ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Ν ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ …ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΤΑΔΙΚΗΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΤΕΜΠΗ

ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΜΑΖΙΚΗΣ ΚΑΤΑΔΙΚΗΣ ΤΗΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΤΟ ΘΑΝΑΤΟ 57 ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΝΕΚΡΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΣΤΑ ΤΕΜΠΗ ΕΠΕΛΕΞΕ ΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ …ΑΞΙΟΛΟΛΟΓΗΣΗ(!) ΜΙΑΣ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΗΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ… ΣΤΟ 3Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

Η ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΚΑΘΟΛΙΚΉΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΟΡΓΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΤΡΟΠΑΙΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ -ΠΟΥ ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΣΤΙΓΜΑ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ- ΜΕΤΑΤΡΑΠΗΚΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝ ΛΟΓΩ …ΠΑΙΔΑΓΩΓΟ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟ(!) ΣΕ …ΗΜΕΡΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΜΕΤΡΟΥ ΤΟΥ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΙΣΜΟΥ(!)

Την ημέρα της Πανεργατικής Απεργίας (8 Μάρτη) –που ένα ανθρώπινο ποτάμι οργής καταδίκαζε την πολύνεκρη σύγκρουση στα Τέμπη και μετέτρεπε τη θλίψη και την οργή σε μαχητική διεκδίκηση της ζωής, της ασφάλειας στις μεταφορές, της παιδείας και της υγείας της νέας γενιάς και συνολικότερα του λαού- διάλεξε η …Σύμβουλος των Φιλολόγων της περιοχής ευθύνης του 3ου Γυμνασίου Ηρακλείου, για να …αξιολογήσει(!) μια νεοδιόριστη συνάδελφο στο ερημικό τοπίο του σχολικού χώρου την ημέρα του συλλογικού αγώνα και της γενικής απεργίας.

Ούτε οι 57 νεκροί και οι δεκάδες τραυματισμένοι και η συνακόλουθη ανείπωτη θλίψη των συγγενών και των οικείων τους, ούτε οι 7.000 διαδηλωτές στην πόλη του Ηρακλείου και οι εκατοντάδες χιλιάδες νέοι, μαθητές και φοιτητές, που πλημμύρισαν τους κεντρικούς δρόμους των πόλεων πανελλαδικά, καταγγέλλοντας το κρατικό έγκλημα, δε μπόρεσαν να σταθούν εμπόδιο για την εν λόγω …σύμβουλο που από τη φύση και του θεσμικού ρόλου της ορίζεται ως υπεύθυνη των παιδαγωγικών θεμάτων!…

Η συγκεκριμένη σύμβουλος -καταστρατηγώντας στην πράξη κάθε έννοια παιδαγωγικής αρχής και δεοντολογίας- επέλεξε το κρυφό τοπίο του υπολειτουργούντος, λόγω της απεργίας, σχολείου, για να αξιολογήσει τη νεοδιόριστη συνάδελφο, αδιαφορώντας όχι μόνο για τις διαμαρτυρίες των μαθητών, που σαν βουερό ποτάμι ξεχύθηκαν στους δρόμους της διεκδίκησης, αλλά ακόμη και για την ψυχολογία της θλίψης και της απογοήτευσης που γεννά στη νέα γενιά το μαύρο σκηνικό του θανάτου.

  • Έδειξε στην πράξη πώς εννοεί την παιδαγωγική και πώς θέλει να την εφαρμόσει.
  • Έδειξε επίσης στην πράξη την πιο προκλητική απαξίωση στη βασικότερη συνδικαλιστική και συνολικότερα λαϊκή κατάκτηση, που είναι το αιματοβαμμένο, ιερό και αναφαίρετο δικαίωμα στην απεργία, προγραμματίζοντας την …επιθεώρησή της …την ημέρα της γενικής κατακραυγής για το αποκρουστικό κρατικό έγκλημα που απανθράκωσε αθώους επιβάτες και ανάγκασε αρκετούς από τους τραγικούς συγγενείς των θυμάτων να κάνουν κενοτάφια, για να τιμήσουν τους νεκρούς τους.
  • Έδειξε επίσης στην αξιολογούμενη νεοδιόριστη ποιο είναι το πραγματικό περιεχόμενο και ο στόχος των κυβερνητικών μέτρων που με περισσή ευλάβεια εφαρμόζει.
  • Έδειξε στη νεοδιόριστη ποιος είναι ο πραγματικός στόχος των αντιλαϊκών νομών της Αξιολόγησης για την παιδαγωγική και εν γένει εκπαιδευτική πράξη: Είναι η «παιδαγωγική» πράξη που ακολουθεί το δόγμα «νόμος και τάξη», είναι η πράξη της υποταγής και της συμμόρφωσης προς τας… υποδείξεις.

Έδειξε όμως παράλληλα:

  • σε όλη την ευαισθητοποιημένη και δημοκρατική εκπαιδευτική κοινότητα που θρηνεί και οργίζεται για το άδικο,
  • στην κοινότητα που καταδικάζει την εγκληματική πολιτική και προασπίζεται τα ανθρώπινα και δημοκρατικά δικαιώματα και τις συλλογικές κατακτήσεις,
  • στην πλειονότητα των αφυπνισμένων, ευαισθητοποιημένων παιδαγωγών που αφουγκράζονται την παιδική ψυχή και ακούν την κραυγή της να αποτυπώνεται στο στίχο του ποιητή: «Ζει η απουσία λοιπόν, μαζί μας…»,
  • στη δημοκρατική βάση των ελευθερόφρονων και συνειδητοποιημένων εκπαιδευτικών που -με τον αγώνα, την ενότητα, τη συλλογικότητα και τη μαζική αντίστασή τους σε κάθε μορφή βαρβαρότητας- προασπίζονται τις αδιαμφισβήτητες αρχές της δημοκρατίας και της συλλογικής πάλης, της παιδαγωγικής και της επιστήμης,

ότι ΔΙΚΑΙΑ αντιστέκεται, τηρώντας το χρέος της στη νέα γενιά και την κοινωνία, ακολουθώντας το αφυπνιστικό μήνυμα του ποιητή που δείχνει το δρόμο της κοινωνικής απελευθέρωσης:

«Αν έκανες το χρέος σου στο λαό,

σαν ξεχυθεί με πάθος παλαιό

την πάσαν ατιμία να συνεπάρει,

μ’ άλλους πολλούς θα ’χει κ’ εσέ μπροστάρη».

  • ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ -ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ- ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΑΝΤΙΣΥΛΛΟΓΙΚΗ-ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ-ΑΝΤΙΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΝ ΛΟΓΩ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ
  • ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΑΚΥΡΩΝΟΥΝ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
  • ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΝ ΜΑΖΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΤΑΓΟΥΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΤΟΝ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΕΣΑΙΩΝΑ.

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το