του Γιώργου Κ. Καββαδία

  • «υπηρέτησε με αφοσίωση το εκπαιδευτικό της έργο και με αγάπη για τους μαθητές της και ποτέ δεν επέδειξε αναξιοπρεπή συμπεριφορά…»
  • «εξέφρασε την αντίθεσή της στην επιχειρούμενη αξιολόγηση των εκπαιδευτικών (…), όπως αποτυπώνεται από τις συλλογικές αποφάσεις της ΟΛΜΕ και ΕΛΜΕ Πειραιά»

Τα παραπάνω αναφέρονται μεταξύ άλλων για τη Χρύσα Χοτζόγλου σε ψήφισμα συμπαράστασης από μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς του 8ου ΓΕΛ Πειραιά. Ζητούν να ανακληθεί η απόφαση για δυνητική αργία της αγωνίστριας εκπαιδευτικού Χρύσας Χοτζόγλου.

Πρόκειται για ένα ψήφισμα – ηχηρό χαστούκι σε κυβέρνηση – ΥΠΑΙΘΑ – ΔΙΔΕ Πειραιά και όσα στελέχη σαν νέοι δοσίλογοι έπαιξαν ρόλο για τη δίωξη της σπουδαίας αγωνίστριας και εκπαιδευτικού Χρύσας Χοτζόγλου που τέθηκε με απόφαση του απηνή διώκτη των εκπαιδευτικών Κ. Πιερρακάκη σε δυνητική αργία.

Η Χρύσα κατηγορήθηκε από τους διώκτες της ότι περίπου τρομοκράτησε συναδέλφους και αναστάτωσε τη λειτουργία του σχολείου (Με τις ίδιες κατηγορίες απειλείται με απόλυση και ο Δ. Χαρτζουλάκης). Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την απόφαση του υπουργού Παιδείας, «η πειθαρχικώς διωκόμενη προκάλεσε αναστάτωση στους συναδέλφους της αλλά και στους μαθητές, με φωνασκίες, θόρυβο και συνθήματα, προκειμένου να παρεμποδίσει τη διαδικασία αξιολόγησης  και την ομαλή λειτουργία της σχολικής  μονάδας, ενώ ταυτόχρονα παρεμπόδισε και τη διαδικασία της αξιολόγησης έτερου εκπαιδευτικού με την πρόκληση ταραχής και ψυχικής  πίεσης, προτάσσοντας τη συνδικαλιστικής της ιδιότητα, διαταράσσοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο την ακώλυτη λειτουργία   της δημόσιας υπηρεσίας».

Οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές και οι γονείς, σύσσωμη η εκπαιδευτική κοινότητα του σχολείου της που βρίσκεται υπό κατάληψη σε ένδειξη διαμαρτυρίας και συμπαράστασης διαψεύδουν  τους διώκτες της Χρύσας τονίζοντας ότι: «εξέφρασε την αντίθεσή της στην επιχειρούμενη αξιολόγηση των εκπαιδευτικών (…), όπως αποτυπώνεται από τις συλλογικές αποφάσεις της ΟΛΜΕ και ΕΛΜΕ Πειραιά».

«Αξιολογούν» πραγματικά τη Χρύσα και την καταξιώνουν ως σπουδαία εκπαιδευτικό επισημαίνοντας: «υπηρέτησε με αφοσίωση το εκπαιδευτικό της έργο και με αγάπη για τους μαθητές της και ποτέ δεν επέδειξε αναξιοπρεπή συμπεριφορά…»

Αναλυτικά το ψήφισμα:

484871679 122116087850730904 7652931304640237063 n

Να θυμίσουμε ότι είναι η πρώτη εκπαιδευτικός στο ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ που οδηγείται σε απόλυση για συνδικαλιστικούς λόγους μετά τη χούντα. Επιχειρείται έτσι να περάσει ένα παραδειγματικό μήνυμα και στους χιλιάδες υπολοίπους εκπαιδευτικούς που διώκονται γιατί απεργούν, γιατί εκφράζουν γνώμη, γιατί δεν υποτάσσονται.

 Η κυβέρνηση δεν χρησιμοποιεί την αξιολόγηση μόνο για να πειθαρχήσει και να υποτάξει μαθητές κι εκπαιδευτικούς. Είναι ένα εργαλείο συγκάλυψης των ευθυνών της για τη διάλυση του δημόσιου σχολείου. Η ανεπαρκής αξιολόγηση του προσωπικού είναι ένα από τα αίτια που συγκρούστηκαν τα τρένα, λέει με θράσος που περισσεύει!

Η κυβέρνηση με τη δυνητική αργία προσπαθεί να εξοντώσει τη Χρύσα προς παραδειγματισμό όλων. Όμως δε θα της περάσει! Οι εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς συμπαραστέκονται στη Χρύσα, στον Δημήτρη, στους χιλιάδες και σε κάθε διωκόμενο εκπαιδευτικό και εργαζόμενο. Αντιστέκονται στην πολιτική διάλυσης του δημόσιου σχολείου. Αγωνίζονται για ένα δημόσιο και δωρεάν σχολείο με δημοκρατικά δικαιώματα και ελευθερίες που να χωρά και να μορφώνει πραγματικά όλα τα παιδιά χωρίς φραγμούς και διακρίσεις.

πηγή: drepani.gr

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το