Μπροστά στις 28 Φλεβάρη, κλειδώνουμε τη σκέψη και σιγουρεύουμε το βήμα!
Έξι σημεία για το έγκλημα των Τεμπών
Όσο και αν η κυβέρνηση και τα πετσωμένα ΜΜΕ της, εν όψει της πανελλαδικής απεργίας της 28ης Φλεβάρη επιχειρούν να εκτρέψουν την δημόσια συζήτηση σε ανώδυνες πλευρές, κάλπικους εκβιασμούς και αντιθέσεις, το λαϊκό ποτάμι δεν τιθασεύεται.
Η πολιτική της αλαζονείας και της ασφάλειας των απολύτως ελεγχόμενων ΜΜΕ, οι προκλητικοί χειρισμοί για την συγκάλυψη του εγκλήματος των Τεμπών οδήγησαν τα πράγματα σε σημείο χωρίς επιστροφή για τους άριστους της ΝΔ.
Και επειδή πολύς τηλεοπτικός χρόνος δαπανάται αυτές τις μέρες για την εκτροπή της συζήτησης, είναι η στιγμή να κλειδώσουμε τις βασικές πτυχές των καθοριστικών γεγονότων
1. Το έγκλημα στα Τέμπη ήταν προδιαγεγραμμένο. Δεν ήταν σε καμία περίπτωση προϊόν αμέλειας ή ανθρώπινου λάθους. Δεν υπάρχει κανένα θεσμικό πλαίσιο ή κοινή λογική με βάση τα οποία να επιτραπεί η κίνηση συρμών υψηλών ταχυτήτων σε δίκτυο χωρίς τους απαραίτητους αυτοματισμούς. Τρένα που κινούνται με 200-250 km/h δεν ελέγχονται με κλειδούχους. Η ειδικότητα αντιστοιχεί στον καιρό του Τρικούπη και σε συρμούς που πήγαιναν με 40-60 km/h. Αυτή η αλήθεια αποτελεί πλέον κοινή παραδοχή και είναι αστεία, αν όχι επικίνδυνη πλέον, η αναφορά και η διαρκής επίκληση των κυβερνητικών στελεχών στο ανθρώπινο λάθος του «σταθμάρχη». Εν ολίγοις, για την τοποθέτηση τρένων υψηλών ταχυτήτων σε ένα δίκτυο, η τηλεδιοίκηση και η φωτοσήμανση δεν αποτελούν επιλογές, αλλά απαράβατες προϋποθέσεις. Το γεγονός ότι επί 12 λεπτά δύο συρμοί κινούνταν στην ίδια γραμμή σε αντίθετη κατεύθυνση και δεν σταμάτησαν έχει να κάνει και χρεώνεται αποκλειστικά στην έλλειψη αυτών των συστημάτων.
2. Η έλλειψη αυτών των συστημάτων, η υπόθεση της περίφημης σύμβασης 717, έχει να κάνει με το «επενδυτικό ελντοράντο» που εδραίωσε η πολιτική της ΝΔ σε συνέχεια όλων των προηγούμενων μνημονιακών πολιτικών στην Ελλάδα. Στην πολιτική της εκποίησης του δημόσιου πλούτου και των ιδιωτικοποιήσεων, καθώς και στην απαλλαγή των «επενδυτών» από κάθε όρο και προϋπόθεση, από κάθε τι που λογίζεται ως «κόστος» και περιορίζει την κερδοφορία τους. Στα πλαίσια αυτής της πολιτικής βρέθηκαν τα παράτυπα «νομικά παράθυρα» σε Ελλάδα και ΕΕ, με τα οποία παρέχονταν και παρατείνονταν άδειες κυκλοφορίας συρμών υψηλών ταχυτήτων σε δίκτυα χωρίς κανένα σύστημα ασφαλείας, για να … κόβονται απρόσκοπτα εισιτήρια.*
3. Για αυτό και είχε καταγγελθεί ξανά και ξανά από τους εργαζόμενους το έγκλημα για το οποίο το μόνο που δεν ήταν γνωστό ήταν ο χρόνος που θα συμβεί. Για αυτό και ήταν έγκλημα. Για αυτό και η ευθύνη βαραίνει αποκλειστικά την κυβέρνηση της ΝΔ που παρά τις καταγγελίες και τις εκθέσεις που είχε στα χέρια της, δεν έκανε τίποτε άλλο από το να… συγκαλύπτει από τότε τις συνθήκες που θα οδηγούσαν στην τραγωδία.
