο 43 | Μεταθέσεις – τοποθετήσεις των στελεχών της εκπαίδευσης μετά τη λήξη της θητείας |
Άρθρο 44 | Αναπλήρωση |
Άρθρο 45 | Επιλογή στελεχών της Σιβιτανιδείου Δημόσιας Σχολής Τεχνών και Επαγγελμάτων |
Άρθρο 46 | Επαγγελματική ανάπτυξη των στελεχών της εκπαίδευσης |
Άρθρο 47 | Εξουσιοδοτικές διατάξεις |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΜΕΡΟΥΣ Α΄ | |
Άρθρο 48 | Φορείς και όργανα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών – Τροποποίηση του άρθρου 29 του ν. 1566/1985 |
Άρθρο 49 | Διοικητική υπαγωγή των Περιφερειακών Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στον Γενικό Γραμματέα Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων – Τροποποιήσεις του άρθρου 14 του ν. 2817/2000 |
Άρθρο 50 | Πειθαρχικά Συμβούλια στελεχών της εκπαίδευσης – Τροποποίηση του άρθρου έκτου του ν. 4057/2012 |
Άρθρο 51 | Διαγνωστικοί, αξιολογικοί και υποστηρικτικοί φορείς για τους μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – Αντικατάσταση του άρθρου 4 του ν. 3699/2008 |
Άρθρο 52 | Διαδικασία διάγνωσης ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών – Αντικατάσταση του άρθρου 5 του ν. 3699/2008 |
Άρθρο 53 | Παράταση φοίτησης μαθητών Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης – Τροποποίηση του άρθρου 8 του ν. 3699/2008 |
ΜΕΡΟΣ Β’ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΤΕΛΕΧΩΝ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ THΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ | |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ | |
Άρθρο 54 | Σκοπός και πεδίο εφαρμογής |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ | |
Άρθρο 55 | Προγραμματισμός του έργου των στελεχών της εκπαίδευσης |
Άρθρο 56 | Όργανα αξιολόγησης |
Άρθρο 57 | Περιοδικότητα αξιολόγησης |
Άρθρο 58 | Κριτήρια και βαθμολογία της αξιολόγησης |
Άρθρο 59 | Διαδικασίες αξιολόγησης |
Άρθρο 60 | Ενστάσεις |
Άρθρο 61 | Όργανα εξέτασης των ενστάσεων |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ | |
Άρθρο 62 | Όργανα και αντικείμενο αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και των μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού της δημόσιας εκπαίδευσης |
Άρθρο 63 | Πεδία και κριτήρια αξιολόγησης του έργου των εκπαιδευτικών |
Άρθρο 64 | Πεδία και κριτήρια αξιολόγησης του έργου των εκπαιδευτικών των Κέντρων Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία και των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης |
Άρθρο 65 | Πεδία και κριτήρια αξιολόγησης του έργου των μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού των σχολικών μονάδων |
Άρθρο 66 | Πεδία και κριτήρια αξιολόγησης του έργου των εκπαιδευτικών και των μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης και των Επιτροπών Διαγνωστικής Υποστήριξης |
Άρθρο 67 | Πεδία και κριτήρια αξιολόγησης του έργου των μελών του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού των σχολικών μονάδων |
Άρθρο 68 | Καταχώριση στοιχείων σε ηλεκτρονικό φάκελο |
Άρθρο 69 | Διαδικασία αξιολόγησης του έργου των εκπαιδευτικών |
Άρθρο 70 | Διαδικασία αξιολόγησης του έργου των εκπαιδευτικών των Κέντρων Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία και των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης |
