Κάποιοι καιρό τώρα μιλούν την γλώσσα των ΦΕΚ… γλώσσα άναρθρη γεμάτη σύμβολα φόβου, σαν ιαχή. Είναι η γλώσσα των διαγγελμάτων και του αυταρχισμού.
Κάποιοι με πείσμα συνεχίζουν να μιλούν την γλώσσα του σεβασμού και της αγάπης για το δημόσιο σχολείο. Είναι η γλώσσα της δημοκρατίας και της ειλικρίνειας.
Κάποιοι ξέμειναν απο λέξεις και έβαλαν στη θέση τους καθέτους, παύλες και αριθμούς.
Κάποιοι επιμένουν να τις κρατάνε, να τις βάζουν στη σειρά και να τις κάνουν παιδαγωγική.
Κάποιοι έγιναν θλιβεροί κήρυκες του φόβου…
Κάποιοι αντέχουν να υψώνουν το μπόι των πραγματικών δασκάλων.
Δύο κείμενα… δύο στάσεις, δύο κόσμοι…. Ο ένας όρθιος! Τόσο απλά.
Κείμενο 1.
Αγαπητή Συνάδελφε,………
Σας υπενθυμίζω ότι η ατομική αξιολόγηση -σύμφωνα με τον ν. 4823/2021, την υπό στοιχεία 9950/ΓΔ5/27-1-2023 ΚΥΑ (ΦΕΚ 388Β/2023), την 5302/ΓΔ5/17-1-2024 εγκύκλιο, την 16870/ΓΔ5/16-2-2024 εγκύκλιο και την 28857/Ε3/20-3-2024 πρόσφατη εγκύκλιο- βρίσκεται σε εξέλιξη και… προκειμένου να προγραμματίσουμε τη δική σας ατομική αξιολόγηση.
Κείμενο 2.
Χαίρετε ………,
σας ευχαριστώ για την επικοινωνία.
Όπως,όμως, σας προείπα συμμετέχω στην απεργια-αποχή από την αξιολόγηση, την οποία επικαιροποίησε και το σωματείο μας.
Σταθείτε πλάι μας στον αγώνα ενάντια της συνεχούς υποβάθμισης της εκπαίδευσης…
Το δημόσιο σχολείο είναι ζωτικός χώρος…οφείλουμε να το αγαπάμε και να το στηρίξουμε…
Με εκτίμηση,……….
Για την «αντιγραφή» και τον σχολιασμό των κειμένων*
Πετράκης Βασίλης (μέλος Ε.Ο- Αντιτετράδια της Εκπαίδευσης)
* οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις είναι απλά συμπτωματική
e-prologos.gr