4. Αμέσως μετά το έγκλημα και, νομίζοντας ότι θα καταφέρουν να θάψουν την αλήθεια όπως κατάφεραν σε πολλά γεγονότα όλα τα χρόνια διακυβέρνησης της ΝΔ, προχώρησαν σε μια σειρά αποτρόπαιων πράξεων για τη συγκάλυψη αυτής της αλήθειας, αλλά και άλλων -όπως αποδείχτηκε- γεγονότων που σχετίζονται με την υπόθεση των Τεμπών. Από την απομάκρυνση των περιβαλλόντων υλικών και χωμάτων (συμπεριλαμβανομένων και οστών των θυμάτων, όπως αποδείχθηκε), μέχρι το μπάζωμα του χώρου και από την καταστροφή βιολογικού υλικού, μέχρι την εξαφάνιση (και «επανεμφάνιση») ηλεκτρονικών αρχείων όλες οι κινήσεις που σε καθεστώς πανικού προχώρησε η κυβέρνηση είχαν ένα και μόνο περιεχόμενο. Την συγκάλυψη των εγκληματιών ευθυνών τους.,,,,,
5. Προφανώς και η παράνομη μεταφορά εύφλεκτων υλικών που όπως φαίνεται προκάλεσαν την πυρκαγιά, που οδήγησε στο θάνατο πολλούς επιβάτες που είχαν σωθεί από την σύγκρουση, είναι μια ακόμη σκοτεινή πλευρά αυτού του εγκλήματος. Όμως σε κάθε περίπτωση -και επειδή γίνεται μια προσπάθεια να οριστούν οι ευθύνες με βάση το αν υπήρχαν ή όχι διαλύτες στην εμπορική αμαξοστοιχία- το έγκλημα για τους 57 νεκρούς των Τεμπών, για όλους τους παραπάνω λόγους καταλογίζεται αυτούσιο στην κυβερνητική πολιτική, είτε η εμπορική κουβαλούσε διαλύτες είτε όχι. Άλλωστε και για την ύπαρξη διαλυτών οι ευθύνες ανήκουν στο κράτος που έχει τον έλεγχο των μεταφορών.
6. Όλα όσα ακολούθησαν την 28η Φλεβάρη του 2023, αποτελούν έργα και ημέρες μιας κυβέρνησης που διαπλέκεται στενά ή και διαθέτει στις τάξεις της κοινούς «μαφιόζους». Η απόλυτη χειραγώγηση όλων των υποτίθεται «ανεξάρτητων» θεσμών του αστικού συστήματος με τρομακτικό κυνισμό, η καταιγιστική και μονοφωνική προπαγάνδα όλων των συστημικών ΜΜΕ που επί δύο χρόνια -και μέχρι πριν ένα μήνα- αναπαρήγαγαν ατόφια τα κυβερνητικά παραμύθια για τα Τέμπη, η εξαφάνιση και η δημιουργία στοιχείων συνθέτουν μια υπόθεση που ζέχνει από μακριά. Στο έγκλημα των Τεμπών φωτογραφίζεται με τον πιο αποκαλυπτικό τρόπο το σάπιο εκμεταλλευτικό σύστημα της εξάρτησης και της υποτέλειας της χώρας.
Κόντρα στο προπαγανδιστικό σκοτάδι, τα ψεύτικα διλήμματα, τους εκβιασμούς και την τρομοκρατία, κλειδώνουμε στη σκέψη μας τις καθοριστικές αλήθειες για το έγκλημα των Τεμπών και σιγουρεύουμε τα βήματά μας στο δρόμο του ανυποχώρητου μαζικού αγώνα για την ανατροπή της βάρβαρης πολιτικής τους.
Στις 28 Φλεβάρη όλοι στην απεργία και στα συλλαλητήρια!
e-prologos.gr