ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Ν. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΟΡΓΑΝΩΝΕΙ Η ΕΛΜΕ ΚΑΙ Ο ΣΕΠΕ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ (15/09) ΚΑΙ ΩΡΑ 6.30 ΜΜ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ

ΝΑ ΟΡΘΩΣΟΥΜΕ ΤΕΙΧΟΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΥ ΚΑΤΕΔΑΦΙΖΕΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ, ΕΠΙΒΑΛΛΟΝΤΑΣ

  • ΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
  • ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΗ-ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΗ-ΑΠΟΛΥΣΗ
  • ΤΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ-MANAGER-ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΗ-ΕΠΟΠΤΗ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΣΤΑ ΘΕΜΕΛΙΩΔΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ (ΑΝΑΘΕΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ-ΩΡΑΡΙΟ-ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ-ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ κλπ)
  • ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΒΑΣΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ, ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΣΕ..ΣΩΜΑ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
  • ΤΗ ΔΙΑΙΡΕΣΗ -ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ (ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ-ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ- ΜΕΝΤΟΡΕΣ κλπ)
  • ΤΗ ΜΑΖΙΚΗ ΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΒΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ
  • ΤΗΝ ΕΔΡΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ ΣΤΑ ΕΠΑΛ
  • ΤΑ ΠΟΛΛΑΠΛΑ ΚΕΝΑ
  • ΤΗ ΜΗ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΝ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ
  • ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΟΛΙΓΟΜΕΛΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ
  • ΤΗ ΜΗ ΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΥ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ

Η κυβέρνηση της ΝΔ, πατώντας πάνω στην αντιλαϊκή πολιτική των προκατόχων της(ΣΥΡΙΖΑ-ΚΙΝΑ/ΠΑΣΟΚ), εκμεταλλεύεται την πανδημία, για να δώσει τη…χαριστική βολή στα υπολείμματα των κατακτήσεών μας στο χώρο της εκπαίδευσης και να επιτείνει τις μορφωτικές ανισότητες, όπως δείχνει φέτος η απόρριψη 45.000 μαθητών στις πανελλαδικές εξετάσεις.

Ειδικότερα, συμπληρώνοντας τον αντιδραστικό νόμο 4692/2019, με μια θεσμική καταιγίδα, τους νόμους 4823/2021, το ν 4763/2021, το ν.477/2020. θεσπίζει μια ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ, όπου:

  • Η δημοκρατία του Συλλόγου Διδασκόντων αντικαθίσταται από το «αποφασίζομεν και διατάσσομεν» του διευθυντή-επόπτη-αξιολογητή-manager
  • Ο Σύλλογος διδασκόντων αποψιλώνεται από όλα τα δικαιώματα και τις κατακτήσεις του και μετατρέπεται σε διακοσμητικό όργανο αυστηρής τήρησης των αποφάσεων εισηγήσεων, κρίσεων και επιλογών του διευθυντή-απόλυτου κυρίαρχου.
  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ -Τρομοκράτηση-Διαίρεση-Διαβάθμιση και Απόλυση δεν επιβάλλει μόνο το μεροκάματο του τρόμου, δεν διασπά μόνο τον συλλογικό ιστό, κατηγοριοποιώντας τους εκπαιδευτικούς. Επιπλέον, διαμορφώνει και το μοντέλο του «σκυφτού και αφυδατωμένου πνευματικά δασκάλου», που απλώς διεκπεραιώνει άπνοα και μηχανικά το επιβαλλόμενο «έργο» της καταρτισιμότητας και της μεταφοράς της αποσπασματικής πληροφορίας
  • Ο ίδιος ο εκπαιδευτικός αναγκάζεται να …αυτολογοκρίνεται και να συντάσσει …εκθέσεις μετανοίας και δηλώσεις διόρθωσης των αδυναμιών του,(!) μετά από κάθε Εποπτεία της διδασκαλίας του από το Νέο Επιθεωρητή-Συντονιστή και το Διευθυντή
  • Επανέρχεται ο επιθεωρητισμός, με απόλυτη διασάφηση των όρων της…παρακολούθησης, ώστε ο ασφυκτικός πνευματικός έλεγχος, η ιδεολογική χειραγώγηση και η πειθάρχηση να συνιστούν το κύριο στοιχείο του νέου σχολείου της αγοράς
  • Η σχέση εκπαιδευτικού -μαθητών περνάει από την «κρίση» και επιτήρηση του διευθυντή, του ενδοσχολικού συντονιστή, του συμβούλου-συντονιστή
  • Οι νεοδιόριστοι υφίστανται την …εποπτεία και από τους Συντονιστές- Μέντορες, δηλ από συναδέλφους που θα …παρακολουθούν και θα κρίνουν το έργο τους
  • Το ΩΡΑΡΙΟ εργασίας γίνεται απόλυτα ΕΛΑΣΤΙΚΟ: φορτώνεται με υπερωρίες που επιβάλλονται από τον διευθυντή (έως πέντε), από το εξωδιδακτικό «έργο» που θα αποφασίσει ο…ενδοσχολικός συντονιστής ως άλλος ..επόπτης, από τις «εκπαιδευτικές συναντήσεις» που θα αποφασίσει ο διευθυντής, οι πολύμορφοι συντονιστές κλπ
  • Το παιδαγωγικό έργο του συλλόγου ανατίθεται στους «Εκπαιδευτικούς Ομίλους», δηλ σε ομάδες εκπαιδευτικών που ορίζονται από το διευθυντή, εργάζονται μετά τη λήξη του ωρολογίου προγράμματος
  • Το Σχολικό Συμβούλιο, απαρτιζόμενο από το διευθυντή ως πρόεδρο, δυο μέλη της Τ. Αυτοδιοίκησης, μια τριμελή αντιπροσωπεία του συλλόγου διδασκόντων, έναν εκπρόσωπο του συλλόγου γονέων και ένα της μαθητικής κοινότητας, χωρίς δικαίωμα ψήφου(!), θα αποφασίζει για την «Αυτονομία» της σχολικής μονάδας: την εμπορική αξιοποίηση του σχολικού χώρου σε εξωδιδακτικό χρόνο για… εξεύρεση πόρων, θα αναζητεί χορηγούς και θα διαμορφώνει το πλαίσιο του αγοραίου σχολικού περιβάλλοντος
  • Τα Μορφωτικά προγράμματα δεν θα είναι ενιαία, αφού καθιερώνεται το Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων (ΜΔΒ), ώστε η ταξική κατηγοριοποίηση να γίνει ακόμη πιο έντονη, με την…προσαρμογή των επιλογών των βιβλίων στις μορφωτικές δυνατότητες της κοινωνικής ζώνης των σχολείων
  • Η ΜΑΘΗΤΕΙΑ ως …προσφορά εργατικών χεριών στις επιχειρήσεις, ως μαύρη απλήρωτη εργασία αντικαθιστά την Ειδίκευση από ένα δημόσιο και δωρεάν σύστημα παιδείας
  • Η καλλιέργεια της …οικολογικής συνείδησης αντικαθίσταται από τα προγράμματα για την «αειφορία» του επιχειρηματικού κεφαλαίου, την «πράσινη ανάπτυξη» των ενεργειακών κολοσσών που συμπορεύεται με τη διάλυση του παραγωγικού ιστού και την …καμένη γη.
  • ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΜΑΣ
  • Η ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΗ ΠΑΛΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΔΡΟΜΟΣ

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το