Άρθρο 71 | Διαδικασία αξιολόγησης του έργου των μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού των σχολικών μονάδων |
Άρθρο 72 | Διαδικασία αξιολόγησης του έργου των εκπαιδευτικών και των μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης και των Επιτροπών Διαγνωστικής Υποστήριξης |
Άρθρο 73 | Περιοδικότητα αξιολόγησης |
Άρθρο 74 | Αξιοποίηση των αποτελεσμάτων της αξιολόγησης του έργου των εκπαιδευτικών, καθώς και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού – Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού |
Άρθρο 75 | Ενστάσεις |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΜΕΡΟΥΣ Β’ | |
Άρθρο 76 | Ειδική ψηφιακή εφαρμογή για την αξιολόγηση των στελεχών εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών και του ειδικού εκπαιδευτικού και βοηθητικού προσωπικού |
Άρθρο 77 | Μεταξιολόγηση του συστήματος αξιολόγησης |
Άρθρο 78 | Εξουσιοδοτικές διατάξεις |
ΜΕΡΟΣ Γ’ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ | |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | |
Άρθρο 79 | Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Διδακτικών Βιβλίων |
Άρθρο 80 | Επιλογή διδακτικών βιβλίων |
Άρθρο 81 | Αξιολόγηση μαθητών |
Άρθρο 82 | Συνεργασίες με τρίτους φορείς |
Άρθρο 83 | Διεξαγωγή έρευνας και πρακτική άσκηση στη σχολική μονάδα |
Άρθρο 84 | Λειτουργία εκπαιδευτικών ομίλων – Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικών Ομίλων |
Άρθρο 85 | Κατανομή μαθητών σε τμήματα |
Άρθρο 86 | Παιδαγωγικές συναντήσεις |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ/ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΕΥΘΥΝΗΣ | |
Άρθρο 87 | Ενδοσχολικοί Συντονιστές |
Άρθρο 88 | Παιδαγωγικός σύμβουλος –μέντορας στη σχολική μονάδα |
Άρθρο 89 | Υπεύθυνος Διασύνδεσης με τη Μαθητεία στα Ενιαία Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια – Λύκεια |
Άρθρο 90 | Ενδοσχολική επιμόρφωση |
Άρθρο 91 | Άσκηση πειθαρχικού ελέγχου από τον Διευθυντή |
Άρθρο 92 | Χρήση – Αξιοποίηση των σχολικών κτιρίων, υποδομών και λοιπών εγκαταστάσεων |
Άρθρο 93 | Χρηματοδότηση σχολικών μονάδων και διαχείριση χορηγιών και δωρεών |
Άρθρο 94 | Ανάθεση διδασκαλίας από τον Διευθυντή ή τον Προϊστάμενο της σχολικής μονάδας |
Άρθρο 95 | Ανάθεση εξωδιδακτικών εργασιών από τον Διευθυντή ή τον Προϊστάμενο της σχολικής μονάδας |
Άρθρο 96 | Ορισμός υπεύθυνων τμημάτων και μαθητικών κοινοτήτων |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ′ΘΕΣΠΙΣΗ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΔΟΣΙΑΣ | |
Άρθρο 97 | Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού συστήματος |
Άρθρο 98 | Δημιουργία και συντήρηση ιστοσελίδας σε επίπεδο σχολικής μονάδας |
Άρθρο 99 | Προσβασιμότητα ιστοσελίδων σχολικών μονάδων |
Άρθρο 100 | Αναμόρφωση του θεσμού του Σχολικού Συμβουλίου |
ΜΕΡΟΣ Δ΄ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | |
Άρθρο 101 | Δευτεροβάθμια εκκλησιαστική εκπαίδευση |
Άρθρο 102 | Σκοπός των Εκκλησιαστικών Σχολείων |
Άρθρο 103 | Εποπτικό Συμβούλιο Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης |
Άρθρο 104 | Ίδρυση, κατάργηση και αναστολή λειτουργίας Εκκλησιαστικών Σχολείων |
Άρθρο 105 | Αθωνιάδα Εκκλησιαστική Ακαδημία |
