ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ  Ν ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΤΟ ΔΣ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΓΙΑ ΛΗΨΗ   ΑΠΟΦΑΣΗΣ  ΓΙΑ ΤΗ ΜΗ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΥΣΙΩΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑΣ

                                    ΕΛΜΕ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΧΩΡΟΥΝ  ΤΙΣ  ΑΠΟΥΣΙΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ ΣΤΟ MY SCHOOL  ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΜΕΤΡΟΥ ΤΗΣ «ΤΗΛΕ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ»

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Ηρακλείουαπευθύνεται στους διευθυντές και τους συλλόγους διδασκόντων  όλων των σχολείων του νομού μας και τους καλεί να αντιμετωπίσουν το ευαίσθητο ζήτημα των απουσιών των μαθητών μας με αίσθημα συλλογικής, δημοκρατικής και παιδαγωγικής ευθύνης.

Τονίζει  ότι έχει  πλέον  αποδειχτεί  περίτρανα ότι η «τηλε-εκπαίδευση» δεν συνιστά εκπαίδευση, γιατί ΑΚΥΡΩΝΕΙ:

Ø Τη ζωντανή σχέση μαθητών-εκπαιδευτικών

Ø Τη διδασκαλία ως λειτουργικό μέσο κατανόησης βασικών εννοιών, ανάπτυξης της κριτικής σκέψης και των ικανοτήτων  των παιδιών  σε κάθε εκπαιδευτικό αντικείμενο

Ø Τις προϋποθέσεις μάθησης που είναι ο χώρος της σχολικής αίθουσας, όπου αναπτύσσεται η δημιουργική ανταλλαγή απόψεων, διορθώνονται τα λάθη και προσανατολίζεται σωστά η σκέψη των μαθητών

Ø Τις συνθήκες ψυχικής υγείας των παιδιών που αναγκάζονται να ακούν «ψυχρές» πληροφορίες μέσω ενός lap top, στην καλύτερη περίπτωση, ή ενός κινητού, ενώ αρκετά παιδιά στερούνται και αυτών των τεχνικών μέσων, με αποτέλεσμα να αποκλείονται από το δίκαιο και νόμιμο δικαίωμά τους για μάθηση.

Ø Τις δυνατότητες  πρόσληψης των μαθητών , έστω, και αυτών ακόμη των πληροφοριών της οθόνης ή του ακουστικού, αφού τα παιδιά αναγκάζονται να μετατρέπουν τον οικογενειακό τους χώρο σε χώρο μάθησης, ο οποίος είναι προορισμένος να υπηρετεί άλλες ανάγκες και λειτουργίες της προσωπικής και οικογενειακής ζωής.

Ø Το λειτούργημα του δασκάλου που αναγκάζεται να…εκπέμπει «σήματα», να μεταδίδει αποσπασματικές πληροφορίες, σε συνθήκες άγχους, ψυχικής πίεσης και αλλοίωσης του ίδιου του ρόλου του ως παιδαγωγού και επιστήμονα.

Για τους παραπάνω λόγους και επιπλέον επειδή , με την «Τηλε-εκπαίδευση» στην πράξη καταργείται το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα της ισότιμης πρόσβασης στη γνώση όλων των παιδιών:

ΚΑΛΟΥΜΕ:

Ø ΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΤΗ ΔΕΟΥΣΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΙΕΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ MY SCHOOL ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΥΣΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ

Ø ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΧΩΡΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΟΥΣΙΕΣ  ΟΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΥΣΚΟΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑΣ

Ø ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΝΑ  ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΜΕ ΠΝΕΥΜΑ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΟΜΟΨΥΧΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΝ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥΣ

ΤΟΝΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΜΟΝΗ ΑΠΟΥΣΙΑ ΠΟΥ…ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ «ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΟΥΜΕ» ΣΤΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΔΡΑΣΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ , ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ.

·       ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

·       ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΑΜΕΣΗ ΚΑΛΥΨΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΩΝ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΥΨΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΟΥ ΕΣΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑΣ.

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το