Πρώτα ανέβαλαν τη δόση των 3,5 εκατ. ευρώ που κάθε καναλάρχης έπρεπε να πληρώσει το 2020. Αυτό το «δωράκι» κοστίζει στον κρατικό προϋπολογισμό 21 εκατ. ευρώ.  

Μετά τους τάισαν με 11 εκατ. ευρώ για να δημοσιεύουν και να μεταδίδουν μηνύματα σχετικά με την εφαρμογή των μέτρων της καραντίνας για μια καμπάνια που θα έπρεπε να κάνουν τζάμπα.

Τώρα τους μπουκώνουν με ένα συμπληρωματικό ποσό 9 εκατ. ευρώ.

Ετσι, μέχρι στιγμής, οι ιδιοκτήτες των αστικών ΜΜΕ έχουν πάρει 20 εκατ. ευρώ για την καμπάνια ενημέρωσης σχετικά με την αντιμετώπιση του κοροναϊού.

            Φυσικά, το χρήμα δε δίνεται μόνο για την καμπάνια για τον κοροναϊό. Αυτή είναι η επίσημη δικαιολογία. Το χρήμα δίνεται και για τη στήριξη της κυβέρνησης, που με τόσο προκλητικό τρόπο κάνει η πλειοψηφία των μιντιαρχών.

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το