Άρθρο 106 | Εκκλησιαστικό Λύκειο Ριζαρείου Εκκλησιαστικής Σχολής |
Άρθρο 107 | Στέγαση Εκκλησιαστικών Σχολείων |
Άρθρο 108 | Όργανα διοίκησης των Εκκλησιαστικών Σχολείων |
Άρθρο 109 | Διευθυντές Εκκλησιαστικών Σχολείων |
Άρθρο 110 | Υποδιευθυντές Εκκλησιαστικών Σχολειων |
Άρθρο 111 | Θητεία διευθυντών και υποδιευθυντών |
Άρθρο 112 | Απαλλαγή των διευθυντών και υποδιευθυντών από την άσκηση των καθηκόντων τους |
Άρθρο 113 | Μετάθεση – τοποθέτηση διευθυντών και υποδιευθυντών μετά τη λήξη της θητείας τους |
Άρθρο 114 | Δικαίωμα φοίτησης στα Εκκλησιαστικά Σχολεία |
Άρθρο 115 | Εισαγωγή μαθητών και μαθητριών |
Άρθρο 116 | Προγράμματα σπουδών |
Άρθρο 117 | Λειτουργία ομίλων και θερινών προγραμμάτων |
Άρθρο 118 | Παροχές και διευκολύνσεις μαθητών και μαθητριών |
Άρθρο 119 | Εκπαιδευτικό Προσωπικό των Εκκλησιαστικών Σχολείων |
Άρθρο 120 | Διοικητική και λειτουργική υποστήριξη των Εκκλησιαστικών Σχολείων |
Άρθρο 121 | Σύνδεση με φορείς και με σχολικές μονάδες της αλλοδαπής |
Άρθρο 122 | Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού προσωπικού των Εκκλησιαστικών Σχολείων |
Άρθρο 123 | Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου των Εκκλησιαστικών Σχολείων |
Άρθρο 124 | Χρηματοδότηση των Εκκλησιαστικών Σχολείων |
Άρθρο 125 | Σχολική Εφορεία |
Άρθρο 126 | Μαθητική εστία |
Άρθρο 127 | Εφαρμογή της νομοθεσίας για τη δημόσια γενική δευτεροβάθμια εκπαίδευση |
Άρθρο 128 | Κάλυψη δαπανών λειτουργίας |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ΣΧΟΛΕΣ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ | |
Άρθρο 129 | Μεταδευτεροβάθμια εκκλησιαστική εκπαίδευση |
Άρθρο 130 | Σκοπός των Σχολών Μαθητείας Υποψήφιων Κληρικών |
Άρθρο 131 | Δίπλωμα ιερατικής μαθητείας |
Άρθρο 132 | Ίδρυση, οργάνωση και λειτουργία των Σχολών Μαθητείας Υποψήφιων Κληρικών |
Άρθρο 133 | Σχολή Μαθητείας Υποψήφιων Κληρικών Ριζαρείου Εκκλησιαστικής Σχολής |
Άρθρο 134 | Εκπαιδευτικά προγράμματα των Σχολών Μαθητείας Υποψήφιων Κληρικών |
Άρθρο 135 | Δικαίωμα φοίτησης στις Σχολές Μαθητείας Υποψήφιων Κληρικών |
Άρθρο 136 | Εισαγωγή ιεροσπουδαστών στις Σχολές Μαθητείας Υποψήφιων Κληρικών |
Άρθρο 137 | Πρώτο στάδιο επιλογής ιεροσπουδαστών |
Άρθρο 138 | Δεύτερο στάδιο επιλογής ιεροσπουδαστών |
Άρθρο 139 | Διδακτικό προσωπικό των Σχολών Μαθητείας Υποψήφιων Κληρικών |
Άρθρο 140 | Όργανα διοίκησης των Σχολών Μαθητείας Υποψήφιων Κληρικών |
Άρθρο 141 | Διευθυντές των Σχολών Μαθητείας Υποψήφιων Κληρικών |
Άρθρο 142 | Στέγαση των Σχολών Μαθητείας Υποψήφιων Κληρικών |
Άρθρο 143 | Ιατροφαρμακευτικές και νοσοκομειακές δαπάνες σπουδαστών |
Άρθρο 144 | Πρόσβαση στις Θεολογικές Σχολές και στα προγράμματα ιερατικών σπουδών των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών |
Άρθρο 145 | Χρηματοδότηση Σχολών Μαθητείας Υποψήφιων Κληρικών |
Άρθρο 146 | Εφορεία Λειτουργίας Σχολών Μαθητείας Υποψήφιων Κληρικών |
Άρθρο 147 | Σύνδεση των Σχολών Μαθητείας Υποψήφιων Κληρικών με φορείς |
Άρθρο 148 | Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού προγράμματος των Σχολών Μαθητείας Υποψήφιων Κληρικών και του προσωπικού τους |
Άρθρο 149 | Εστίες ιεροσπουδαστών |
Άρθρο 150 | Ρύθμιση θεμάτων οργάνωσης και λειτουργίας των Σχολών Μαθητείας Υποψήφιων Κληρικών |
Άρθρο 151 | Χρόνος έναρξης λειτουργίας των Εκκλησιαστικών Σχολείων και των Σχολών Μαθητείας Υποψήφιων Κληρικών |
Άρθρο 152 | Θέματα Γενικών Εκκλησιαστικών Λυκείων Βελλά Ιωαννίνων και Πατριαρχικής Εκκλησιαστικής Σχολής Κρήτης |
Άρθρο 153 | Μεταβίβαση δικαιώματος υπογραφής |
Άρθρο 154 | Προθεσμία χορήγησης γνώμης, πρότασης ή εισήγησης |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ΑΝΩΤΑΤΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ | |
Άρθρο 155 | Πρόσβαση πτυχιούχων Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών στο Τμήμα Συντήρησης Αρχαιοτήτων και Έργων Τέχνης του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και στο Τμήμα Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας |
Άρθρο 156 | Οργάνωση και πρόσβαση στις Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες, πρόγραμμα σπουδών και διάρκεια φοίτησης – Τροποποιήσεις των άρθρων 1, 3, 4, 5 και 6 του ν. 3432/2006 |
ΜΕΡΟΣ Ε΄ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ | |
Άρθρο 157 | Πρώιμη εκπαιδευτική και υποστηρικτική παρέμβαση σε μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης |
Άρθρο 158 | Αρμοδιότητες του Ιδρύματος Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης – Τροποποίηση του άρθρου 2 του ν. 4115/2013 |
ΜΕΡΟΣ ΣΤ΄ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ | |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΜΕΡΟΥΣ Α΄ | |
Άρθρο 159 | Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄ |
Άρθρο 160 | Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Β΄ |
Άρθρο 161 | Κατάργηση των Περιφερειακών Κέντρων Εκπαιδευτικού Συντονσιμού και των θέσεων Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου |
Άρθρο 162 | Μεταβατικές Διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄ |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΜΕΡΟΥΣ Β΄ | |
Άρθρο 163 | Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου B΄ |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΜΕΡΟΥΣ Δ΄ | |
Άρθρο 164 | Μεταβατική διάταξη για τη συγκρότηση του Εποπτικού Συμβουλίου Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης |
Άρθρο 165 | Μεταβατικές διατάξεις για εκπαιδευτικούς και διευθυντές Γενικών Εκκλησιαστικών Λυκείων – Γυμνασίων και Γενικών Εκκλησιαστικών Λυκείων |
Άρθρο 166 | Μεταβατικές διατάξεις για θέματα φοίτησης, σίτισης και διαμονής μαθητικού δυναμικού των Γενικών Εκκλησιαστικών Λυκείων – Γυμνασίων και Γενικών Εκκλησιαστικών Λυκείων του ν. 3432/2006 (Α΄14) και στέγασης των Εκκλησιαστικών Σχολείων |
Άρθρο 167 | Μεταβατικές διατάξεις για το προσωπικό διοικητικής και λειτουργικής υποστήριξης των Γενικών Εκκλησιαστικών Λυκείων – Γυμνασίων και Γενικών Εκκλησιαστικών Λυκείων του ν. 3432/2006 (Α΄ 14) |
Άρθρο 168 | Λοιπές μεταβατικές διατάξεις για τη δευτεροβάθμια εκκλησιαστική εκπαίδευση |
Άρθρο 169 | Μεταβατικές διατάξεις για τις Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες – Συγχώνευση των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών |
ΜΕΡΟΣ Ζ΄ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ | |
Άρθρο 170 | Καταργούμενες διατάξεις Μέρους Α΄ |
Άρθρο 171 | Καταργούμενες διατάξεις Μέρους Δ΄ |
ΜΕΡΟΣ Η΄ΈΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ | |
Άρθρο 172 | Έναρξη ισχύος |
e-prologos.gr